כותרות חמות :

הדרך לפסגה – קניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים לקידום אורגני
הדרך לפסגה – קניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים לקידום אורגני

הדרך לפסגה – קניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים לקידום אורגני

יש אנשים שחושבים שקידום אתרים זה תהליך מאוד סיזיפי. באופן מעניין, המילה סיזיפי (למיטב ידיעתנו) מגיעה מהמילה סיזיפוס. מדובר על דמות מהמיתולוגיה שקיבלה הנחיה להמשיך ולגלגל סלע על הכתפיים במעלה ההר. אלא שכל פעם שהיא כמעט מגיעה לפסגה, הסלע חוזר לתחתית ההר (או כך אנו זוכרים את העלילה). ובכן, פרסום כתבות בתשלום וקידום אתרים אורגני לא חייב להיות סיזיפי ויש דרך פשוטה להגיע לפסגה.

בניית קישורים זה החלק הקל?

הרבה מאיתנו חושבים שכדי להגיע לפסגה צריך לעבוד קשה, לנצח את התחרות ולתת הכל (ואז עוד קצת). ובכן, יש בזה אמת ויש בזה שקר. והשקר הוא החלק הבעייתי. זאת כי,  סיזיפוס לא באמת קיבל גזרה לנשוא את הסלע חזרה לפסגת ההר כל יום. יש שיגידו שסיזיפוס עשה זאת כי הוא היה מאוהב בסלע. הוא לא רצה שהרומן הזה ייגמר. באופן דומה, לחלק מאיתנו יש רומן עם הסיפורים שלנו. והסיפורים שלנו יכולים לגרום לנו לעשות עבודה סיזיפית, לחינם. איך זה קשור לקניית קישורים ?

מהו המחירון שמעבר למחירון הקישורים

ובכן, נתחיל מההתחלה. כל פעולה דורשת השקעה מסוימת, יש שיגידו גם מחיר. לפעמים המחיר פשוט כמו להסתכל במחירון קישורים כדי לזהות כמה יעלה פרסום כתבות עם קישורים. ואז המחיר ברור וקונקרטי. במקרים אחרים, המחיר לא כזה ברור מאליו. לפעמים, כדי להתחיל במשהו חדש אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו באור שונה. אם אנחנו חושבים שאין לנו סיכוי להוריד במשקל, לרוץ 2,000, או להגיע למקום הראשון בגוגל – יש מחיר שאנחנו צריכים לשלם טרם נגיע לשם. והמחיר הוא ההסכמה להאמין שזה אפשרי.

מדוע להתמיד כל הדרך לפסגה עם קידום אורגני

באופן דומה, אם יש המון אנשים בנישה שלנו ואנחנו חושבים שכולם מתחרים כדי להגיע למקום הראשון – אנחנו פשוט עושים את זה סיזיפי עבורנו. אנחנו מנהלים רומן עם הסיפור שלנו וסוחבים אותו עד לפסגה, רק כדי "לחבל בעצמנו", להפסיק ברגע האחרון במקום לדחוף קדימה ולהתמיד. ולגרום למה שאנחנו רוצים שיקרה, לקרות. ואנחנו אפילו לא צריכים לעשות את זה בעצמנו, או לבד. אנחנו בהחלט יכולים לרכוש קישורים בתשלום עבור זה. תמי לב, לדוגמה, עושה זאת כבר מעל ל-15 שנה. והיא לא הייתה עושה זאת אם היא לא הייתה טובה בזה, אם היא לא הייתה כובשת אי אילו גבעות ופסגות הרים בחייה המקצועיים. על כן, אנחנו יכולים פשוט להסתכל על אנשים שהצליחו ועשו זאת, ולראות שזה אפשרי.

אלא שכדי לבחור לעשות את מה שאנחנו רוצים, כמו לקדם את העסק שלנו באופן אורגני, לפרסם כתבות יח"צ, לבנות קישורים נכנסים מאתרים חזקים וכן הלאה – אנחנו צריכים לוותר על הסיפורים שלנו. כלומר, להפסיק לתעדף אותם מעל הדברים האחרים שאנחנו באמת רוצים לעשות. אם אנחנו רוצים לצאת לחופשה אך מתרצים לעצמנו שאנחנו עסוקים מדי, או אם אנחנו רוצים לאכול בריא אך מתרצים שזה יהיה יקר יותר או שאף אחד בבית לא יזרום עם השינוי – אנחנו טרם שילמנו את המחיר ההתחלתי. להאמין שזה אפשרי.

איך לקבל תוצאות אורגניות כדרך בניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים

באופן דומה, יש אנשים שמקבלים תוצאות מאוד יפות כתוצאה מהקידום האורגני שהם מייצרים (ו/או כדרך קניית קישורים מאתרים חזקים) . יש אתרים של ממש, שיש להם דירוג מאוד גבוהה בגוגל (באופן יחסי), שכבר עכשיו מפנים אליהם קישורים וכתוצאה מכך "תנועת רגליים אינטרנטית" חדשה. האנשים הללו לא סוחבים סלע לראש פסגת ההר, הם עשו את הדרך בלי הסלע הזה, בלי הסיפור שלהם. אז הם פשוט עשו ועברו את הדרך, והגיעו ליעדם.

אם גם לך מרגיש שיש לך דרך, ויעד – ביכולתך לדבר עם תמי לב כדי לבדוק מה עוד אפשרי, מה עוד ניתן לעשות כדי להגיע לפסגה. בין אם מדובר בכמות לקוחות מסוימת, מספר כניסות לאתר או אפילו דירוג מסוים בתוצאות החיפוש של גוגל. בהצלחה.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן