כותרות חמות :

האם ספה יכולה להיות גם יפה וגם נוחה?
האם ספה יכולה להיות גם יפה וגם נוחה?

האם ספה יכולה להיות גם יפה וגם נוחה?

המקום בבית שיש בו בדרך כלל ספות הוא הסלון או חדר משפחה שמיועד לצפייה בטלוויזיה. מצד אחד, מדובר בחללים בבית שאתם מעוניינים שיהיו מעוצבים ויפים. מצד שני, יש לכם הרצון להנות מנוחות מרבית כשאתם יושבים או שוכבים על הספה. נשאלת השאלה: האם אפשר לקבל את שני אלו בספה אחת? במאמר הבא ננסה להסביר איך בוחרים ספה שיש בה גם וגם.

 לבחור מראש את העיצוב שאתם מעוניינים בו

לפני שאתם מחליטים האם לרכוש ספה מסוימת או לא לרכוש אותה, כדאי קודם כל להגדיר לעצמכם איזה עיצוב אתם אוהבים יותר. האם אתם מחפשים ספה בעיצוב מודרני או ספה בעיצוב יותר כפרי? האם אתם מעוניינים בספה עם משענת גבוהה או ספה עם משענת נמוכה? האם צבע הספה חשוב עבורכם בשביל העיצוב? אם תענו על השאלות האלו, אתם תוכלו לתת דגש על נושא העיצוב ולהתייחס אליו גם כאשר אתם מחפשים במגביל את הנוחות. ספות מעוצבות ונוחות הן ספות שלקחו בחשבון בעת הבחירה את כל הפרמטרים החשובים המתייחסים לשני אלו יחד.

לבחון פרמטרים של נוחות בספה המעוצבת שמתאימה לכם

לאחר שהגדרתם באופן ברור מה אתם רוצים מבחינת העיצוב, כעת עליכם להגדיר את הפרמטרים החשובים לכם מבחינת הנוחות של הספה. פה כדאי לכם להגדיר במדויק מה אתם מחפשים. להלן מספר פרמטרים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. קושי או רכות – אחד הפרמטרים הכי חשובים בנוחות של ספה הוא הקושי או הרכות שלה. זו פרמטר שאתם יכולים לבחון אותו לפני רכישה. אם אהבתם עיצוב מסוים של ספה, כעת שבו עליה ובדקו האם היא קשה או רכה לטעמכם.
  2. אפשרות להרמת רגליים – האם חשוב לכם שיהיו לספה ריקליינרים? האם חשוב שיהיו כאלה בכל מושבי הספה או רק באחד או שניים? וודאו עם עצמכם האם זו פונקציה שחשובה לכם. במידה וכן, חפשו ספה מעוצבת שעונה על הקריטריונים האלו.
  3. גודל הספה – לגודל של הספה יש משמעות על הנוחות שלה וגם על העיצוב. אתם רוצים ספה שתתאים באופן מדויק לחלל שבו היא תהיה מוצבת. וודאו שהגובה, הרוחב והאורך שלה מתאימים ושהיא לא קטנה מידי או גדולה מידי עבור החלל.
  4. משענות לידיים – האם יש לספה משענות לידיים? האם מדובר במשענות שהם חלק מהריפוד או שמדובר על משענות ידיים קשיחות? יש ספות שהעיצוב שלהם כולל מענות שהם חלק בלתי נפרד מהספה ויש כאלו שהמשענות הם חלק מהמבנה החיצוני שלה.

לסיכום, יש דבר כזה עיצוב יחד עם נוחות בספות, רק שצריך להגדיר בצורה נכונה את הפרמטרים החשובים לכם. תמיד תתחילו בהגדרה של העיצוב ואז על ספות שאהבתם, תבדקו את הפרמטרים של הנוחות. בדרך הזו תגיעו לספה המושלמת עבורכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן