כותרות חמות :

כך בוחרים מיטות נוער!
כך בוחרים מיטות נוער!

כך בוחרים מיטות נוער!

תוכן מקודם

אם עבור הילדים אתם (ההורים) הייתם אלו שבוחרים עבורם מיטה, כולל גוון, דרגת קושי, גודל ועיצוב, הרי שברגע שהילדים הקטנטנים גדלים, רשות הבחירה עוברת אליהם. אל תחשבו שתוכלו להוציא אותם מהמשוואה, ואף אין זה רצוי. כיצד בכל זאת ניתן להכווין את המתבגר לעבר בחירה שהיא הגיונית ובעיקר ארגונומית? הכנו לכם 5 טיפים מנצחים – בהצלחה!

מתמקדים במזרנים אורטופדיים

כל מי שיש לו בבית מתבגר יודע שהוא אוהב לישון, וכמה שיותר. עובדה זו רק מחזקת את הצורך לבחון מזרונים מומלצים נקודתית עבור בני נוער – מזרונים שנחשבים אורטופדיים. כאן נחדד שמזרון אורטופדי מעניק תמיכה נכונה לשרירי הגב וכמובן שגם לעמוד השדרה, והוא לרוב יגיע לצד אחריות. כיצד אם כן בוחרים? מתמקדים במזרוני איכות ומגיעים עם הילד לבחור. חשוב שהילד יישכב בעצמו מספר דקות על גבי המזרון ויחוש מה הכי נוח לו. חושבים לוותר על הטייטל "מזרון אורטופדי"? מוזמנים לעיין בארבעת העובדות הבאות:

  • בני נוער עדיין מתפתחים, כך שחשוב להעניק להם תמיכה נכונה שתסייע למנוע בעיות גב.
  • מזרון אורטופדי תומך בשינה רצופה.
  • מזרון אורטופדי תומך ביציבה נכונה.
  • שינה טובה מסייעת לגוף להשתקם, במיוחד לאחר אימון גופני.

נפרדים ממיטת יחיד

גם אם המתבגר עדיין לא בשלב שמביא פרטנרים לישון אצלו, קחו בחשבון שהשלב יגיע, וגם אם לא בקרוב, אין ספק שהרוב ישמחו לקבל לפחות מיטה וחצי (סביב 120 ס"מ). אין מקום בחדר? יש מגוון מיטות נוער נפתחות שהן אסתטיות ונוחות. לא סומכים על הילד המתבגר שיחזיר בכול בוקר את המיטה לגודל המקורי? תיבחרו מראש במיטה וחצי. הנקודה היא לחשוב קדימה. על הימים שבהם הילד ידרוש מיטה זוגית ואף ירצה לצאת מהבית (ולקחת את המיטה ביחד איתו). מכאן שאם מבקשים לרכוש מיטה שתלווה לאורך שנים, כבר עתה מומלץ לשקול רכישה של מיטה זוגית.

בלאגן? לא עוד!

לא מעט בני נוער נוטים להיות בלגניסטים, ולכן מוטב להתמקד בקטגוריה של מיטות נוער שכוללות בתחתית תא אחסון גדול. כאן יש לבחון עד כמה הגישה לתא האחסון נוחה, ואף איזו חלוקה מעדיפים. היו מוכנים לגלות את הרצפה מחדש!

שיקולי עיצוב? קחו צעד אחורה!

יש בני נוער שמעדיפים מיטה נמוכה ויש את אלו שמחפשים מיטה גבוהה. יש בני נוער שמחפשים את המראה הפשוט ויש שמחפשים מראה מתוחכם. יש בני נוער שמבקשים מראה יוקרתי, ויש שמבקשים מראה אוונגרדי. כיוון שמדובר בבני נוער בעלי דעה מוצקה, בכל הנוגע לעיצוב, פשוט תזרמו איתם. מה עושים אם הילד מכוון למיטה שהיא מעבר לתקציב? זהו בדיוק הזמן להיזכר שמדובר בגיל שבו כבר ניתן לעבוד – אפשרו לילדים להשתתף בהוצאה. מה קורה אם הילד מבקש עיצוב ייחודי? תמיד ניתן לרכוש מזרון איכותי, ואילו את הבסיס לאפשר לילד לבנות לבד. כיום ע"י משטחים פשוטים (כאלו שניתן למצוא באתר בנייה), ניתן לייצר מגוון עיצובים מרשימים. בהחלט גיל מעולה להתנסות בנגרות וביכולות אומנותיות.

מקווים שעשינו לכם סדר – בהצלחה!

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן