כותרות חמות :

ליצור פינות חוץ מעוצבות במסעדות
ליצור פינות חוץ מעוצבות במסעדות

ליצור פינות חוץ מעוצבות במסעדות

 

כל מסעדה או בית קפה כיום חייב להנגיש את המקום גם לציבור המעשנים. היות ולא ניתן לעשן בתוך מקומות ציבוריים סגורים, הרי שמקום שאין לו אפשרות עבור ציבור המעשנים, מפסיד המון לקוחות. הדרך לא להפסיד את הלקוחות האלו, היא לייצר אזור נוח ונעים. אחד הדברים הכי חשובים באזורים כאלו הוא קירוי והצללה. בקיץ חם מאוד בישראל והשמש קופחת ולרובנו ממש לא נעים לשבת בחוף כאשר אין הצללה. בחורף, קר ויש גשם ולכן זה מחייב אזור מקורה. איך עושים את שני אלו? רוכשים שמשיות או גזיבו.

איך יוצרים אזור חוץ מעוצב עם שמשיות?

שמשיות למסעדות הן פתרון הצללה מעולה בקיץ. פתרון זה עשוי להתאים בצורה מאוד טובה עבור בתי קפה ומסעדות בעלי שולחנות קטנים של ארבעה או שישה סועדים. השמשייה יכולה ליצור אזור מוצל ונוח המתאים מעל שולחנות אלו. מומלץ לרכוש מספר שמשיות כמספר השולחנות.

היתרון של השמשיות הוא בכך שהן ניתנות לסגירה וקיפול. אם בית הקפה או המסעדה סוגרים יום יום את האזור החיצוני, יהיה לעובדים קל לבצע את הסגירה והפתיחה בכל יום מחדש. כמו כן, רוב המסעדות ובתי הקפה פועלים בשכירות היכן שהם נמצאים, לכן פתרונות הצללה קבועים אינם טובים עבורם. השמשיות המעוצבות הן פתרון מצוין.

מיתוג בעזרת שמשיות

עוד דבר שמאוד עוזר למסעדות ובתי קפה, הוא היכולת ליצור על השמשיות מיתוג. ניתן להדפיס לוגו או סלוגן של המעדה וכך ליצור לעצמכם פרסום קבוע שהאנשים שנכנסים לבית הקפה וגם אלו שעוברים ליד, פשוט זוכרים.

פתרון הצללה בקיץ, קירוי בחורף

אם אתם מחפשים פתרון שישמש אתכם גם בחורף, גזיבו אלומיניום יכול להיות מצוין עבור המסעדה. למעשה, מדובר במבנה אלומיניום חזק ונייד שניתן לפתוח וליצור מעין חדר. את הגזיבו מעטרים קירות בד פוליאסטר חזק וסככה. ניתן להכניס לתוכו מאוורים ומצננים בקיץ וחימום בחורף. הוא נהדר כפתרון קירוי והצללה במסעדות עם שולחנות גדולים יותר.

גם הגזיבו הוא פתרון נייד ומתקפל ולכן אם אתם מפעילים מסעדה במקום בשכירות, כאשר תעברו, הגזיבו יעבור יחד אתכם ללא כל בעיה. נוחות הקיפול יחד עם העמידות והאפשרויות לקירוי והצללה יחד, יוצרים מוצר מאוד איכותי.

לסיכום, שמשיות למסעדות וגזיבו, הינם פתרונות נהדרים ומעוצבים להצללה במסעדות. תוכלו לבחור את הגדלים והצבעים שמתאימים לכם וליצור אזור מעשנים מעולה ונוח. אין ספק שזה יגדיל לכם את כמות הלקוחות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן