כותרות חמות :

חשיפה : ככה נראה העולם דרך העיניים של לוחמי הצללים
חשיפה : ככה נראה העולם דרך העיניים של לוחמי הצללים

חשיפה : ככה נראה העולם דרך העיניים של לוחמי הצללים

 

אורח : קראתי עליכם, אדרנלין כושר קרבי, על הביקורות החיובית, מעטפת ההכנה הייחודית, סיפורי ההצלחה המאפיינים אתכם והעובדה שאין שני לכם בהכנה לשירות בסיירות העלית ובכלל.
רכז: תודה רבה על המילים החמות אבל אני בטוח שלא לשם כך התקשרת
אורח : צודק, לפני שאקח החלטה אם להצטרף אני מבקש להכיר את הערכים והקווים המנחים שאלמד באדרנלין
רכז : כדי לעשות זאת אחשוף אותך לדברי מנכל החברה אותם מעביר הוא למועמדינו במועדי ההכשרה השונים

ערכים נכונים, וכיצד לרכוש אותם

אנחנו כאן מתוך הערכים והאידיאולוגיה של אהבת הארץ ותרומה למדינה, בשל כך התאגדנו כולנו למטרה אחת משותפת והיא הגנה על המולדת. מעבר לעובדה זו וההתחיבות מצידנו להגשמת מטרותכם כלוחמי יחידות עלית עליכם להכיר כי לא זו הפסגה אליה אתם מכוונים.
שירות בסיירת תוך יציאה לקורסי פיקוד וקצונה והובלת צוותי לחימה לתוך שטחים עוינים מבחינתי הם דבר של מה בכך, עוד חלק קטן מתוך פאזל גדול שמבטא את התמונה הגדולה אותה תתבקשו להרכיב, עוד מדרגה שתדלגו מעליה בקלילות וללא יוצא מן הכלל משום שאתם הרבה מעבר לכך.

שלא כמו חוגים למינהם אשר שמים את סגל ההדרכה או המנכל בפרונט ומסיבה שלא ברורה לי, שהרי הם מתהדרים ברקורד צבאי שיש לפחות ל 2/3 מאזרחי המדינה, אצלנו ובשונה מהם אתם גולת הכותרת, נערים בעלי פוטנציאל אדיר אותם יש לנו את הזכות להוביל עד ליום בו אור הזריחה שלכם יאיר גם עלינו, אנשים מעולים בעלי היכולת לפרוץ דרך ולהפוך לרועי העדר, יהלומים לא מלוטשים שבאמצעות הקווים המנחים הנכונים ( ליטוש ) ירכשו עוצמות ונוכחות שיבדלו אותם מדפוסי הפעולה של כלל האוכלוסייה ואלו שיקנו להם את ההכרה כי אין מי שיהא מסוגל להתייצב למולם במידה ויבחרו דרך.

בדורנו הערכים החסרים הם לא אלו שמדקלמים לכם בחוגים האמורים אלא אלו שיקנו לכם את הביטחון לפרוץ גבולות אישיים, לכוון אל הבלתי מושג ומתוך ההכרה כי רצון מבטא יכולת, היכולות שלכם, להעריך את האחר אך להעריץ אך ורק את עצמכם, משום שאין נחושים, מתאימים או ראויים מכם.

עולם ערכים ותפיסה שמבטאים אחוזים בודדים מהאוכלוסייה ואלו שנבחרו ע"י אחרים, עולם ערכים עליו עוברים מדריכנו השתלמויות מבוקרות ע"י אנשי מקצוע מתחומים הרלוונטים כדי להכיר את הדרך הנכונה להטמיע בכם אותם.

מבקשים לחשוב כמו לוחם סיירת – הצטרפו אלינו

 

אם אתם מבקשים מכלול ערכים שלא תמצאו באחר, ואלו המאפיינת את המעולים מכל, התבדלות מלאה ויצירת נוכחות ועוצמות שיעמידו אתכם על הפסגה האישית שלכם, מקומכם אתנו

להצטרפות הקליקו על הביטוי " כושר קרבי" הכנסו לאתר, הזינו פרטים, ותזכו לאימון ניסיון ללא עלות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן