כותרות חמות :

מארזי מתנה מעצבים ויוצרים באור הפקות
מארזי מתנה מעצבים ויוצרים באור הפקות

מארזי מתנה מעצבים ויוצרים באור הפקות

תוכן מקודם

 

מארזים קשיחים כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מן הנוף של קבלת המתנה. ארגונים המבקשים להעניק לעובדים שי יוקרתי לחג, חנויות מתנות המעוניינות לשווק עצמן עם מארזים יוקרתיים וממותגים ועד לפתרונות קד"מ לאירועים ייחודיים כגון כנסים מקצועיים.

כיצד מעצבים מארז שמדבר את השפה העיצובית והעסקית של בית העסק או החברה? אם תשאלו את הצוות המקצועי של חברת אור הפקות הרי שהפתרון כבר נמצא לו ממש מעבר לפינה.

באתר הבית של אור הפקות תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של דוגמאות למארזים קשיחים אותם ייצר הצוות המקצועי עבור לקוחות בעלי שם המוכר בכל בית בישראל. תדהר, וויקס ועוד רבים וטובים, כולם ככולם נעזרים בשירותים של צוות אור הפקות ובאמצעותו יוצרים מארזים בלתי נשכחים.

חשיבותו של המארז

מארזים קשיחים יוצרים חוויה הוליסטית שלמה יותר, חוויה ובה ההנאה מופקת לא רק מקבלת המתנה, אלא מאופן הגשתה. הסקרנות שנוצרת אט אט עם פתיחתה.

כל מארז ומארז קשיח היוצא מחברת אור הפקות, הרי שהוא תוצר של מלאכת מחשבת ועבודה משותפת בין הלקוחות לבין הצוות המקצועי.

בכוחו של המארז לייצר פרזנטציה יוקרתית ומזמינה. גם המתנה הפשוטה ביותר, הרי שבאופן הגשתה ניתן לקצור שפע של פירות שונים.

ארגונים וחברות יכולים להשרות על העובדים תחושת יוקרה, תחושה שהחברה הקדישה להם את המתנה באופן האישי ביותר. מארגני כנסים יכולים להפיק מארזי מתנה עם צ'ופר עבור המוזמנים והמוזמנות ובכך לקצור את הפירות מקידום ומיתוג עסק מסוים.

הכול מתחיל ברעיון מוצלח

כיצד מגבשים רעיון למארז מתנה בלתי נשכח? לקוחות המקבלים שירות מטעם אור הפקות, נהנים מתודעת שירות גבוהה המלווה אותם לכל אורך שלבי הייצור של המארז.

שלב הרעיון והאפיון הראשוני, מאפשר לצוות להבין את מטרותיו ויעדיו של הלקוח, וכן לנסות ולדבר את שפתו עם רעיונות יצירתיים וייחודיים.

לאחר מכן, המושכות עוברות אל מחלקת העיצוב אשר יוצרת את המארז המנצח ומעבירה אותו לאישור הלקוח. הלקוח אישר? עתה יחלו בשלבי ייצור האבטיפוס אותו יאשר הלקוח כאשר יחזה במוצר הסופי.

מכאן והלאה, ולאחר כל הדגשים וההנחיות ניתנו והושלמו, המוצר עובר לפס ייצור נרחב הזוכה הן לעבודות אוטומטיות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והן עבודות ידניות הנעשות בקפידה על-ידי צוות מקצועי ומנוסה.

התייעצו עם אור הפקות

בביקורכם באתר אור הפקות תוכלו להתרשם ממגוון עשיר ורחב של מארזים קשיחים אותם ייצרה החברה למגוון רחב של לקוחות.

לצד ההשראה הרבה אותה ניתן לשאוב מתיקי העבודות שבאתר, הרי שבאפשרותכם ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה או להשאיר פניה ונציג ישוב אליכם בהקדם כדי לקבל את כל הפרטים על רצונותיכם ויעדיכם.

חפשו עוד היום את אור הפקות, ותיהנו משלל פתרונות ייצור ודפוס מתקדמים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן