כותרות חמות :

איך לבחור מערכת crm לארגון?
איך לבחור מערכת crm לארגון?

איך לבחור מערכת crm לארגון?

מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא טכנולוגיה מתקדמת שמטרתה לאגד את כל מערכות היחסים והאינטראקציות של החברה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. בעזרתה, ניתן להישאר מחוברים אליהם, לייעל תהליכים ולשפר את הרווחיות, שכן המערכת שומרת על פרטי הקשר של הלקוחות, עוקבת אחר כל אינטראקציה עם לקוח החל מיצירת הקשר הראשונית.

 

 

בשל היתרונות הרבים שלה, נוצרו לא מעט מערכות כאלו, כל אחת טוענת להציע את הפיצ'רים המתקדמים ביותר עבור עסקים. כך נשאלת השאלה, איך בכלל לבחור מערכת שכזו?

מדוע הארגון זקוק למערכת כזו?

כל עסק וארגון גדול זקוק למערכת ניהול קשרי לקוחות, מכיוון שזו מהווה פלטפורמה מרכזית שבה ניתן לאחסן ולנהל ביעילות את כל המידע הקשור לאינטראקציות עם לקוחות ואף לידים שצריכים "להתחמם". המערכת מקלה על תהליכים שבעבר דרשו לא מעט זמן וניירת ומאפשרת לצוותי המכירות לעקוב אחר לידים, לתאם קמפיינים שיווקיים ולספק נתונים כדי לתמוך במנהלים בקבלת החלטות מושכלות. בסופו של דבר אפשר לומר, שהמערכת אינה רק מסייעת בכל הקשור למכירות; היא כלי חיוני לשיפור שירות הלקוחות, השיווק והאסטרטגיה העסקית הכוללת.

מהם המאפיינים העיקריים שכדאי להתמקד בהם במציאת המערכת המתאימה?

·         התאמה אישית וגמישות – מערכת ניהול לקוחות צריכה להתאים באופן מושלם לארגון, תוך התאמה לתהליכים ולזרימת העבודה הייחודית המשתנה בכל ארגון. חפשו מערכת המאפשרות להתאים את התוכנה לצרכים הספציפיים של העסק. מערכת גמישה היא כזו המתאימה עצמה לא רק לצרכים הנוכחיים של העסק, אלא גם לצרכים המשתנים ככל שהעסק מתפתח.

·         שילוב עם כלים אחרים – היכולת להשתלב עם כלים ומערכות שכבר נמצאים בשימוש בארגון היא חיונית אף יותר. על המערכת להתממשק עם הדוא"ל, מדיה החברתית, לתוכנת החשבונאות ולכל כלי ניהול עסקי אחר. כך מובטח כי זרימת עבודה יעילה יותר והנתונים מיושרים זה עם זה בכל האפיקים, מה שמקל על הגישה והשימוש בהם בצורה יעילה.

·         אנליטיקה ודיווח – קבלת החלטות המבוססות על נתונים היא המפתח לצמיחת העסק. כך, מערכת ה-crm חייבת לספק נתונים, אנליזות ודיווחים מדויקים לגבי התנהגות הגולשים, הלקוחות, מגמות שונות בתחום המכירות ויעילות השיווק בכלל. כך ניתן לעקוב אחר הביצועים, לזהות היכן ניתן להשתפר ולקבל החלטות מדויקות יותר.

אתם עומדים לקחת את העסק צעד אחד קדימה

ככל שהעסק גדל, ניהול האפיקים השונים בו הופך סבוך יותר כך שאם קיימת אפשרות להקל על העבודה, מומלץ לעשות זאת. מערכת crm היא דוגמה אחת המתמקדת באלמנט החשוב ביותר בעסק: הלידים והלקוחות. בעזרתה, תבינו באיזה שלב נמצא כל אדם שהגיע אליכם, כיצד ליצור עבורו את חווית הלקוח הטובה ביותר ולהבטיח שיישאר נאמן למותג לאורך זמן. זהו נכס אשר כל עסק שמעוניין ליצור לעצמו מוניטין חיובי, מומלץ לו לאמץ אותו בהקדם.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן