כותרות חמות :

קטנה ברשת- דברים
קטנה ברשת- דברים

קטנה ברשת- דברים

בסרטון הראשון תראו מה השיקולים של הורים שרוצים לעבור לתאילנד בגלל המצב החברתי של הילדים שלהם. בשני: על הפתרון המסתמן לרווקות במגזר הסרוג. בשלישי תגלו אם אפשר להסתדר בלי המותגים. ברביעי: על הטרול השוודי, ובקטנה לסיום: שבעה דברים שלא ידעתם על התחממות כדור הארץ

קטנה ברשת

 

 

החלטנו לעבור לתאילנד

קרן החליטה לקחת את המשפחה שלה ולעבור לתאילנד. היא עושה את זה בלב כבד אחרי שהבנות שלה עברו שנים קשות בבית הספר, כולל חרם אכזרי. אחרי שבתה אמרה לה: "אני לא רוצה להיות קיימת", היא נשברה וחיפשה מדינה שבה יתאפשר לה כלכלית לשלם על חינוך טוב יותר, לדבריה (כאן). אורך: 13:39. בעברית. 

חפשו ביוטיוב: כאן מקשיבים: החלטנו לעבור לתאילנד

 

נקודה לדיון: בלי לשפוט, האם הייתם ממליצים לעבור למדינה אחרת עקב בעיה חברתית ולשם מערכת חינוך טובה יותר?

 

  1. מחפשים תשובה

חילונים מכירים באפליקציה, חרדים ממשיכים במסורת השידוכים, ואילו הציבור הדתי-לאומי לא כל כך מוצא את עצמו בין כל השיטות החדשות והישנות. לכן יש עלייה חדשה במספר הרווקים, גיל החתונה עולה בהתמדה, ורבנים נדרשים להכריע בסוגיית שימור פוריות, שלא הייתה מוכרת למגזר. על הנתונים המפתיעים ועל הרווקים שהחליטו לשנות את המציאות לא רק בשביל עצמם אלא בשביל הקהילה כולה (כאן). אורך: 10:51. בעברית.

חפשו ביוטיוב: מחפשים תשובה: עולם הרווקות הדתי מחפש את הדרך לזוגיות

 

נקודה לדיון: מתי יצא לכם לאחרונה לחשוב על הרווקות או להציע מישהו למישהי? כמה זה באמת נוגע בכם?

 

  1. שבועיים בלי מותגים. זוז

עשר חברות גדולות שולטות על 50% משוק הקמעונאות בישראל. 50%. זה שיעור גדול פי כמה ממדינות אחרות בעולם, וזה מאפשר לחברות האלה להעלות את המחירים. הפחתת יוקר המחיה תלויה גם בצרכנים: קנייה מיצרנים ויבואנים קטנים תחליש את החברות הגדולות ותגדיל את התחרות. אבל האם קל כל כך למצוא חלופה, והאם החלופות האלה איכותיות כמו המותג? (כאן). אורך: 14:39. בעברית.

חפשו ביוטיוב: שבועיים בלי מותגים, זוז: הניסוי להורדת יוקר המחיה יוצא לדרך

 

נקודה לדיון: האם אתם קונים רק מותגים? מה זה לדעתכם מעיד על הדימוי העצמי שלכם ועל כמה שחשוב לכם ללכת על בטוח?

 

  1. הטרול השוודי

אחרי סערה של יממה סביב שרפת ספר התנ"ך בשוודיה התייצב אחמד עלוש, שביקש להצית את הספר הקדוש ליהודים, בשערי שגרירות ישראל בשטוקהולם והתגלה כטרול שרק מחפש יחס (כאן). אורך: 2:20. בעברית.

חפשו ביוטיוב: הטרול השוודי: אדם איים בהצתת ספר תנ"ך אך בסוף הודה – רציתי תשומת לב

 

קטנה לסיום

 

7 דברים שלא ידעתם על התחממות כדור הארץ

 

גל החום באירופה הוא חלק ממגמה מתמשכת ומסוכנת של התחממות כדור הארץ, שפוגעת בבריאות האוכלוסייה, ביבולים ובתשתיות למה זה קורה, מהן ההשלכות הכלכליות והאם יש דרך לעצור את זה? (דה מרקר און ליין). אורך: 1:25. בעברית

חפשו ביוטיוב: שבעה דברים שכדאי לדעת על התחממות כדור הארץ

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן