כותרות חמות :

פתרונות IT – שירות מתקדם שכל עסק חייב
פתרונות IT – שירות מתקדם שכל עסק חייב

פתרונות IT – שירות מתקדם שכל עסק חייב

מהם פתרונות IT? למה העסק שלי צורך שירותי IT וכיצד זה בא לידי ביטוי במציאות הטכנולוגית כיום?

כדי לקיים עסק המבוסס על סביבה ממוחשבת, רשת ארגונית, ניהול נתונים, מערכות ותוכנות, אבטחת מידע והגנה על הפעילות העסקית – יש צורך במערך תשתית, תמיכה ומעטפת מקצועית ומתקדמת.

ארגונים ועסקים שצורכים מוצרים אלו צריכים שירות פתרונות IT כדי להקים או לנהל עסק המבוסס על תשתיות מחשוב שתספק באופן מקצועי ייעוץ להקמת תשתית מחשוב, תמיכה וטיפול בתקלות ועוד.

מי צריך פתרונות IT?

יש לכם עסק בהקמה ואתם לפני רכישת מחשבים וציוד מחשוב, מערכות ותוכנות עבור הפעילות העסקית? יש לכם עסק קיים ופעיל אבל משהו במערך המחשוב לא עובד כמו שצריך ודורש בנייה מחדש של חלק או כל מערך המחשוב? יש איש IT בעסק שהוא למעשה מספק את פתרונות המחשוב על חשבון משימות ופונקציות אחרות שהוא אמור לבצע?

אל תישארו מאחור. יותר ויותר ארגונים ועסקים עוברים לקבל פתרונות IT מחברות המתמחות ועוסקות במתן שירותי ופתרונות IT לעסקים הכוללים ייעוץ ותכנון רכישת מחשוב, מוצרים, שירותים, תוכנות וציוד תקשורת ומולטימדיה.

למה הבחירה בחברת IT-START היא הבחירה הנכונה עבורכם?

לחברת IT-START יש 25 שנות ניסיון בשירותי ופתרונות IT למגוון ארגונים ועסקים בישראל. השירות שאנחנו מעניקים כולל ייעוץ ותכנון מערך תשתיות מחשוב, אופיס לעסקים, גיבוי מידע בענן, הקמת משתמשים, עדכון והתקנת תוכנות ומערכות, שירותי אנטי-וירוס ואבטחת מידע, תמיכה מרחוק וטיפול בתקלות.

בזכות הניסיון המקצועי שרכשנו אנחנו יודעים לאפיין לעסק שלך בדיוק את מה שהוא צריך בלי תקלות והפתעות באמצע הדרך שיגרמו לשיבושים בפעילות ובשגרת העבודה.

עסק שאנחנו מספקים לו שירותי מחשוב יקבל טכנאים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר הכולל טיפול בתקלות וחיבור מרחוק כדי לפתור תקלות בהקדם האפשרי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

טיפול ותמיכה בתקלות

פתרונות IT לעסק של IT-START כוללות מעטפת של תמיכה ושירות המותאמת בדיוק למידות העסק שלך. במסגרת השירות שלנו תהנו מטכנאי/איש צוות קבוע שייתן תמיכה לטיפול בתקלות, עדכוני תוכנה, בעיות בחומרה, תקשורת, גיבוי וניהול הנתונים והמידע העסקי ומערכת מתקדמת הצופה מראש תקלות ומטפלת בהן.

המציאות הדינמית והתחרותית כיום מחייבת אותנו להיות מוכנים לכל תקלה ולכל תרחיש שעלול לפגוע בפעילות השוטפת של העסק שלנו. תקלה שנגרמה בגלל בעיית תחזוקה, איחור בעדכון תוכנה, תקיפות סייבר, תקלות ברשת התקשורת או תקלה שמשבשת רכישה באתר במקרה שהעסק שלנו הוא אתר און-ליין מסחרי.

תקלות ובעיות אלו עלולות לגרום לחברה הפסדים ונזקים כלכליים גדולים מאוד. איש מכירות של העסק שלא מצליח להתחבר למערכת בזמן שהוא נמצא בפגישה עסקית עם לקוח, מסמכים רגישים הקשורים לעסק שהודלפו והגיעו לידי מתחרים עסקיים שלנו, תקלה ברשת בזמן הצגת פרויקט גדול בכנס מיוחד עם לקוחות, תהליכים ברכישת און ליין באתר כמו הוספת פריטים לעגלה או חיוב אמצעי תשלום – כל אלו הם אירועים שעלולים לפגוע באופן משמעותי מאוד בפעילות השוטפת של העסק.

כדי להיערך ולא להיות מופתעים, העסק שלך חייב להסתמך על חברה מקצועית ומנוסה בתחום פתרונות ה-IT.

פתרונות IT של IT-START

נמאס לכם לבזבז זמן יקר והתעסקות מיותרת עם התקנות של אנטי-וירוס, מתסכל אתכם שאתם שולחים מסמך להדפסה והמדפסת לא מגיבה? אתם לא מצליחים להיכנס לשרת הנתונים או שהמערכת לא מגבה את הנתונים בשרת כמו שצריך? יש לכם עובד בעסק שבין שאר המשימות שלו הוא אחראי גם על שירותי ה-IT והוא לא מספיק מיומן בתחומים השונים או שהוא לא מצליח להשתלט על כל המשימות?

אז גם אתם מבינים שהמצב צריך להשתנות והוא יכול להיות הרבה יותר טוב. הגיע הזמן שתהיו עם ראש שקט ותתנו למומחים של IT-START לבצע עבורכם את כל המטלות של תחזוקת המחשבים עבורכם. כך יהיה להם יותר זמן להתעסק במה שחשוב באמת – פיתוח העסק שלכם והגדלת הלקוחות והמכירות.

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – בניית אתרים באלמנטור

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן