כותרות חמות :

מהי משכנתא הפוכה למבוגרים
מהי משכנתא הפוכה למבוגרים

מהי משכנתא הפוכה למבוגרים

 

אם גם אתם בני שישים +, המאמר המקצועי הבא מיועד עבורכם! דרכו גם אתם תוכלו לדעת, כיצד תוכלו לאפשר לעצמכם איכות חיים מקסימלית, עם הון נזיל שלא גורר עימו חובות מעיקים, וכזה שמאפשר לכם להגשים את כל מה שתמיד חלמתם עליו ולא היה ברשותכם את ההון המספיק לשם כך.

 

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה היא משכנתא שמיועדת לבני שישים פלוס בלבד, אשר יש להם נכס שרשום בבעלותם. המשכנתא ההפוכה מאפשר להם לשעבד את הנכס לבנק, ולקבל תמורת השעבוד אחוז מסוים משווי הנכס, בסכום נזיל אשר ישמש אותם לאין סוף צרכים ורצונות אישיים אשר נפוצים בגיל זה.

 

משכנתא הפוכה אינה מכניסה לחובות

בשונה ממשכנתא רגילה, אשר מכניסה את הלוקח אותה לחובות, משכנתא הפוכה לא רק שלא מכניסה את הלוקח אותה לחובות, אלא להפך, היא מכניסה אותו לפלוס של הון נזיל. את החזר המשכנתא הלווה אינו נדרש לשלם, כיוון שהמשכנתא ההפוכה ניתנת לכל החיים, ויש להחזיר אותה רק לאחר המאה ועשרים של הלווה.

 

משכנתא הפוכה לסגירת חובות ואיכות חיים

אם צברתם חובות מהעבר זה הזמן שלכם להפסיק להיות משועבדים להם! בעזרת המשכנתא ההפוכה, שמגיעה לגובה של מאות אלפי שקלים, גם אתם תוכלו לסגור את כל החובות שלכם. בנוסף, המשכנתא ההפוכה תאפשר לכם להמשיך את איכות החיים לה הייתם רגילים טרם היציאה לפנסיה, כאשר המשכורת הייתה גבוהה משמעותית מקצבת הזקנה והפנסיה.

 

משכנתא הפוכה להגשמת חלומות

תמיד חלמתם לטוס לחופשה ארוכה בחו"ל אך לא היה לכם את התקציב לכך? ואולי הרצון הבוער בכם הוא לסייע לילדים או אפילו לנכדים בעול הכלכלי השוטף שמוטל עליהם? בעזרת המשכנתא ההפוכה גם אתם תוכלו להגשים את כל החלומות שלכם, בהון נזיל שעומד לרשותכם לכל מטרה שמתאימה לכם.

 

יועצי המשכנתאות של אתר KAR-KA – למשכנתא הפוכה המשתלמת ביותר!

בעזרת יועצי המשכנתאות מבית אתר KAR-KA, גם אתם תוכלו לקבל את המשכנתא ההפוכה שהכי משתלמת לכם. יועצי המשכנתאות יערכו עם הבנק התמקחות יעילה, אשר בסופו של דבר, תניב לכם את המשכנתא ההפוכה המשתלמת ביותר, וזו שתאפשר לכם לקבל סוף סוף הון נזיל היישר לחשבון הבנק שלכם.

 

לסיכום

משכנתא הפוכה היא הפתרון האולטימטיבי לבני שישים פלוס! מומלץ לבצע את התהליך של המשכנתא ההפוכה, בעזרת יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA, וכך לוודא כי אתם מקבלים מן הבנק את התנאים הטובים ביותר שיכולים להיות בהתאם לנכס אותו אתם עומדים לשעבד לבנק לצורך קבלת ההון הנזיל.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן