משרדי פרסום נשכרים בדרך כלל על ידי חברות כדי ליצור ולנהל את הקמפיינים השיווקיים שלהם. הם אחראים על תכנון מסע הפרסום, פיתוח קריאייטיב, קניית מדיה והיבטים נוספים של הקמפיין.
למשרדי פרסום יש היסטוריה ארוכה של שימוש בטכנולוגיה בעבודתם. כיום הם משתמשים בבינה מלאכותית כדי לעזור להם במשימות כמו ניתוח נתונים, ניטור מדיה חברתית ויצירת תוכן.
האחריות של משרד הפרסום
משרדי פרסום הם המקום המומלץ עבור מותגים שרוצים לפרסם את המוצרים שלהם. הם מספקים מגוון רחב של שירותים, מאסטרטגיה ומחקר ועד רכישת מדיה וניהול מדיה חברתית.
משרד הפרסום אחראי על יצירת המסר של המותג והעברתו בצורה מושכת. הם גם עוזרים בתקצוב, תזמון וכו'.
משרדי הפרסום אחראים לפיתוח וביצוע אסטרטגיית הפרסום עבור לקוחותיהם. הם עובדים עם מגוון חברות שונות, מעסקים קטנים ועד תאגידים רב לאומיים.
למשרד פרסום יש בדרך כלל חמש פונקציות עיקריות:
1) פיתוח אסטרטגיית פרסום ומסע פרסום
2) יצירת העיצוב, העתקה, התמונות ותוכן האודיו/וידאו
3) יישום האלמנטים היצירתיים של הקמפיין
4) ניטור וניתוח ביצועי קמפיינים
5) ניהול קשרי לקוחות
איך לבחור משרד פרסום?
בחירת משרד פרסום אינה פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני התחייבות לפירמה מסוימת, כגון גודלם, סוגי השירותים שהם מציעים, סוגי הלקוחות איתם הם עובדים וכדומה.
להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת משרד פרסום:
– גודל החברה
– סוגי השירותים שמציעה החברה
– סוג קהל הלקוחות איתו עובדת החברה
– המומחיות והניסיון שיש לחברה בענף שלך
איך קשורה מערכת CRM למשרד פרסום?
מערכת CRM היא מאגר מידע של לקוחות עבור ארגון. הוא משמש לאחסון וניהול נתונים על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.
מערכת ה-CRM מסייעת לחברה לזהות לקוחות פוטנציאליים, לעקוב אחר קונים פוטנציאליים ולשפר את נאמנות הלקוחות.
מערכות CRM משמשות לניהול קשרי לקוחות. הם עוזרים בשיפור שביעות רצון הלקוחות ומאפשרים לחברה לקבל החלטות טובות יותר.
מערכת CRM יכולה לסייע בהפחתת הוצאות פרסום, לשפר את ביצועי הקמפיין ולהגדיל את החזר ה-ROI.
והאינטראקציות שלו עם החברה.
מה השימושים שלו?
חשוב להשתמש ב-CRM לניהול כל קשר הכולל תקשורת בין הצוות כגון אנשי מכירות ולקוחות. מומלץ מאוד למדוד כמה שיותר את משרד הפרסום דרך המערכות CRM כדיי להבין את הריווחיות של הקמפיינים השונים.
עוד דבר חשוב זה לעקוב אחר הלקוחות שלה וכל האינטראקציות שהיו להם איתם. לדוגמה, אם לקוח ביצע שתי רכישות מחברה בחודש אחד, אז המידע הזה יישמר במערכת ה-CRM. בדרך זו, כשמגיע הזמן שאותו לקוח יבצע רכישה נוספת, סביר יותר שהוא יעשה זאת מכיוון שהוא יודע שהרכישות הקודמות שלו היו מוצלחות ולא הייתה בעיה עם המוצר או השירות שסופק.
איך זה עובד?
למערכת CRM יש בדרך כלל מודולים לאנשי קשר, לידים/הזדמנויות, חשבונות/לידים/הזדמנויות, פרויקטים, משימות/אירועים (פגישות), הערות (מסמכים), דוחות (אנליטיקה), לוחות מחוונים (סטטיסטיקה) וכו' כדי להקל על החברה לספק לו שירות טוב יותר.