כותרות חמות :

מנדפים באיכות גבוהה – לפי תקנים מחמירים
מנדפים באיכות גבוהה – לפי תקנים מחמירים

מנדפים באיכות גבוהה – לפי תקנים מחמירים

מנדפים כימיים הם לא דבר לשחק איתו, ואתם חייבים לרכוש רק את המוצרים הטובים ביותר בתחום. https://www.statitech.co.il/ מציעה מגוון מנדפים ומוצרים נלווים ברמה הגבוהה ביותר בשוק, בסטנדרטים מחייבים.

 

שלא כמו מנדפים רגילים, הרי שהמנדף הכימי נועד להגן על האנשים מחשיפה לחומרים שעלולים לפגוע בבריאותם, פגיעה ישירה ומיידית או פגיעה מתמשכת לאורך זמן. חשיפה לחומרים כימיים נדיפים שונים עלולה להוביל אף לסכנת מוות, ולכן השימוש במנדף חזק שלא מזייף הוא תקן בסיס בתעשייה.

 

סוגי מנדפים למקומות וחומרים שונים

 

מנדף נייד מפוליפרופילן הוא הפופולרי ביותר בתעשייה. פוליפרופילן הינו אחד החומרים השימושיים ביותר בתעשיות של ימינו, חומר המאפשר לנו לייצר חומר קשה אך גמיש, שמוצא את עצמו במגוון עצום של מוצרים, ממסכות הפנים המוכרות, ועד לחלקי רכב שונים. היתרונות של מנדף פוליפרופילן רבים, כולל עמידותו למפגש עם חומצה או בסיס, ועוד.

 

עמידותו הגדולה, לצד היכולת לעצב אותו לצורות שונות במגוון דרכים, מאפשרת בנייה של מערכות נוחות מאוד לעבודה והתאמה למרחבי עבודה שונים. במנדפים הניידים הללו מותקן מנדף רב עצמה עם מפוח השואב את האוויר (והכימיקלים) דרך פילטר ייעודי, ופולט את האוויר נקי לגמרי, ובטוח לנשימה.

 

העיצוב הייחודי כולל חלון מסילה ונוח לשימוש, העשוי מזכוכית מחוסמת. ניתן לפתוח את החלון לכל מרווח שתרצו, בקלות ובנוחות. גב המתקן כפול ושאיבת האוויר רווי הכימיקלים מתרחשת בו זמנית מלמעלה ומלמטה, בכדי לייצר שאיבה אופטימלית וסביבת עבודה בטוחה לחלוטין.

 

מערכות בקרה וטכנולוגיות נלוות

 

מעבר למערכת יניקת האוויר החזקה, והפילטר המתקדם שמטהר את האוויר לחלוטין, והופך אותו לבטוח לנשימה, ישנן עוד מערכות המגיעות עם הציוד של https://www.statitech.co.il/. דוגמא לכך היא מערכת הבקרה של המנדף, הניתנת לתפעול ידידותי ונגיש דרך מסך המגע של המערכת.

 

המערכת מציעה לא פחות מ-10 מהירויות שונות, ומצויידת בטיימר שנועד להתריע מבעוד מועד על זמן החלפת הפילטר, בכדי לוודא כי האוויר עובר תמיד בפילטר במצב מושלם, למען הבריאות שלכם ושל כל השוהים במעבדה. המפוח העוצמתי עליו מתבסס המנדף, שקט וחסכוני באנרגיה, וניתן לבצע התאמות שונות לפי צורכי הלקוח.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן