כותרות חמות :

ספר אחד בשבוע- (אמור) זוגיות ממבט ראשון
ספר אחד בשבוע- (אמור) זוגיות ממבט ראשון

ספר אחד בשבוע- (אמור) זוגיות ממבט ראשון

הנישואים מחברים באהבה איש ואישה השונים זה מזה ליחידה חדשה, אולם שטף החיים עלול לעיתים לשטוף עימו את הדבר החשוב באמת: הזוגיות. לכן מומלץ לכל זוג, טרי או ותיק, לעצור בכל נקודת זמן ולבדוק כיצד לנתב את הקשר למקום מיטבי.

לימוד נושא הזוגיות הוא משימה שכדאי וראוי להשקיע בה לכתחילה, ולא רק בדיעבד כשהאתגרים, שהם חלק בלתי נפרד מהזוגיות, הופכים לבעיות. "זוגיות טובה אינה תלויה באופי ובהתאמה, בגורל ובמזל, אלא בעיקר במעשים שלנו, בסיפור שאנו מספרים לעצמנו. איכות הקשר הזוגי תלויה בהפנמת המשימה ובעבודה משותפת של שני בני הזוג", טוען שלומי פולמן בספרו 'זוגיות ממבט ראשון'.

ספר זה נועד למעוניינים לשפר את חיי הנישואין שלהם אך מרגישים שחסר להם ידע מקיף ובר יישום. בעזרת כלים ורצון כן אפשר לסלול דרך חדשה לעבר זוגיות מאושרת.

פולמן פורס לפני הקוראים עשרים ואחד פרקים במגוון נושאים הקשורים לבניית הקשר הזוגי, ובהם שחיקה בזוגיות, קונפליקטים וניהול כעסים, כלכלה ותקשורת זוגית, התרחבות המשפחה ועוד. בשפה קולחת ועניינית מציע המחבר ידע מקצועי וכלים מעשיים להתמודדות עם סוגיות הליבה של זוגיות בריאה מניסיונו רב השנים בייעוץ לזוגות.

בתחילת כל פרק תיחשפו למקרה אמיתי שעלה בקליניקה של המחבר וממחיש את הנושא הנידון על קצה המזלג. התובנות שבפרק מלוות בתרגילים לעבודה אישית וזוגית שמניעים את הקוראים להיות שותפים פעילים בהתהוותו של השינוי המיוחל.

הספר 'זוגיות ממבט ראשון' נותן נקודת מבט מלאת תקווה באשר להתמודדות מיטבית עם אתגרי הזוגיות, משמש מעין תחליף לסדנה מקיפה ומקצועית ומציע פתרונות למגוון אבני הדרך שבזוגיות, וכל זה מוגש לקוראים בצורה מסודרת ומקצועית, בלי לצאת מהבית.

שלומי פולמן הוא מאמן אישי, יועץ זוגי ומיני, מגשר משפחתי ומרצה. מנהל 'השחף – ייעוץ אישי וסדנאות' בנושא זוגיות ואינטימיות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן