כותרות חמות :

רגע לפני הלידה, הרשי לעצמך ‏לתכנן את חווית ההנקה
רגע לפני הלידה, הרשי לעצמך ‏לתכנן את חווית ההנקה

רגע לפני הלידה, הרשי לעצמך ‏לתכנן את חווית ההנקה

 

‏כמו כל אמא צעירה, גם את ‏עוברת את ההריון הראשון שלך עם המון שאלות ‏בכל מיני נושאים שונים שקשורים להיריון ולחיים שאחרי הלידה. בוודאי בכל מה שקשור להתמודדות עם השבועות והחודשים הראשונים בחיים של התינוק שלך, ברור לך שאת מוכנה להשקיע המון מאמצים ומשאבים על מנת ליצור את החוויה המחברת והאינטימית ביותר אל מול התינוק שלך. כלומר, את רוצה לתכנן את החוויה של ההנקה, ‏על בסיס שימוש במוצרים וטכנולוגיות חדשים אשר מאפשרים לך ולתינוק שלך ‏להרגיש בנוח ולהתרכז במה שחשוב באמת, והוא החיבור שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, יש היום נותני שירותים מקצועיים אשר מאפשרים לך לרכוש את כל הציוד ‏שאת צריכה, כמו למשל משאבות חלב איכותיות וכריות הנקה, וכדאי מאוד לתכנן את הרכישה של המוצרים האלו מבעוד מועד, בשביל לחזור הביתה מבית החולים כאשר יש לך את כל הציוד שאת צריכה בשביל לטפל בילד שלך.

‏איך לבחור את ציוד ההנקה המושלם?

‏ברגע שאת מחליטה לבחור להניק את הילד שלך אחרי הלידה, ברור לך שאת צריכה לעבור תהליך הכנה ולרכוש את המוצרים המיוחדים אשר ‏יאפשרו לך לשמור על הגוף שלך ועל התינוק שלך. בין היתר, את רוצה לבחור את הציוד ההנקה שלך על בסיס:

  1. טכנולוגיות מתקדמות. ‏יש היום משאבות חלב בסטנדרט גבוה מאוד אשר מתאימות לנשים עם מבנה ארגונומי שונה, והופכות את חווית ההנקה לנעימה יותר. בוודאי, אם יש לך גוף רגיש מאוד ואם את מתמודדת עם האתגרים של הורמונים אחרי הלידה, את רוצה להרגיש בנוח לבחור את המשאבה אשר תעזור לך ‏לטפל בתינוק שלך בצורה הכי טובה שיש.
  2. מוצרים לאחסון ושמירה של חלב אם. בהנחה ‏ואת תצליחי להתמודד עם כל האתגרים, יכול מאוד להיות שהיא יהיו לך ימים שבהם תצליחי לייצר כמות חלב גדולה בשביל התינוק שלך. ולכן, את רוצה לבחור מוצרים כמו שקיות לאחסון או בקבוקים מיוחדים לחלב אם, ‏שבהם ניתן יהיה לשמור על המזון של התינוק שלך לאורך כמה שיותר זמן בצורה הבטוחה ביותר.
  3. סביבת הנקה נוחה. התכנון של חדר התינוקות צריך לקחת בחשבון גם את השעות שבהם אתם רוצים לשבת באינטימיות של אם ותינוק. ‏זה בדיוק מהסיבה הזו שווה לחשוב על האפשרות לרכוש כריות הנקה או כורסה ‏מיוחדת שמתאימה להנקה.

‏כל המוצרים שאת צריכה במקום אחד

‏היום יותר מתמיד, ברור לך שאת יכולה למצוא את כל סוגי המוצרים שאת רוצה לקבל על מנת ליצור חוויות הנקה מושלמת, אצל נותני שירותים מקצועיים. כל מה שצריך לעשות הוא רק לפנות לאתר האינטרנט https://biamba.co.il ‏ואנו מאפשר לך לבחור את המוצרים המושלמים שלך מתוך מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות, קטלוגים, ‏ואפשרויות משלוח, בתנאים הנוחים ביותר לך.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן