כותרות חמות :

הילדים עזבו את הבית והחדרים נשארו ריקים, מה עושים?
הילדים עזבו את הבית והחדרים נשארו ריקים, מה עושים?

הילדים עזבו את הבית והחדרים נשארו ריקים, מה עושים?

הבית הדתי לרוב מכיל חדרי שינה רבים. משפחה מבורכת בילדים, זקוקה לתנאי מגורים מתאימים כאשר (במידה ומתאפשר) כל ילד אמור לקבל מקום פרטי משלו. מיטה, ארון, מקום לאחסון חפציו האישיים וכן הלאה. זו הסיבה שאכן דירות ארבעה וחמישה חדרים הם כמעט סטנדרט בקרב המשפחות הדתיות.

עם השנים, הילדים גדלים, החדרים מתרוקנים, ויש מקום לחשיבה מחודשת לגבי ניצול חכם יותר של הבית.

ברוב המקרים הילדים שנישאים, שבאים לביקורים עם בני הזוג, עם ילדים שנולדים, והצרכים משתנים לגמרי. זה אומר שהסלון צריך להיות גדול ורחב כדי להכיל את כולם כאשר חדרי השינה פחות יבואו לכלל שימוש בחיי היום יום. כאן כדאי לשקול שינוי ושיפוץ הבית כדי להתאים אותו לצרכים החדשים.

הבית מקבל פנים חדשות

אז מה שבעצם אפשר לעשות זה פשוט להסיר את הקירות ולהגדיל את שטח הסלון על חשבון חדרי השינה שכרגע נעשו מיותרים.

אם רק מתכננים את המהלך הזה בצורה נכונה, ניתן להגיע לתוצאה מושלמת ממש של בית שיהיה בנוי בדיוק על פי הצרכים של בני הבית והתנאים החדשים שנוצרו.

עם זאת, חשוב לציין כי שינוי מהסוג הזה מחייב פנייה אל אנשי מקצוע ממגוון תחומים כאשר המטרה היא אכן להגיע לתוצאה הרצויה באופן הכי בטיחותי עבור המבנה כמו גם בצורה הכי נכונה מבחינת ניצול השטח באופן המיטבי ביותר.

המומחים שיעשו עבורכם את העבודה

על פניו, הסרת קירות נראית אולי כמשימה לא ממש מורכבת. אז הדבר עשוי להיות נכון חלקית, במקרה והקירות אותם אתם מבקשים עשויים גבס או עץ. אם מדובר בקירות בטון, שם הסיפור כבר יהיה שונה לחלוטין.

קירות בטון זה ממש לא משהו שאפשר להסיר בהינף יד ולשם כך יש צורך בציוד מיוחד, ביכולות מיוחדות ואנשי מקצוע מומחים שיעשו את העבודה בפועל.

אז ציינו שנדרשת מעורבות של כמה וכמה אנשי מקצוע כדי להוביל לתוצאות הרצויות.

מי הם אנשי המקצוע שאמורים ללוות פרויקט כזה?

הכתובת הראשונה אליה אתם אמורים לפנות זה מהנדס. אין לגעת בשום פנים ואופן בקירות של מבנה או בית בלי לבדוק מול מהנדס כי מדובר בפעולה שהיא אכן אפשרית מבחינה הנדסית. יש קירות רבים שהם קירות תמך, יש קירות שיש בהם ברזלים וסתם כך בחלק מקירות הבית עוברים תשתיות שונות וצנרת מסוגים שונים כך שהסרה של קירות כאלה עשויים להוביל לנזקים לא פשוטים. הן למבנה כולו והן לתשתיות המים, החשמל או התקשורת.

רק לאחר שיש לכם אישור לבצע את הסרת הקירות, תוכלו לפנות אל קבלני הביצוע.

שבירת קיר בטון מחייבת עבודה מקצועית של אנשי מקצוע שמצוידים בכלים המתאימים ויש להם את הידע המקצועי והניסיון הנדרש בתחום ניסור הבטון, והם יוכלו לבצע עבורכם את העבודה בצורה מושלמת, בדיוק לפי הצרכים והתוכניות שלכם.

שיהיה לכם המון בהצלחה!

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן