כותרות חמות :

המדריך- ניצבים וילך
המדריך- ניצבים וילך

המדריך- ניצבים וילך

השרה מפרגנת למתנדבים
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות ח״כ אורית סטרוק סיירה השבוע במוקדי העשייה של מתנדבי השירות הלאומי לרגל פתיחת שנת השירות עם שר העלייה והקליטה אופיר סופר ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי. יותר מ-18,000 מתנדבים החלו השבוע את שנת השירות לאומי-אזרחי, ומהם כ-10,000 מתנדבים מהמגזר היהודי, כ-5,000 מהמגזר הערבי וכ-1,300 מהמגזר החרדי.

השר מרגי הגיע ל'עדי'
שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי פתח את שנת הלימודים של החינוך המיוחד במרכז 'עדי ירושלים', המספק מעטפת חינוכית וטיפולית למאות ילדים, בני נוער ובוגרים המתמודדים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית ומצבים רפואיים נלווים.

השר קרעי ביקר בשלומי
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיע לביקור במועצה המקומית שלומי, סייר בשכונות החדשות והתפעל מתנופת הבנייה ומחיי הקהילה. במהלך הפגישה סקר השר את איכות הקליטה, הכיסוי הסלולרי וקצב פריסת הסיבים האופטיים במועצה, שמגיע כיום לכ-58% משקי בית, ועדכן כי בקרוב תגיע מהפכת תשתיות התקשורת לכלל חלקי המועצה.

הזמן קצר והאהבה מרובה
ברשת אמית החליטו לקחת את הסטטוס המרגש של אלה אור ז"ל, בוגרת אמית אורי מעלה אדומים שנספתה באסון מכינת בני ציון בנחל צפית לפני חמש שנים, "היום קצר והאהבה מרובה" ולהפוך אותו למוטו של פתיחת השנה: בבתי הספר בכל רחבי הארץ תלו שלטים של המסר החינוכי.

פרס הרב דרוקמן
טקס הענקת פרס הרב דרוקמן לזכרו של הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל נערך בבית הרב קוק שבירושלים. אל האולם התכנסו מאות מבני משפחתו, תלמידיו ומוקיריו של הרב והוכרזו הזוכים בפרס. בקטגוריית הפעילות לזכר הרב זכה שהם עבו על יצירת השיר 'הנני הוא היה'. בכתיבת מאמר לצעירים זכה זוהר פראם, תלמיד שיעור ב' בישיבה גבוהה, ובכתיבת מאמר למבוגרים זכה חן מסיקה, מורה לאזרחות. את מרבית היוזמות לזכר הרב דרוקמן מובילים ראשי פורום הננו, הפועל להנצחת מורשת הרב.

שנה טובה מיריחו
לקראת ראש השנה ייערך ליל לימוד סליחות ותפילות ביום רביעי, אור לכ"ח באלול (13.9), בבית הכנסת העתיק שלום על ישראל ביריחו.
סביב חצות הלילה ניסע לבית הכנסת העתיק נערן, ושם נאמר סליחות.
אוטובוס מירושלים: 21:10. ממושב נעמה (בכביש הבקעה): 22:15.
להרשמה ולמידע שלחו ואטסאפ או מסרון ליוני, 052-3527313.

הפתעת יום הולדת
דקות לפני תחילת ערב ההופעות השני של אירועי סיום הקיץ של מועצת בנימין, שהשתתפו בו 14,000 מתושבי בנימין ביומיים של הופעות, הופתע הזמר עדן חסון בחגיגת יום הולדת שארגנו לו אנשי מועצת בנימין ותושבים. ראש המועצה ישראל גנץ העניק לחסון שי בשם התושבים.

מצטיינים בהודיות
כפר הנוער הדתי הודיות שבגליל התחתון זכה בפרס הפנימייה החינוכית המצטיינת לשנת תשפ"ג על מתן מעטפת טיפולית הוליסטית והענקת תחושת בית לחניכים ועל ראייה צופת פני עתיד ומתן כלים מעשיים לחיים לקראת עבודה ולימודים גבוהים. את הפרס קיבל בשם הכפר מנהל הפנימייה בטקס רב רושם בהשתתפות מנכ"ל משרד החינוך ומנהלת המנהל לחינוך התיישבותי.

קינג בירושלים
מפלגת עוצמה יהודית הודיעה על תמיכה בסיעת מאוחדים בראשות אריה קינג למועצת העיר בירושלים. קינג ישמש נציגה הרשמי בסיעה שתאחד סיעות וקהלים בציבור היהודי, הציוני והלאומי. השר איתמר בן גביר סיכם: "ירושלים זקוקה לנציג נאמן במועצת העיר שחי ונושם את התושבים, שאישיותו והווייתו קשורים לערכיה היהודיים והדמוקרטיים של ירושלים ולצביונה הייחודי וההיסטורי".

הרחיבי מקום אוהלך בבקעת הירדן
באולפנת צביה בקעת הירדן פתחו את שנת הלימודים בחנוכת חדר אוכל. הקסם המיוחד של הפשטות בבקעה לצד הצוות החינוכי המסור והאווירה האולפניסטית הביאו את האולפנה לצמיחה מטאורית במספר התלמידות ולבינוי מסיבי כדי להעניק לתלמידות את הדרוש להן.

מעניין!

לוח מיוחד מאוד
מרים, בחורה אוטיסטית בת 21, אינה יכולה לדבר ומתקשרת בההקלדה. היא חלמה לתרום משהו לבית המקדש והגתה רעיון מקורי: לוח שנה של בית המקדש. היא כתבה הסברים על עבודות מקדש והוסיפה מסרים משלה לחיים, ובכל יום רשמה גם את השעות של קורבן תמיד של שחר וקורבן תמיד של בין הערביים כדי שנתחיל להתרגל לחיים עם בית המקדש. מרים עבדה על הלוח הזה כמעט חצי שנה, והיא רוצה מאוד שאנשים ידפיסו אותו ויתלו בבית שלהם.
הלוח הוא בקובץ PDF מוכן להדפסה, ומרים שולחת את הקובץ חינם במייל לכל מי שמבקש: ymusai@yahoo.com.

מסע טרקטורונים בגבעות השומרון

הצוות הפרלמנטרי של חבר הכנסת צבי סוכות יצא השבוע ליום גיבוש בהרי השומרון. תחילה נסעו בטרקטורונים מרכס כביר ומזרחה לעבר הבקעה, ולאחר טבילה במעיינות ושמיעת הסבר מפי ח"כ סוכות המשיכו לעל האש ופעילות מיוחדת בביתו ביצהר.

ח"כ סוכות מסכם: "עצרנו רגע להגיד תודה מעומק הלב לכלל הצוות המסור ולכל מי ששותפים עימנו בעשייה הציבורית הענפה למען מדינת ישראל"

החידון של פיני | נצבים-וילך

לתגובות: pinizeta@gmail.com

חפשו את התשובות להגדרות בפרשה. אם לא מצאתם, יש פה גם תשובות להנאתכם.

ראשון: 1. שומרי החוק שלכם. 2. מקל הבייסבול שלו. 3. אגואיסט. 4. סנדלים וסלט.
שני: 1. בצד. 2. קיבלו מהוריהם.
שלישי: 1. תחזור. 2. מובדלת. 3. מחבר של שֵׁם.
רביעי: 1. ייקח פניה. 2. תיכשל. 3. יחסל.
חמישי: 1. פרשה בספר בראשית. 2. בנופל. 3. VS.
שישי: 1. מצב מאוזן. 2. נשותיו של הבעל.
 שביעי: 1. מוקד רפואי. 2. יש בו נשמה.

תשובות:
ראשון: 1. שוטריכם. פס' ט. 2. אלתו. פס' יא. 3. אנוכי. פס' יג. 4. שורש. פס' יז.
שני: 1. בקצה. פס' ד. 2. ירשו. פס' ה.
שלישי: 1. תשוב. פס' ח. 2. נפלאת. פס' יא. 3. מעבר. פס' יג.
רביעי: 1. יפנה. פס' יז. 2. לא תעבור. פס' ב. 3. ישמיד. פס' ג.
חמישי: 1. מקץ. פס' י. 2. במועד. פס' י. 3. נגד. פס' יא.
שישי: 1. שוכב. פס' טו. 2. צרות. פס' יז.
שביעי: 1. בטרם. פס' כא. 2. חי. פס' כז.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן