כותרות חמות :

בזמן שישנתם המזרנים עשו קפיצת דרך משמעותית
בזמן שישנתם המזרנים עשו קפיצת דרך משמעותית

בזמן שישנתם המזרנים עשו קפיצת דרך משמעותית

 

אם בעשור האחרון לא יצא לכם לרכוש מזרן חדש מחברה איכותית, מחכות לכם לא מעט הפתעות. חושבים שמזרן הוא פשוט משטח שאמור להרגיש נוח בעת שכיבה ממושכת? הגיע הזמו ליישר קו, כי ממש כפי שהבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק במגוון תחומים מוכרים, כך מגוון טכנולוגיות מתקדמות מייצרות עבורנו חוויית שינה הרבה יותר מפנקת ואיכותית, ואף תרחיש השימוש הופך להיות הרבה יותר נוח ושלם. אז למה ניתן לצפות ממזרן זוגי איכותי? מוזמנים להכיר מגוון פיתוחים חדשים!

  • אזורי נוחות

כיום ניתן למצוא מזרנים שמציעים אזורי נוחות. מהי הכוונה? שקיימים במזרן אזורים שמציעים תמיכה אופטימית באיברים השונים, מתוך מטרה לפזר באופן אידיאלי את משקל הגוף. כמו כן, אזורי נוחות מסייעים להימנע מהפרעה בשינה כאשר בן הזוג נע במיטה, ומעניקים מענה נוח עבור אזורים בולטים. נשמע מפנק? כאן המקום לציין שסדרת מזרני קינג קויל יודעת להציע לא פחות מ7 אזורי נוחות, כך שאתם רק יכולים לתאר לעצמכם עד כמה השינה עומדת להיות עמוקה ונעימה. עם זאת, אין טוב ללא רע, ובמקרה זה נחדד שהחיסרון היחידי הוא שיהיה קשה לצאת מהמיטה.

 

  • שכבת נוחות

כיום כבר לא מספיק לבחור את מידת הקושי הרצויה, אלא גם ניתן לשלב שכבת נוחות. שכבה מעין זו לוקחת את רמת הנוחות שלב אחד קדימה. השכבה יודעת להתאים את עצמה למבנה של כל אחד ואחת – מעניקה תמיכה מושלמת. כאן ראוי לציין שכיום ניתן לרכוש מזרנים שמגיעים עם השכבה כיחידה אחת, אך גם ניתן לרכוש שכבת נוחות בנפרד. מתאים עבור מזרן קיים שכבר אינו נוח, אך לא רוצים לזרוק, אלא מעדיפים לחדש.

 

  • מערכת השוואת לחצים

אם עומדים לחפש מזרן חדש, היו מוכנים לכך שהמזרן מכיל אקולייזר. ובכן אין לטעות שמדובר באותו מכשיר אלקטרוני שמיועד לשלוט על עוצמת תדרים, אלא מדובר במערכת חכמה מושתתת טכנולוגיה מתקדמת שבכוחה לייצר איזון לחצים מושלם על גבי המזרן. מסקנה? אם המזרן הישן שלכם סובל משקיעה במרכז, היו בטוחים שבמזרן החדש שמציע אקולייזר (מערכת השוואת לחצים) זה כבר לא יקרה.

 

  • ידיות נשיאה

אם נהיה כנים, נודה שמהיום שבו המזרן הונח על המיטה ועד היום שבו מבקשים להעביר אותו חדר/למסור הלאה, לא ממש הזזתם אותו, וזאת גם אם במעמד הרכישה הומלץ להפוך אותו מדי חודש. מצד שני, אם אתם כן מאותם אנשים שנוהגים להפוך מזרנים, או פשוט מבקשים לשנע אותו בנוחות לעבר החדר הרצוי, טוב לדעת שהמזרנים של היום יודעים להציע ידיות נשיאה מובנות, כך שסך הפעולה הרבה יותר נוחה.

 

  • פתחי אוורור

לסיכום נציין שכיום מזרונים מתקדמים בין היתר יודעים להציע פתחי אוורור, מתוך מטרה למזער בלאי ולהאריך את אורך החיים. שנסביר? כידוע, על מזרן נוטים לשכב זמן רב, לא פעם תוך כדי שמזיעים, ועל כן פתחי אוורור כה חיוניים. כמו כן, הפתחים מסייעים לא רק למנוע לחות והיווצרות עובש, אלא בין היתר מונעים ריחות לא נעימים.

התרשמתם? עתה אתם כבר יודעים למה ניתן לצפות, אל תתפשרו על פחות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן