כותרות חמות :

רכבים תפעוליים למגוון עבודות
רכבים תפעוליים למגוון עבודות

רכבים תפעוליים למגוון עבודות

רכבים תפעוליים

 

רכישה של רכבים תפעוליים אינה עניין של מה בכך, כיוון שלא בכל יום רוכשים רכבים מסוג זה וקיימת חשיבות רבה לבצע התאמה מיטבית בין הדגם לבין אופי העבודות שיבוצע באמצעות רכב זה. כמו תמיד הדרך הטובה ביותר היא להיעזר באיש מקצוע מהשורה הראשונה שזה תחום עיסוקו כמו סהר אוחיון שהוא מומחה לרכבי קלאב קאר. שואלים אותו את כל השאלות האקוטיות, ומשתפים אותו במשימות שיבצע רכב זה במערך העבודה של המפעל, השטח החקלאי, בית החולים וכו'.

בשיתוף אתר hatavor-motor.co.il

כאשר סהר אוחיון מומחה לרכבי קלאב קאר משוחח עם הלקוחות הוא מציע להם כמה וכמה דגמים שמתאימים לקטגוריה שהיא הנכונה ביותר עבורם. יש מקרים שבהם העדיפות היא לרכב קלאב קאר שהוא חשמלי ומקרים אחרים שהעדיפות היא לרכב אשר נע באמצעות בנזין. לעיתים על פי הדרישה עדיף לרכוש דגם שיש בו מקום רחב ידיים עבור מטען ובמקרים רבים גם ארגז קטן עבור המטען הוא מספיק. ואם מדובר ברכב שהוא גם בקטגוריה של רכבים תפעוליים וגם ישמש את בני המשפחה, הבחירה הנכונה ביותר היא קלאב קאר 300 חשמלי, או לחלופין 300 carryall  .

רכבים תפעוליים לכל מטרה

כאשר בוחנים את כל הדגמים של רכבים תפעוליים, אפשר לחשוב גם על ימאהה 2 drive  עבור נסיעה בשטחי מפעל או מרלו"ג גדול כיוון שמדובר בשטח שהוא סלול ולכן הם מתאימים לתנועה מנקודה לנקודה כדי להעביר ארגזים, להסיע עובד, או להעביר ניירת בין המחלקות השונות. לעומת זאת אם מדובר בעבודה חקלאית שמתבצעת בשטח והדרך לשם אינה סלולה, אלא מדובר בשטח חולי, שבילי כורכר או לעיתים שטח בוצי בעיקר בחורף, כדאי לבחור באפשרות של ימאהה ביג פוט חשמלי שהוא מוגבה ולכן הוא ייסע ללא כל בעיה גם למרחקים עצומים בשטח. גם את דגם u-max רואים רבות במושבים ובקיבוצים לאור הנוחות המקסימלית של הנהיגה ושל הנסיעה בו.

דגמי מרשל הפופולריים

מבין הדגמים של רכבים תפעוליים בולטים הרכבים של מרשל לאור התכנון הייחודי שלהם. לרכבים אלו יש מנוע עוצמתי, גלגלי שטח המותאמים לעבודה קשה וארגז אחורי ענק כמו בדגם 4 c  – – dh. כך אפשר להעביר כמויות של תוצרת חקלאית מהשטח לבית האריזה, כלי עבודה או כל ציוד אחר מנקודה לנקודה. גם בדגם מרשל – flat bed – DH שיש בו ארגז אחורי גדול יבצע עבודה מסוג זה בכל מקום שבו הוא פעיל.

איכות של רכבים תפעוליים

כשמדברים על טיב יוצא דופן של רכבים תפעוליים, אחת האופציות המובילות היא של איזיגו. אפשר לרכוש רכב תפעולי הפועל באופן מיטבי כיוון שהם מצוידים במנוע חזק, בשלדה המיוצרת מאלומיניום עמיד לאורך שנים, צמיגים ברמה גבוהה ותאורת לד חזקה שמאפשרת עבודה גם בשעות הערב והלילה. כאשר הבחירה היא נכונה אפשר ליהנות מהעבודה באמצעות רכבים אלו אשר מסוגלים לנוע לאורך שעות בכל יום.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן