כותרות חמות :

עוברים לאור עקיבא – איזה בעלי מקצוע פספסתם?
עוברים לאור עקיבא – איזה בעלי מקצוע פספסתם?

עוברים לאור עקיבא – איזה בעלי מקצוע פספסתם?

עוברים לאור עקיבא? אין פלא. אור עקיבא ממשיכה להתפתח בשנים האחרונות בתנופה חסרת תקדים. קרבתה של אור עקיבא לים, בעלי המקצוע והשירותים הנגישים וכמובן גם הנופים המרשימים והקרבה למרכז, מכניסים את אור עקיבא לאחת הערים המבוקשות בישראל. אז אין פלא שתושבים חדשים ממשיכים להגיע לאור עקיבא ולהתחיל את חיי המשפחה שלהם בעיר. אבל איזה בעלי מקצוע יכול להיות שפספסתם לקראת המעבר? בואו נראה.

הופכים את הבית לשלכם

בין אם אתם עוברים לדירה שכורה או לבית שקניתם ממיטב כספכם, מומלץ לבצע כמה עבודות נקודתיות עם בעלי המקצוע האיכותיים של אור עקיבא. בדקו את הצרכים שלכם. אולי אתם צריכים חשמלאי שיגיע להתקין אצלכם נקודת חשמל חדשה? אולי אתם מתכננים להפוך את המרפסת שלכם לאפילו יותר חלומית ולשם כך אתם צריכים טכנאי גז שיתקין נקודת גז חדשה? בכל מקרה אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מעצבת פנים שתעניק לכם כמה עצות מניסיונה, יכול להיות שעבודות צבע איכותיות על ידי צבעי באור עקיבא יהיו מספיקות ויכול להיות שאתם צריכים אינסטלטור לפני הכניסה לבית.

תשקלו בחיוב גם הצצה של קבלן בניין בבית החדש שלכם, הוא יוכל לתת לכם את התמונה המלאה ביותר לגבי הבית והתשתיות. אתם לא רוצים הרי להתחיל את החיים שלכם עם תקלות שונות בבניין וקבלן בניין יודע בדיוק מה צריך לשפץ בבית שלכם טרם הכניסה אליו.

מתחילים חיים חדשים באור עקיבא

אחד מבעלי המקצוע שאנשים שעוברים דירה נוטים לפספס הוא המנעולן. כן, כן, המנעולן באור עקיבא. לכל דירה חדשה שאתם נכנסים, גם אם היא באור עקיבא וגם אם לא, חשוב להחליף את הצילינדר לאחד חדש שרק לכם יש את המפתחות שלו. מנעולן אור עקיבא מחליף את הצילינדר של דלת הכניסה שלכם במהירות ובעלות נמוכה ואטרקטיבית. החליפו את הצילינדר והיו בטוחים שהדירה שלכם היא בהחלט רק שלכם! אתם לא יודעים מי גר בה בעבר או למי יש גישה למפתח. עם צילינדר חדש אתם מתחילים מחדש באמת!

חוברת הובלות באור עקיבא – לא פחות!

הרבה אנשים נעזרים בחברים למעבר דירה. כשאתם נעזרים בחברים שלכם לתהליך כה מורכב כמו מעבר דירה, אתם הופכים יום שיכול היה להיות פשוט ונעים וגורמים לו להיות מלא בקשיים, תלונות, זיעה וחוסר נעימות. הובלות אור עקיבא מציעים לכם שירותי הובלות מהירות ואיכותיות במיוחד שעוזרות לכם להתחיל את חייכם בבית החדש במהירות וללא נזקים!

אל תתפשרו על חברת הובלות באור עקיבא, מדובר בכל הציוד שלכם בעולם ולכן, חברים ומשפחה אולי חוסכים לכם כסף ביום ההובלה אבל מה עם כל הנזקים הנלווים? ומה לגבי הזמן שלכם? האם הוא לא שווה כסף? עם הובלות באור עקיבא אתם תוך כמה שעות יושבים בביתכם החדש עם כל הציוד שלכם מרוצים במיוחד אפילו שלא הזעתם כלל!

ואיך אפשר שלא – מונית באור עקיבא

אז אחרי שצבעתם את הבית והחלפתם צילינדר, אחרי שכל הרהיטים שלכם במקום ואתם מתחילים לסדר את כלי המטבח, הגיע הזמן לשמור לכם מספר של נהג מונית באור עקיבא בנייד שלכם. זו עצה שלא הרבה מכירים אבל הרי רק עכשיו עברתם לעיר חדשה. אתם לא יודעים איפה ניתן לעשות קיצור דרך, איפה עמוס בשעות הבוקר וגם לא איזה מסלול יהיה הכי מהיר לעבודה שלכם כשאתם רוצים להוריד את הילד בגן תוך כדי.

מוניות אור עקיבא, בעיקר בימים הראשונים בעיר, מכירים לכם את העיר בצורה הטובה ביותר. אתם יכולים להסתובב ברגל בלי לפחד מההתרחקות מהבית כשאתם יודעים שבנייד שלכם שמור המספר של מוניות אור עקיבא שמגיעים במהירות לאסוף אתכם מכלך מקום הסביבה ומחזירים אתכם הביתה. זהו, עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להתרווח על הספה שלכם בבית החדש ולהנות מאור עקיבא!

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן