כותרות חמות :

יוצאים לדייט ראשון? הכירו את משחק 99 דרכים להכיר
יוצאים לדייט ראשון? הכירו את משחק 99 דרכים להכיר

יוצאים לדייט ראשון? הכירו את משחק 99 דרכים להכיר

היציאה לדייט ראשון יכולה להוות אתגר לא קטן כלל. לעתים אנו יוצאים אל הדייט מבלי שמתחשק אף נכונים ומעוניינים לפתח קשר זוגי ארוך. לעתים ריבוי אכזבות מדייטים קודמים אף הם יכולים להעיב על הרצון לפקוד את המסעדה או הפאב השכונתי. ובמקרים מסוימים עולה החשש הטבעי מפני 'שתיקות רועמות' המעוררות מבוכה לא קטנה וחיפוש אחר נושאים לשיחה.

באתר 99ways תמצאו את הפתרון המושלם עם משחק הדגל של החברה העונה לשם 99 דרכים להכיר.

זהו למעשה המשחק עמו האתר פרץ קדימה, משחק שהפך לרב מכר ומיד תבינו את סוד הקסם שהפך אותו לכה מוצלח.

אם חששותיכם לשתיקות רועמות מלווים אתכם בתחילתו של כל דייט ודייט, היו מוכנים ומזומנים לשים אותם בצד וליהנות ממשחק ששובר את הקרח, ומייצר שיחות עומק.

99 דרכים להכיר – מהו סוד הקסם?

99 דרכים להכיר הוא משחק קלפים הכולל קלפי שאלות ומשימות שונים.

מדובר בקלפי שאלות שנוסחו בקפידה על-ידי קופירייטרים וסטנדאפיסטים מוכשרים ויצירתיים. כל השאלות נכתבו כך שהן פונות לכולם ולכולן, וכל השאלות נוצרו באופן שנועד להימנע ממצבים מכעיסים, מביכים או שמעוררים אי-נעימות.

המטרה האחת והיחידה שלשמה המשחק נוצר, היא כדי לייצר קשרים חדשים ולהעמיק קשרים קיימים.

הקונספט הוא פשוט: השחקן שולף קלף שאלה מן החפיסה, ולאחר מכן נדרש גם לענות על השאלה.

אל דאגה, כאן לא תמצאו שאלות כמו 'מהו הצבע האהוב עליך?' כי אם שאלות כגון: 'איזה כישרון לא שימושי יש לך?' או 'מהו המאכל שתמיד מחזיר אותך אל הילדות?'.

שאלות מסוג זה מעלות תשובות שונות ומגוונות, תשובות המשקפות את הנדבכים הפנימיים ביותר בנפשו של האדם.

גם כאשר מדובר בשאלות קלילות למדי, הרי שהן יוצרות שיח עמוק והיכרות אמיתית עם האדם היושב מולנו.

ממש כאן תוכלו לקבל פרטים נוספים על המשחק המלווים בדוגמאות.

חפיסה קומפקטית וחוויה שלמה

המשחק של 99 דרכים להכיר, וכמוהו עוד שורת המשחקים הנוספים אותם תוכלו להכיר באתר, מגיע בחוויה הוליסטית שלמה הכוללת קופסה יוקרתית ומעוצבת וקלפים קשיחים העשויים מחומרי גלם איכותיים בלבד.

נייר הקלפים עבר למינציה אשר שומרת עליהם מפני לחות ורטיבות. כך תוכלו גם לשחק ב-99 דרכים להכיר בפאב השכונתי, ומבלי שתחששו שמא הקלפים ייהרסו ויינזקו.

היו מוכנים ומזומנים לערב מהנה ושובר שגרה; ערב שבסיומו, גם אם לא תרגישו את הקליק הרומנטי עם האדם הניצב מולכם, הרי שייתכן מאוד ותצאו עם חבר לחיים.

המשחק 99 דרכים להכיר עבר בקרב קבוצות מיקוד, ובמסגרתו מוקדו כל השאלות, ונבדקה ההשפעה שלו באינטראקציה עם אנשים זרים לחלוטין.

חיפשתם פתרון יעיל וקליל שישבור את הקרח ואת האווירה הרצינית? בקרו באתר 99 דרכים ותוכלו להתרשם מ-99 דרכים להכיר וכן ממגוון משחקים נוספים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן