כותרות חמות :

עכשיו עובדים

עכשיו עובדים

 

במשך חצי שנה, עד לפני הבחירות האחרונות, סיפרו לנו בחדשות שהימין לא יקבל את תוצאות הבחירות ויעלה על הכנסת, כפי שקרה לאחר הבחירות בארצות הברית באירוע ההסתערות על הקפיטול.

באמת היה חשש שמא לא נצליח להשיג את הרוב הברור שיש לימין בעם, אך עם זאת היה ברור גם שהימין הוא לא הצד המתקשה במפה הפוליטית. לנו תמיד ברור שמדינת ישראל היא מדינתנו ואיננו מאיימים לעזוב אותה רק כי לא ניצחנו בבחירות. אנחנו גם לא ממרידים ראשי ערים או מסיתים הסתה קשה כל כך נגד אדם, כפי שקרה השבוע כלפי ח"כ אבי מעוז. אם נשים לב, בשורה בתחתונה, כל מה שהשמאל מזהיר אותנו לגביו הוא בעצמו עושה.

כמה טוב היה לשמוע את ההורים דורשים להיות חשופים לתכנים המועברים בכל אמצעי התקשורת. לקרוא את הודעות הוואטסאפ שנשלחו בהיסטריה רבתי בדרישה לבדוק את כל התוכניות ולוודא שההורים מסכימים עם התכנים.

כבר יותר משנה שאני סובבת בחוגי בית, בכנסים ובהרצאות כדי להעיר הורים למה שבאמת נעשה במערכת החינוך, וכל מה שהיה צריך זה למנות את ח"כ מעוז על משהו. הרי לא באמת משנה על מה. בכל פוזיציה שנתניהו היה מציב את מעוז היה מי שיזעק גזען, מיזוגן, הומופוב.

כבר יותר משנה שאני סובבת בחוגי בית, בכנסים ובהרצאות כדי להעיר הורים למה שבאמת נעשה במערכת החינוך, וכל מה שהיה צריך זה למנות את ח"כ מעוז על משהו. הרי לא באמת משנה על מה. בכל פוזיציה שנתניהו היה מציב את מעוז היה מי שיזעק גזען, מיזוגן, הומופוב. לצערי אנחנו בימין כבר מחושלים בנושא הזה

 

לצערי אנחנו בימין כבר מחושלים בנושא הזה. כל כך הרבה פעמים קראו לנו בשמות שזה באמת כבר לא מרגש אף אחד. תראו איך התקוממו על כל תפקיד שרצו לתת לבן גביר או לסמוטריץ'. כל עניין נהיה פסטיבל של הכפשות. ועדיין, לחשוב שיש כאן חבורה של אנשים מבוגרים שמרשה לעצמה לדבר כל כך נמוך על אדם מבוגר מהם, שתרם יותר ממה שהם תרמו למדינה, שעבד עם הימין ועם השמאל וכולם ידעו להעריך את מקצועיותו, איש משפחה, והכול בלי להניד עפעף. אחד מהם הוא ראש הממשלה היוצא, ואחרת היא שרת החינוך. א-לוהים אדירים, לאן הידרדרנו שאלה האנשים שנמצאים במשרדים החשובים הללו? זו הדוגמה להתנהגות ולשיח שהילדים שלנו מקבלים משרת החינוך.

נכון, הצד השני, שלנו, אינו טלית שכולה תכלת, ועדיין, בכל פעם מחדש מפתיע שאותו צד 'נאור', 'אוהב אדם', 'מקבל את האחר' הוא ההפך הגמור מאיך שהוא מצטייר. הגדילו לעשות כמה חברי כנסת שהחליטו שוב לכתוב גם עליי דברים שהם יודעים שהם שקרים מוחלטים, אך הם מתחבאים מאחורי מסך החסינות, ולכן לא אוכל לתבוע אותם על הכפשות. כל דבר בעיתו.

יש המון עבודה לעשות בכל מערכות השלטון ובמשרד החינוך בפרט. הקרן לישראל חדשה, ממשלות זרות וקרנות אחרות חדרו עמוק כל כך למערכת והכניסו כספים זרים שייקח זמן לנקות. אבל בעזרת השם ובעזרת האחדות בינינו נצליח להחזיר את הדור הזה למסלול. גם אם יהיו מתנגדים בתחילה, הם יצטרפו כשיבינו על מה מדובר. הרי חשיפת המידע הזה תאפשר להורים להחליט על חינוך ילדיהם. האחריות תושב אל ההורים. אין דבר חשוב מזה. רוב ההורים כיום אינם ערים לכוח שיש להם כדי להשפיע על המערכת.

באמת קשה להפסיד בבחירות, בעיקר כשזה קורה בנוק אאוט. הם מבינים שהממשלה הקרובה יכולה, אם תרצה, להחזיק מעמד כמעט חמש שנים. זה בהחלט הרבה זמן לעשות הרבה שינויים, אך יש גם פוטנציאל שלא יקרה יותר מדי. אולי דווקא לחץ הזמן, כפי שקרה לממשלה הקודמת, היה יכול להבטיח ביצוע. אבל הפעם אנחנו מוכנים. אנחנו כבר לא ישנים, אנחנו יודעים היטב מה קרה במערכות למיניהן ומי תפעל את כל העסק. הפעם נביא תוכנית סדורה איך מתקנים את המערכות כדי שלכל אזרחי ישראל תהיה מדינה שהם ירגישו חלק ממנה. כן, גם הצד השמאלי.

די, הספיק לנו מהמצב המוזר הזה שבו אין ממשלה. תקימו כבר את הממשלה הזו כדי שלפחות נוכל להוציא את השרים מהמשרדים שלהם, שלא ימשיכו לעשות נזקים וכדי שתוכלו באמת להתחיל לעבוד.

 

Lead:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן