כותרות חמות :

בסוף זו המערכה על היהדות של המדינה
בסוף זו המערכה על היהדות של המדינה

בסוף זו המערכה על היהדות של המדינה

 

השליטה האבסולוטית במדינה התעוררה משנה וחצי של שנת יופי ופועלת כעת לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה

האמת היא שאני מודאגת. אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת, ונדמה שזה לא המצב בקרב קומץ מפגינים שמאיימים לערער את יציבות המדינה. קומץ פתיתי שלג שאסור לבקר ודעתם שווה בקלפי יותר מדעתנו. מי אנחנו, הפרימיטיביים, שנשקיע ביום הבחירות, נלך לקלפי, נבחר פתק בתקווה שמדיניות הממשלה תקדם את תפיסת עולמנו, ננצח בבחירות ונצפה לקיום ההבטחות?

באחת השיחות ההזויות שהיו לי בזמן האחרון צעקה עליי חברה שהצביעה למפלגת שמאל שהעם לא הצביע בעד הרפורמה, וביבי ובן גביר לא אמרו שבתוך חודשיים יעשו הפיכה שלטונית. כל השיחה תובלה בהנדסת תודעה באדיבות התקשורת המגויסת. למה לומר 'רפורמה משפטית' כשאפשר לומר 'הפיכה שלטונית' ולהפחיד, להשניא ולפלג עוד את העם? הרי הקריאה לשמור על בית המשפט ולאפשר לו עליונות על הרשות המבצעת ועל הרשות המחוקקת היא ההפך הגמור מדמוקרטיה.

"הם דוהרים באמוק בחקיקה", אמר אליקים רובינשטיין, שופט עליון בדימוס. אני מחכה לשמוע מכבוד השופט מה בדיוק סדר הפעולות המקובל כאשר רשות מבצעת מבקשת לקדם מדיניות ולחוקק חוקים. האם לא היו דיונים ארוכים בוועדת החוקה בכנסת? היו. האם לא ניתנה לאופוזיציה הזדמנות להציג את החלופה הרצויה מבחינתה? ניתנה. האם לא ביקשו להיפגש ולדבר? ביקשו. אז איפה כאן הדהירה בחקיקה?

איננו צריכים לראות טנקים ברחובות כדי להבין שיש כאן קבוצה שמנסה להחזיר לידיה את השליטה שנשמטת ממנה. זו הכנסת הראשונה שמנסה לשנות את מה שהתבצר כאן שנים ארוכות מאוד. ארוכות מדי

אולי אילו הייתה דהירה לא הייתה לגיטימציה לאנרכיסטים לשבש את חיינו שבוע אחר שבוע בהפגנות אלימות הפוגעות בזכויות יסוד של אזרחים. אולי לא הייתה פגיעה בילדינו באמצעות מערכת חינוך פושטת רגל ונטולת רצון ויכולת להגן על ילדים מפני שטיפת מוח פוליטית. איפה בית המשפט העליון "המגן על זכויות האדם"? כנראה גם שם משנה אם האדם הוא אותם "אנשים אחרים", כפי שכינה יו"ר האופוזיציה לפיד את מתנגדי הגירוש.

כמו כל העולם הפרוגרסיבי בשנים האחרונות, הם אפילו לא מתיימרים לחפש היגיון. הליברלי הוא פשיסטי, המואר הוא חשוך, אוהב האדם הוא שונא האחר. עולם הפוך. שטיפת המוח פועלת בעולם שנים רבות כל כך עד שאנשים שכחו איך לחשוב בעצמם. הם אינם קוראים את הרפורמה ומחליטים מה דעתם; אין זמן, היום הכול צריך להיות זריז. "תאמלקו". ההנהגה משמאל שטחית וחסרת מהות. כותרות הערוצים למיניהם מציגים הפיכה שלטונית, וחייבים לומר שבאמת יש כאן הפיכה שלטונית, רק לא בעקבות הרפורמה, היא דווקא מנסה לתקן את המערכת שיצאה מאיזון. ההפיכה השלטונית קורית בחסות התקשורת ובית המשפט.

איננו צריכים לראות טנקים ברחובות כדי להבין שיש כאן קבוצה שמנסה להחזיר לידיה את השליטה שנשמטת ממנה. זו הכנסת הראשונה שמנסה לשנות את מה שהתבצר כאן שנים ארוכות מאוד. ארוכות מדי. זמן ממושך מאוד מנהלים את הקצונה בצה"ל ואת הפקידות הבכירה גופים זרים שמטרתם להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה.

הרפורמה במערכת המשפט צריכה להיות נקודת ההתחלה של רפורמות מקיפות בכל משרדי הממשלה. בימים אלה אנחנו רואים שאף שהימין היה לכאורה בשלטון שנים ארוכות, מי שהחזיקו במוקדי הכוח הם ששלטו בנעשה במדינה. הם שולטים בתקשורת, שמהנדסת תודעה עד שכבר קשה להבין מתי היא משקרת ומתי לא; הם שולטים באקדמיה, בחינוך, בצבא וכמובן במשפט. זה בולט לעין עד שגם המנותק ביותר כבר צריך להרגיש לא בנוח לנוכח ההפיכה השלטונית הזו.

באחת האפיזודות ההזויות של השבוע שעבר הודיעה היועמ"שית, בלי שדיברה עם השר הממונה, שההעברה מתפקידו של ממ"ז תל אביב נעשתה שלא כדין. מגיש חדשות הזדעזע: כיצד ייתכן ששר יזיז ניצב ממקומו?! העובדה שזו סמכות שנתונה לשר מפקודת המשטרה אינה ידועה לאותו מגיש וגם לא מעניינת אותו. "בוא נתקדם", אמר לו הכתב. מה שלא מתאים לאג'נדה מוחקים מהר מהפרוטוקול, ועוברים לשטיפה המוח הבאה. מעניין שהמגיש לא חשב לשאול את הכתב מה בדיוק הסמכות שיש ליועמ"שית על מפכ"ל המשטרה, שרץ למסיבת עיתונאים כדי לומר שהוא שומר על שלטון החוק, היינו יעשה מה שהיועמ"שית אומרת.

אתם מבינים? יש שליטה אבסולוטית במדינה, והיא התעוררה משנה וחצי של שנת היופי שלה, וכעת פועלת לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה. מדוע היועמ"שית מדברת עם המפכ"ל? הכתובת שלה לבחינות הליכים היא השר הממונה ולא מי שמתחתיו. אבל זה לא מתאים לפוזיציה, אז "בוא נתקדם".

אין חולק בימין על שהרפורמה הזו חיונית להמשך קיומה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. בלעדיה לא נוכל להתקדם לעבר רפורמות חיוניות בכל משרדי הממשלה, ובעיקר בחינוך. חוסר היכולת להגן על הילדים ולמנוע שטיפת מוח מרקסיסטית קיצונית מסוכנת מאוד לילדים, וכבר בימים אלה אנחנו רואים ניצנים ממנה. תסתכלו מה קורה בעולם ותבינו שאנחנו בדרך למקום מטורלל נטול זהות. כיהודים אנחנו פשוט לא יכולים להרשות את זה לעצמנו. אני קוראת לכל שרי הממשלה: תתעוררו. אנחנו מצפים מכם להיות נציגינו ומגיני זכויות האדם שלנו ולשמור על זהותה היהודית של מדינתנו האהובה.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן