כותרות חמות :

הדברת טרמיטים במשקוף
הדברת טרמיטים במשקוף

הדברת טרמיטים במשקוף

 

יש לכם טרמיטים במשקוף?

יכול מאוד להיות שזיהיתם סימנים של תעלות בוץ, כנפיים מוטלות ליד המשקוף או שאפילו ראיתם טרמיטים יוצאים ונכנסים במשקוף הדלת שלכם. אם כן, יש כל מיני דרכים שתוכלו לטפל בבעיה, כאשר העדיפה ביותר היא כמובן הזמנת הדברה לטרמיטים.

מה כדאי לדעת על טרמיטים לפני שמחפשים הדברה?

רגע לפני שאתם מזמינים הדברה לטרמיטים, הנה כמה עובדות שבוודאי תרצו לדעת על המזיקים שפלשו אליכם הביתה:

  • הצבע והגודל של הטרמיטים משתנה בהתאם לתפקיד שלהם במושבה.
  • הטרמיטים מתחלקים לשני סוגים עיקריים – טרמיטים של קרקע וטרמיטים של עץ.
  • טרמיטים ניזונים מחומר שנקרא תאית והוא מצוי בעיקר בעץ. הם מפרקים אותו בעזרת הרוק שלהם ונעזרים בו גם כדי להזין את עצמם וגם כדי לבנות את הקן.
  • על אף החשש שיש לרבים בנושא, טרמיטים אינם מעבירים מחלות, אך יכולים לגרום נזק של ממש לבית ותכולתו.
  • הטרמיטים רגישים לאור ולטמפרטורות גבוהות ולכן הם יחפשו אזורים אפלים וקרים להקים בהם את הקן ולהתנייד דרכם. אזורים כאלו יכולים להיות אפילו הקירות של הבית.

האם הדברת טרמיטים היא משהו שאפשר לעשות לבד?

הסיכון העיקרי בניסיונות עצמאיים להדברת טרמיטים הוא שהבעיה לא תיפטר באופן מוחלט והמזיקים יצליחו להמשיך ולהתרבות בנכס. בחירה בהדברה מקצועית פותרת את הסיכון הזה בכך שהיא מטפלת במושבה באופן יסודי. סיכון נוסף שקיים הוא פגיעה בתשתיות הבית בעת הניסיון לבצע קידוחים כמו פיצוץ צנרת, פגיעה בתשתיות חשמל וכדומה.

טיפול בטרמיטים בעזרת ג'ל היא שיטה שהרבה בוחרים בה, אך קנייה של ג'ל בחנות מתמחה ופיזור שלו באופן עצמאי בבית עלול רק למנוע באופן זמני את היציאה של הטרמיטים מהתעלות.

מהי שיטת נמסיס?

שיטת נמסיס היא שיטה להדברת טרמיטים ללא צורך בקידוח, אך בניגוד לשיטות אחרות, היא מאוד יעילה ויסודית. בשיטה זו השלב הראשון יהיה ניטור של המוקדים בהם נמצאים הטרמיטים בבית בעזרת פיתיונות. לאחר מכן מושתלים באזורים הרלוונטיים פיתיונות שיחסלו את כל הקן. הדברת טרמיטים בשיטת נמסיס יכולה להיות יותר יקרה משיטות אחרות, אך מדובר על אחד מהדרכים המתקדמות והיעילות ביותר לטיפול בבעיית הטרמיטים. אם אתם מעוניינים להיפטר מהמזיקים אחת ולתמיד, בדקו עם המדביר שלכם על שיטה זו או חפשו חברה שמציעה אותה.

מה עוד מקבלים כשבוחרים בחברת הדברה מקצועית?

אם תבחרו להזמין הדברה לטרמיטים מחברה מקצועית ומוסמכת, חשוב שתדעו שעל המדביר להיות בעל ההסמכה הנכונה לכך. הדברת טרמיטים דורשת הבנת שטח ומציאת פתרון מתאים שלא כל מדביר יכול לספק. בנוסף, בדקו שהחברה שבחרתם עושה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה שגם אושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה. כמו כן, גם אחריות היא אלמנט חשוב שכדאי לוודא שאתם מקבלים במסגרת העסקה. אם לפתע תחזור הבעיה, כדאי שיהיה לכם אל מי לפנות בשנית.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן