כותרות חמות :

הכירו את הטרנדים החדשים בעולם כסאות הבר
הכירו את הטרנדים החדשים בעולם כסאות הבר

הכירו את הטרנדים החדשים בעולם כסאות הבר

כסאות בר הם כסאות גבוהים ונוחים שמתאימים לישיבה קצרה או ארוכה. הייחוד של כסאות הבר הוא בכך שהם יכולים לאפשר ישיבה לצד משטחים שהם בדרך כלל משטחי עמידה כמו שיש או אי מטבח. כיצד תבחרו את כיסא הבר שמתאים לכם? במדריך הבא נפרט על טרנדים שונים בעולם כסאות הבר וכיצד לבחור את הכיסא שמתאים לכם.

 

 

כשאנחנו חושבים על המטבח בבית בדרך כלל נחשוב על משטחי העבודה או השיש, אבל מה לגבי כסאות בר? גם להם צריך לדאוג!

כסאות בר מאפשרים ישיבה נוחה ומזמינה במטבח או בסמוך לאי עבודה בבית. כסאות בר מעוצבים למטבח יכולים להיות עשויים מכל מיני חומרים ולהתאים לקו העיצובי בבית שלכם. ישנם כסאות בר מעץ שיכולים להשתלב היטב עם בתים שמעוצבים בסגנון כפרי, וגם כסאות בר מתכת שיכולים להשתלב בבתים בעיצוב מודרני. כשאתם בוחרים כסא בר חשוב למדוד את הגובה של השיש או האי כדי לוודא שהכיסא מתאים בגובה, ובנוסף להתאים את הכיסא לעיצוב הקיים בביתכם.

 

כסאות בר מודרניים

כסאות בר למטבח יכולים להשתלב נפלא בבתים בעיצוב מודרני. העיצוב המודרני שם דגש על קווי עיצוב נקיים וחזקים, ויוצר מראה אלגנטי ויוקרתי לבית. בעיצוב מודרני נראה פעמים רבות שימוש בצבעים נקיים כמו שחור או לבן, ובשילוב של חומרים כמו שיש או חומרי שיש סינתטי, אבן, וסוגים אחרים של חומרים שמשדרים חוזק ואלגנטיות. כסאות בר יכולים גם הם להשתלב בבית בעיצוב מודרני ולהעניק למטבח מראה אלגנטי ונקי.

כסאות בר בצבעים ניטרליים כמו שחור או לבן, או כסאות שעשויים מחומרים כמו אלומיניום, מתכת, או חומרים דמויי שיש, יכולים בהחלט להשתלב כחלק מעיצוב מודרני. הכיסאות ייצרו אזור ישיבה נוסף במטבח או ליד אי, וכך יספקו מראה אלגנטי ומזמין לחלל נוסף בבית. כסאות בר הם מאוד נוחים לניקיון ולתחזוקה מה שמאפשר לתחזק את המראה האלגנטי והנקי של העיצוב המודרני.

 

כסאות בר כפריים

כסאות בר יכולים להתאים בצורה נפלאה גם לבית בעיצוב כפרי. העיצוב הכפרי מתבסס על שימוש בחומרים טבעיים ובהתחשבות באור הטבעי של הבית. מקורו של עיצוב זה הוא בעיצוב שהיה נהוג בבתים כפריים בעבר, ולכן יש בעיצוב הכפרי משהו על זמני שמעניק לכל חלל תחושה חמימה. העיצוב הכפרי ישתמש פעמים רבות בעץ, בצבעים נעימים ומרגיעים, וייצור תחושה שהטבע נכנס לתוך הבית ולתוך חיי המשפחה.

באמצעות הצבת כסאות בר מעץ בבית נוכל להכניס עוד קצת "טבע" לתוך הבית, ובכך ליצור חלל שמתכתב עם עקרונות העיצוב הכפרי. כסאות בר למטבח הם הרהיט המושלם לכך משום שהוא מעודד ישיבה חמימה לצד אזור הכנת האוכל, ובנוסף מדובר ברהיט בולט שנותן את הטון לעיצוב הבית כולו.

 

כיצד לבחור כסא בר?

ישנם כמה דברים שחשוב לזכור בעת בחירת כסא בר למטבח:

  1. סוג החומר: כפי שציינו כל סוג חומר משדר סגנון עיצוב מסוים ומתכתב איתו. לכן מומלץ לבחור בחומר לכיסא בר שלכם בהתאם לעיצוב של שאר המטבח והבית.

 

  1. גובה: ישנו גובה שנחשב סטנדרטי לאיי מטבח או למשטחי עבודה, אך ליתר ביטחון מומלץ לבחון האם כסא הבר שבו אתם מעוניינים מתאים לגובה של המשטח שלידו הכיסא יוצב. בנוסף כדאי לוודא שאתם מעוניינים לשים את כיסא הבר במקום שבו יש "חור" כדי שהרגליים של היושב יוכלו לנוח ולא יצטרפו להימחץ על צידי השולחן.

 

  1. מחיר: היום ניתן להתאים כמעט כל סוג של כסא לכל רמת מחיר. ניתן למצוא היום שפע של כסאות בר במבצע או בהנחה, ובכך לעמוד בתקציב שלכם מבלי להתפשר על איכות או על העיצוב שמתאים לכם במדויק.

 

כסאות בר משלימים את המטבח

לסיכום, המטבח הוא אזור עמוס מאוד בבית שבו נעשית גם הכנת האוכל אבל גם מתרחשים בו מפגשים אקראיים בין בני הבית. מהסיבה הזאת כסאות בר הם תוספת מושלמת למטבח ומאפשרים ישיבה קלילה ונוחה לצד אזור הבישול. כיום ניתן למצוא כסאות בר מתכת או עץ שיכולים להתאים לסגנונות עיצוב שונים ולהתאים אותם לכל רמות מחיר. כסאות בר הם פריט ריהוט שימושי, נוח ואופנתי שמתאים לכל בית בכל סגנון עיצוב ומשדרג מאוד את החיים של כל בני הבית.

 

שורה תחתונה

Chair2U היא חברה בעלת מוניטין רב עם היסטוריה ארוכת שנים של מתן מוצרים ושירותים איכותיים לאלפי לקוחות מרוצים. כאחת החברות הוותיקות הפועלות כיום, Chair2U בנתה מוניטין מוצק המבוסס על רמת העיצוב והגימור של המוצרים שלהם, כמו גם השירות יוצא הדופן שלהם. ב-Chair2U, ללקוחות יש גישה לאנשי מקצוע מיומנים שמנחים אותם לאורך כל התהליך, ומבטיחים שהם יקבלו את החוויה הטובה ביותר.

עם מוניטין שנבנה על אמון, איכות ושביעות רצון לקוחות, Chair2U נותרה בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מוצרים ושירותים מעולים בתעשייה שלו.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן