כותרות חמות :

עגבניות מגי איפה קונים
עגבניות מגי איפה קונים

עגבניות מגי איפה קונים

עגבניות מהוות חלק בלתי נפרד בתפריט היומי של לא מעט ישראלים. משלבים אותן בכריכים, בטוסטים, בסלטים, במגוון תבשילים שונים והן ללא ספק מעניקות רעננות וטעם טוב. ישנם תבשילים אשר המרכיב הדומיננטי והמרכזי שבהם הוא העגבנייה, כך לדוגמא: שקשוקה או סלטים מיוחדים המבוססים על עגבניות מבושלות, רוטב לפסטה ועוד. אין ספק שחשוב מאוד לרכוש רק עגבניות טריות ואיכותיות, אך חשוב לדעת שמעבר לטריות של העגבניות שיש לבחון כאשר מעוניינים לרכוש אותן, הרי שיש סוגים שונים של עגבניות בשוק כאשר כל אחת מהן מתאימה לסוגי תבשילים או בשילוב במאכלים שונים. אחת העגבניות שמהוות פיתוח ישראלי וידועה כעגבנייה טעימה במיוחד היא: עגבניית מגי.

עגבניות מגי- במה מדובר?

עגבניות מגי הן למעשה עגבניות גורמה, הן מהוות כיום את העגבניות הטעימות ביותר בישראל וכל אדם שמעוניין להנות מטעם ייחודי ונפלא של עגבנייה, חייב ללא ספק לטעום דווקא אותן. מדובר על עגבנייה חדשה באופן יחסי גם בטעם וגם בריח שיזכיר לרוב הישראלים את העגבנייה בטעם של פעם. הזן החדש פותח במשך שש שנות שיתוף פעולה בין חברה בשם הזרע לבין הפקולטה לחקלאות בהובלת המטפח ד"ר גדי בן אוליאל. בכדי לפתח את הזן המדובר ביצעו הכלאה מסורתית של זני עגבניות מובחרים תוך בחירת התכונות המיטביות של כל זן עגבניות ללא שימוש בהנדסה גנטית.

מדוע פיתחו את עגבניית מגי?

המטרה בפיתוח של עגבניות מגי היה ליצור למעשה עגבנייה שיש לה טעם משובח ואיכותי ביותר וארומה נהדרת. העגבניות המדוברות שייכות לתזונה הים התיכונית הבריאה, יש להן בשר מוצק והן מתאימות ביותר הן לצלייה על הגריל, הן לסלט ישראלי והן לבישול. ניתן להנות מאכילת העגבנייה גם בצורה טבעית כאשר כל שיש לעשות בכדי לשדרג את הטעם שלה זה פשוט לזלף עליה מעט מלח ושמן זית.

ישראלים רבים מעדיפים לרכוש כיום עגבניות מגי על פני כל סוג אחר של עגבניות בשל העובדה שיש לה טעם ייחודי ביותר. היא משלבת בצורה הרמונית בין חמיצות ומתיקות ויש בה ריכוז גבוה של חומרים ארומטיים. במבחני טעם שונים הוכח כי העגבנייה מהווה את הזן המועדף על נסיינים שונים וכן מדובר על טעם העגבנייה המועדף ביותר על לא מעט אנשים שמגדירים את עצמם כאוהבי עגבניות מושבעים. אותם אנשים ניסו כמובן את כל סוגי העגבניות הקיימות בשוק והגיעו למסקנה כי עגבניית מגי היא העגבנייה הטובה ביותר מבחינת מרקם, טעם וריח.

היכן ניתן לרכוש עגבניית מגי?

חשוב לדעת כי יתרון חשוב נוסף שיש לעגבנייה המדוברת הוא אורך חיי המדף שלה. מדובר על עגבנייה בעלת אורך חיי מדף ללא קירור של עד כשבועיים ובקירור עד שלושה שבועות. היא נמכרת כיום ברשות ובשווקים המובחרים וניתן למצוא אותה תחת הסלוגן: "עגבניית טעם".

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן