כותרות חמות :

כל מה שחשוב לדעת על דירות נופש בתל אביב
כל מה שחשוב לדעת על דירות נופש בתל אביב

כל מה שחשוב לדעת על דירות נופש בתל אביב

תל אביב היא עיר מושלמת לחופשה, קצרה וגם ארוכה. חופים הומי אדם, אינספור מקומות בילוי, מבחר אירועי תרבות בכל יום וגם הזדמנות לחוות את אורח החיים הייחודי של העיר לכמה ימים. בהתאם ישנו עניין רב סביב דירות נופש בתל אביב, וכאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם לנצל את העניין הזה באופן מיטבי.

 

 

האם כדאי להשקיע בדירת נופש בתל אביב?

השאלה הרלוונטית הראשונה בנושא דירות נופש בתל אביב היא האם נכס שכזה מהווה צעד חכם. כדי לענות על כך, חשוב קודם כל להבין מהי מטרת הקנייה: באופן טבעי יש הבדל בין קניית דירת נופש כהשקעה לבין רכישה לשימוש אישי.

האופציה השנייה רלוונטית מן הסתם לקהל אמיד בלבד. כל דירה בתל אביב, גם קטנה יחסית, עולה מיליוני שקלים, וסביר להניח שמי שמחפש דירת נופש רוצה מקום מפנק בלוקיישן מרכזי. לא כל אחד יכול לפרגן לעצמו השקעה של מיליוני שקלים בדירה שתעמוד ריקה חלק ניכר מהזמן, אבל אם אתם מגיעים לתל אביב לעיתים קרובות יחסית ורוצים להבטיח לעצמכם שהות מושלמת בהתאם להעדפות שלכם, הקנייה תתגלה עד מהרה כצעד חכם.

כשהמטרה היא השקעה, חשוב להקדיש תשומת לב לא רק לפן הכלכלי אלא גם ליכולת שלכם לממש את ההשקעה, כלומר לנהל דירת נופש.

מהי התשואה שמניבות דירות נופש בתל אביב?

דירות נופש בתל אביב שנרכשו על-מנת לשמש כמקור הכנסה עשויות להניב תשואה נאה מאוד, גבוהה יותר מזו של דירות שמושכרות לטווח ארוך. כך למשל דירה ששכר הדירה החודשי עבורה הוא כ-7,000-8,000 ₪ כשחותמים על חוזה לשנה עשויה להכניס 20,000 ₪ בכל חודש אם תוצע ב-AIRBNB.

יחד עם זאת חשוב להדגיש כי מדובר בהכנסה ברוטו. עלויות התפעול של דירת נופש מוערכות בכ-5,000 ₪ בחודש, ובנוסף תידרשו להשקיע לא מעט זמן בשיווק, תחזוקה ושירות לקוחות. למי שמחפש השקעה פסיבית, זוהי כמובן לא אופציה מומלצת, וגם לא למי שמתאפיין ברמת שנאת סיכון גבוהה (מלחמה, למשל, עלולה להשאיר את דירת הנופש ריקה לפרק זמן לא מבוטל). עוד חשוב להדגיש כי על סמך פסיקות שונות של בתי משפט, העירייה עשויה לחייב אתכם בקבלת היתר לשימוש חורג במקרקעין כשאתם משכירים את הדירה לפרקי זמן קצרים ולאורחים מתחלפים.

איפה כדאי לחפש דירת נופש בתל אביב?

גם אם אתם מחפשים דירת נופש לעצמכם וגם אם למטרת השכרתה לתיירים מחו"ל ומהארץ, המפתח העיקרי למקסימום נחת הוא הלוקיישן. האזורים המומלצים עבור דירות נופש בתל אביב הם "העיר הלבנה" (האזור שסביב שדרות רוטשילד, בזכות הקרבה למקומות בילוי ותרבות), הרחובות הסמוכים לים (מנורדאו בצפון ועד לטרומפלדור בדרום), האזור שליד פארק הירקון וגם רחוב דיזינגוף הוא תמיד לוקיישן מנצח.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן