כותרות חמות :

קטנה ברשת
קטנה ברשת

קטנה ברשת

בואו נגיד שכבר ראיתם הרבה טיפוסים בחיים שלכם, אבל טיפוס כמו שתראו בסרטון הראשון אני לגמרי בספק אם יצא לכם לראות. בשני: על משפחה מעולם אחר. בשלישי: על הריקוד שלנו עם הבינה המלאכותית. ברביעי: על תקווה הפרה, ובקטנה לסיום: על הישראלים שחיים עד מאתיים שנה

קטנה ברשת

פגשתם פעם מלאך?

תכירו את הצעיר מיבנה שמקדיש את חייו בשביל לעשות טוב למען אנשים אחרים, וזה הרבה יותר מעוד משפט לעוס. כבר ראינו אנשים גדולים, אבל לב כזה נדיר לפגוש. על הלב הענק של דור ה-Z. אורך: 12:38. בעברית.

פגשתם פעם מלאך? | הצעיר מיבנה שמקדיש את חייו לעשות טוב לאחרים – למרות המחיר האישי

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם טוב הלב הזה נראה לכם טבעי? האם אתם מוצאים את עצמכם מתחברים לתופעה הזו שבה הבחור הצעיר לוקח ללב את מה שקורה לסביבה שלו?

 

מה גורם להורים לחמישה ילדים להעניק בית לעוד חמישה? מהו סוד הנתינה שלהם, ואיך מקיימים שגרה לנוכח אתגרי הנתינה המיוחדים הללו? זהו סיפורם של תחיה ואורן אנטמן, ואתם לא רוצים לפספס אותו. מיוחד לחטיבות ולתיכונים. אורך: 5:49. בעברית.

הכירו את הזוג הצעיר שאימץ שבעה ילדים והקים חווה שיקומית לנפגעי סמים

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם לדעתכם אפשר לחנך לאידיאלים של הזוג אנטמן, או שנולדים עם זה?

 

איבדו שליטה

 

בעולם גוברת הדאגה מההתפתחות המהירה, אולי המהירה מדי, של הטכנולוגיה, ולא רק בגלל פייק ניוז ואיבוד משרות. יש מי שמזהירים מפני השלכות קשות במיוחד. אורך: 12:15. אנגלית עם תרגום.

פונדקאיות בחסד: הנשים שסחבו 9 חודשי היריון ולידה – אך לא בשבילן

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם לדעתכם זה רק עניין של זמן עד שנצטער שבכלל פיתחנו ככה את הבינה המלאכותית?

 

יש תקווה

לפני כמה חודשים החליטה גלי סימון בת ה-13 מהדרום לצאת למבצע יוצא דופן: קמפיין גיוס המונים שמטרתו להציל משחיטה את תקווה העגלה, שנולדה ברפת של הקיבוץ. השבוע, אחרי שגייסה כסף, הסתיים המבצע בהצלחה. אורך: 4:59. בעברית.

"הייעוד שלה הוא לא להיות סטייק": כך הצילה גלי בת ה-13 את תקווה הפרה

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: כאוכלי בשר, האם אתם מוצאים טעם במאבק של גלי?

 

 

קטנה לסיום

עד מאתיים שנה

אביב מאמין שהסוד לחיים ארוכים הוא להיות טוב לב, רחל למדה לשחק 'יניב', ודורה רוצה שלא יבכו עליה. שלושה קשישים בני 100 מדברים על חייהם, שגרת יומם, הגעגועים והפחדים שלהם: "בגיל 100 מקבלים חכמה אחרת, מהחיים" (כאן). אורך: 12:01. בעברית.

 "אפשר לחיות עד גיל 200": מה הסוד של הישראלים שחוגגים מאה שנים?

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? אתם מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן