כותרות חמות :

הזרקת שומן ומילוי קמטים – למי מתאים ההליך ואיפה כדאי לבצע אותו?
הזרקת שומן ומילוי קמטים – למי מתאים ההליך ואיפה כדאי לבצע אותו?

הזרקת שומן ומילוי קמטים – למי מתאים ההליך ואיפה כדאי לבצע אותו?

 

למה משמשים הזרקת שומן ומילוי קמטים?

עם הגיל, הפנים שלנו בדומה לשאר הגוף, עוברות שינויים טבעיים אך משמעותיים בנראות. העור שלנו הופך דק יותר, הפנים מאבדות מנפחן, קמטים נוצרים באזורים נראים לעין והאלסטיות של העור נעלמת. ההיחלשות של העור והירידה בעמידות שלו מייצרות מראה פנים שקוע, עייף, נפול וחסר חיוניות.

למרות הכל, בהחלט ניתן לשמור על עור ומראה פנים רענן ויפה גם בגיל מבוגר יותר בכמה דרכים:

  • הדרך הראשונה היא הדרך המונעת. הימנעות מחשיפה ממושכת ללא הגנה מפני השמש, אכילה מאוזנת ובריאה, ויתור על עישון ושתייה מופרזת של אלכוהול, שינה איכותית וטיפוח עור הפנים עם תכשירים מתאימים, כל אלו ישמרו עליו לטווח הרחוק כל עוד אין כל גורם בריאותי אחר שיכול להשפיע על מראה הפנים.
  • דרך נוספת לטיפול במראה מבוגר של הפנים כפי שתיארנו כאן, היא מתיחת פנים שמטרתם להעלים את הקמטים – סממני הגיל המובהקים שלנו, כדי ליצור מראה פנים צעיר וחיוני.
  • דרך נוספת ואידיאלית להתמודד עם מראה כזה היא האמצעות הזרקת שומן ומילוי קמטים.

מה הופך הזרקת שומן ומילוי קמטים לשיטת טיפול אידיאלית?

העובדה שבניגוד לשיטות אחרות בהן מוחדרים לגוף חומרים זרים, בשיטה זו נעשה שימוש בחומר שהגוף מכיר כי הוא ייצר אותו בעצמו. זוהי הסיבה העיקרית לעדיפות של הזרקת שומן על פני שיטות אחרות כמו הזרקת בוטוקס, דיספורט וכיוצא באלו. נוסף על כך, את השומן שמזריקים ניתן לקחת מאזור בו ישנה הצטברות שומן וכך לתרום לעיצוב הגוף על הדרך.

למי מתאים לגשת אל הזרקת שומן ומילוי קמטים?

כולם יכולים להפיק תועלת מהליכי הזרקת שומן ומילוי קמטים אמנם לא כולם זקוקים להם. מטופלים שיתעניינו בטיפולים אלו יוכלו להתייעץ עם רופא מומחה ולברר יחד עימו האם הם מועמדים מתאימים בהתאם לציפיות שלהם מההליך והרקע הרפואי שלהם.

איך מתבצעים הזרקת שומן ומילוי קמטים?

ההליך קורה בדרך כלל בחדר הניתוח תחת הרדמה מקומית, ובו נשאב השומן המיועד להזרקה באמצעות צינורית ולאחר מכן מוזרק בנקודת היעד. ההליך אורך בערך כשעה ויכול להביא לתופעות לוואי שגרתיות כמו נפיחות, שטפי דם תת עוריים ואדמומיות. תופעות אלו הן מוכרות וטבעיות שחולפות תוך זמן קצר ואינן משביתות את המטופל מהמשך בשגרת החיים הרגילה.

איך להרגיש בטוחים לפני הזרקת שומן ומילוי קמטים?

מעבר לדרישה שתהיו יסודיים במהלך פגישת הייעוץ בה ישאל אתכם הרופא על ההיסטוריה הרפואית שלכם, חשוב שתדעו לבחור את הרופא עצמו, כך שיהיה לו ניסיון בביצוע ההליכים והוא יוכל להשרות עליכם תחושת רוגע וביטחון. ד"ר בני מייליק למשל הוא רופא מומחה בכירורגיה פלסטית המשמש כמנהל השירות לכירורגיה פלסטית ועיצוב הגוף לאחר ירידת משקל בבית החולים איכילוב בתל אביב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן