כותרות חמות :

רפואה משלימה – לרפא מן השורש
רפואה משלימה – לרפא מן השורש

רפואה משלימה – לרפא מן השורש

 

 

כל בן אדם, צעיר או מבוגר, יסבול בשלב זה או אחר מכאב. כאבים הם דבר בלתי נמנע, אך מן הנמנע לעיתים לעצור מצבי כאב מלהתפתח ממצב אקוטי למצב כרוני, להפחית מצבי כאב בכל שלב, ובעצם להקל על הסבל. ישנן כמה וכמה דרכים לטפל במצבי כאב, כאשר 2 הדרכים העיקריות הן רפואה קונבנציונלית או רפואה משלימה.

 

הרפואה הקונבנציונלית, או הרפואה האלופטית, מציעה לרוב פתרונות תרופתיים. השימוש בתרופה זו או אחרת לשיכוך הכאב בעצם אומר שמצד אחד אתם לא מרגישים את הכאב יותר, שכן הרצפטורים לכאב לא מופעלים או בכל תהליך כימי אחר, אך מנגד אתם לא מטפלים בשורש הבעיה, ואולי אף מחמירים אותה.

 

הטיפול הנכון – טיפול ברפואה משלימה

 

זה נכון שיש מקרים בהם אין ברירה אלא להיעזר ברפואה האלופטית. יש לה את היתרונות שלה, ובמקרים של שבר בעצם, במקרים אקוטיים ומסכני חיים, ובעוד מקרים שונים, מוטב ללכת קודם כל לרפואה האלופטית.

 

לאחר מכן, כדי להחלים בצורה מיטיבה, מוטב לגשת למומחה רפואה משלימה (כגון יוסי אברהם), בכדי לקבל טיפול מן השורש. הטיפולים הזמינים למקרי כאב שונים ומגוונים, וכוללים, בין היתר:

 

  • דיקור סיני – טיפול עתיק יומין שנשען על גוף ידע עצום שנאסף לאורך הדורות, ומאפשר למטפל המיומן לזהות את מקורות הסבל בצורה מדויקת, בין אם בערוצי האנרגיה (מרידיאנים) או באיברים עצמם. הטיפול נעשה בעזרת מחטים דקיקות המעוררות את הגוף לפעולות שונות ומגוונות, בהתאם לצורך הטיפולי.
  • עיסוי רפואי – הטיפול הנבחר כאשר מדובר בעיקר בכאב ממקור של מתח שרירים. כאשר שריר מתכווץ, הוא יכול ללחוץ על עצב, לנעול מפרק מלנוע תנועה מלאה, ואפילו לייצר כאבי ראש תוך שהוא מייצר לחץ רב שמשפיע על זרימת הדם או על ההולכה העצבית. כאבים שכאלו יכולים להיות מטופלים בהצלחה מרובה על ידי ידיו המיומן של מטפל בעיסוי רפואי, שיודע לזהות את השרירים האחראים לכאב, ולהוביל אותם למצב של רגיעה ורפיון.

 

איזה טיפולים נוספים אפשריים?

 

עולם הרפואה המשלימה הינו רחב ועמוק, וכמות הידע לריפוי רק הולכת וגדלה. מעבר לשתי השיטות הנ"ל, אשר כבר הפכו למוכרות וידועות בזכות הצלחתן הגדולה בכל העולם ובישראל בפרט, ישנן עוד שיטות שונות אשר יכולות לעזור לכם לצאת ממצבי כאב, אפילו ממצבי כאב מורכבים.

 

במרפאה של יוסי אברהם תמצאו, מעבר לדיקור הסיני ולעיסוי הרפואי, טכניקות כגון שיאצו, המגיע מן הרפואה היפנית, רפלקסולוגיה, נקודות לחיצה, ועוד שיטות אחרות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן