כותרות חמות :

איך בוחרים חשבונית ירוקה? כל הפרטים בפנים
איך בוחרים חשבונית ירוקה? כל הפרטים בפנים

איך בוחרים חשבונית ירוקה? כל הפרטים בפנים

רוצה להתחיל להתנהל בקלות ויעילות עם החשבונות של העסק שלך? רוצה שהכל יהפוך דיגיטלי ושסיכומי סוף שנה או דוחות רבעוניים יועברו אליך במהירות וללא טרחה מיוחדת? בדיוק לשם כך קיימת החשבונית הירוקה – השירות שהפך את עולם הפיננסים והתשלומים לקל מתמיד. אז קדימה, הכנו לך מדריך קליל שכולל את כל המידע שנחוץ לך.

מהי חשבונית ירוקה?

החשבונית הירוקה היא אפליקציה המאפשרת לנהל את כל תחום החשבונאות בעסק באופן מקוון. ההרשמה הראשונית מהווה את הפלטפורמה שלאחריה כל העסקאות, החשבוניות והקבלות מתבצעות, נשמרות במערכת ומהוות את הבסיס להכנת הדוחות השונים בעת הצורך. החשבונית הירוקה הנה פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת ליהנות ממתן שירות מתקדם, מהיר, איכותי, מעוצב ומכל מקום וזמן, מה שמייעל במיוחד את העבודה בעסק העצמאי, בעיקר כאשר הוא מנוהל לבד.

מהם יתרונותיה של החשבונית הירוקה?

אין ספק כי היתרונות של חשבונית ירוקה רבים, אך היתרון הברור הבולט מעל כולם הוא יתרון הנראות. החשבונית הירוקה מהווה סמל סטטוס לעסק מתקדם, דיגיטלי, מהיר ומכוון לעידן הטכנולוגי בו אנו נמצאים כיום. מעט מאוד עסקים עוד מתנהלים באמצעות חשבוניות נייר בדואר, בטח בכל מה שקשור לשירותים הניתנים מרחוב. לכן, מעבר לחשבונית ירוקה תורם לתדמית של העסק, בוודאי למול המתחרים.

יתרון נוסף הוא המהירות – לא ניתן עוד לטעון שהמכתב לא הגיע בדואר, שכן הכול מתנהל דיגיטלית ובמהירות רבה. ניתן להוסיף לקוחות חדשים במהירות, לשמור אותם כלקוחות מועדפים ואז להוציא חשבוניות על פי הצורך מכל מקום וזמן. עוד יתרון הוא האפשרות לבצע הכול מהטלפון הנייד, כך ניתן להוציא חשבוניות וקבלות גם כשנמצאים במיקום מרוחק, אפילו בחו"ל.

יתרון נוסף של החשבונית הירוקה הוא חיסכון גדול במשאבים. באמצעות האפליקציה ושמירת הנתונים השונים ניתן ליהנות משירותים נוספים של הפקת דוחות חודשיים או שנתיים. רוב האפליקציות כיום יכולות לספק בתוספת תשלום הפקת דוחות ייחודיים ומסובכים במיוחד, כגון הצהרת הון. כאשר עושים שימוש באפליקציה או בתוכנה, כל המידע נשמר ומקוטלג כך שהעבודה בפועל להפקת הדוחות קלה במיוחד.

האם החשבונית הירוקה מתאימה לכל סוג של עסק?

בדרך כלל מי שיעשה שימוש בחשבונית הירוקה יהיו עסקים קטנים ובינוניים, בהם עסקים פטורים ועסקים מורשים כאחד. לרוב, מדובר על חיסכון משמעותי במשאבים, לו זקוקים העסקים הקטנים כדי לשרוד את החודש. לחברות ולעסקים גדולים קיימת היכולת להעסיק עובדים במחלקת הכספים, לעסקים איתנים כלכלית עם פעילות נחרבת היכולת לשכור את שירותיהם של משרדים פרטיים בתחום. לאותם עסקים קטנים ובינוניים מדובר על חיסכון של מאות ואף אלפי שקלים שמהווים אוויר לנשימה.

איך מתחילים?

מורידים את האפליקציה לנייד ולמחשב, וממלאים באופן ראשוני את כל הפרטים. לאחר מכן נכנסים לתבניות העיצוב ובוחרים את הצבע, התבנית והסגנון של המסמכים שיצאו מתוך האפליקציה. ניתן להוסיף בשלב זה את לוגו העסק, כמו גם חתימה דיגיטלית שתהיה אוטומטית על כל המסמכים. לאחר מכן, ניתן להזין את פרטי הלקוחות השונים ולהתחיל להתנהל בנוחות.

לסיכום, חשבונית ירוקה מתאימה לסוגי עסקים שונים, בינוניים וקטנים, שרוצים לחסוך בעלויות מחד ומאידך ליהנות מתדמית חיובית ונוחות תפעול דיגיטלית שמתאימה לעידן של היום.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן