כותרות חמות :

קטנה ברשת- אחרי מות
קטנה ברשת- אחרי מות

קטנה ברשת- אחרי מות

רפורמה מה רפורמה, כבר הספקנו לשכוח עד כמה הישראלים יכולים להיות מדהימים. הסרטון הראשון יזכיר לנו את זה. בשני: על משפחה מופלאה שהחליטה לאמץ שלושה ילדים. בשלישי: על העתיד והשתלת שבב אלקטרוני בבני אדם. ברביעי: על היהודי שהמציא את קרב המגע, ובקטנה לסיום: הכירו את המורה לנהיגה הכי תותח במדינה!

קטנה ברשת

הרוח הישראלית

 

לפעמים קל לשכוח, אבל יש כאן בארץ כל כך הרבה אנשים ודברים טובים, ויש מי שמנצלים את כל זמנם הפנוי כדי להפיץ את הבשורה ולסייע לאחרים. צוות כאן חדשות נסע ברחבי הארץ ופגש אותם: צעירים ומבוגרים שעוזרים לכל מי שמתקשים למצוא סיבות לחייך. אורך: 11:22. בעברית.

חפשו ביוטיוב: רוח ההתנדבות הישראלית: 3 סיפורים על תרומה ייחודית למען האחר

 נקודה לדיון בכיתה: עד כמה לדעתכם התקשורת מהנדסת לנו את התודעה ברמה כזו שאנחנו בקושי שומעים על סיפורים מדהימים כאלו?

 

משפחה שכזו

 

ישראל וענת קסירר הביאו לעולם חמישה ילדים ואימצו עוד שלושה. מהי תפיסת העולם שלהם, והאם אפשר ללמוד את ה-DNA של הנתינה הזו? אורך: 15:17. בעברית.

חפשו ביוטיוב: משפחה עשר: ישראל וענת קסירר הביאו לעולם חמישה ילדים ואימצו עוד שלושה, כתבה מרגשת בכאן 11

נקודה לדיון: מה לדעתכם עושה את ההבדל בין משפחות שמוכנות לפתוח את הלב למשפחות שמסתייגות מזה? האם כל אחד יכול להיות מהנותנים בעזרת חינוך וסביבה נכונה?

 

העתיד על פי מאסק

 

אילון מאסק שוב עושה את זה. לפני שבועיים הכריז שהחברה שלו, זו שעוסקת בחקר המוח, תתחיל בתוך חצי שנה להשתיל שבבים אלקטרוניים מוחיים בבני אדם. לטענתו, זה כדי לאפשר למשותקים להזיז גפיים, אבל יש מי שטוענים שמדובר בסוף הקיום האנושי כפי שאנחנו מכירים אותו. אורך: 7:10. בעברית.

חפשו ביוטיוב: יעשה זאת שוב? מאסק שיווק השתלת שבב אלקטרוני בבני אדם 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם אנחנו מתקרבים למקום שבו האנושות תאבד שליטה על עצמה מצד הבינה המלאכותית והעברת השליטה למכונות ולאינטליגנציה המלאכותית?

 

היהודי שחטף מכות עד שנמאס לו

 

הוא היה בחור יהודי שחטף מכות מבריונים נאצים, עד שנמאס לו והוא החליט למצוא דרך להגן על עצמו ברחוב. עשרות שנים אחר כך דורות של תלמידים מגלים את השיטה, והיא הופכת לאחת מתורות הלחימה הפופולריות ביותר בקרב פנים אל פנים. הסיפור של אימי שדאור, ניצול השואה שייסד את קרב המגע. אורך: 5:00. בעברית.

חפשו ביוטיוב: היהודי שחטף מכות מנאצים והמציא את שיטת הלחימה "קרב מגע"

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: הרבה חוטפים מכות, ובכל זאת רק אחד קם לעשות מעשה. מהו לדעתכם הגורם הזה שעשה את ההבדל בינו לבין השאר?

 

קטנה לסיום

 

שמרטף למבוגרים

 

אורי צחי כבר ראה כמעט הכול בקורסי נהיגה מונעת, מנהגי אוטובוסים ושוטרים ועד לפרופסורים וחברי כנסת. לפני עשור נתן לו הרופא שבועיים בלבד לחיות וגרם לו להבין מה הייעוד החדש בחייו: להפוך כיתה שכל כולה פרצופים של פרדס לימונים לנהגים שישמרו על החיים שלהם. אורך: 6:19. בעברית. 

חפשו ביוטיוב: "אני בייביסיטר של מבוגרים": המורה לנהיגה מונעת שנלחם על כל תלמיד

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן