כותרות חמות :

מחפשים בלונים בצפון? פנו לבלוניטה
מחפשים בלונים בצפון? פנו לבלוניטה

מחפשים בלונים בצפון? פנו לבלוניטה

תוכן מקודם

לוגו- בלוניטה

 

מחפשים סידורי ומשלוחי בלונים לאירועים בצפון הארץ? מרבית הסיכויים שעד לא מזמן, הייתם מוצאים את עצמכם עומדים אל מול אתגר קשה לפיצוח. צפון הארץ על מרחביו היפהפיים איננו כולל ערים מרכזיות רבות, ועל-כן היכולת למצוא אמן בלונים שיהפוך כל אירוע לצבעוני במיוחד, מפגיש עם מחסום גיאוגרפי, ובעיקר במושבים וכפרים מרוחקים.

עתה בחיפושכם אחר בלונים בצפון, תוכלו למצוא את האתגר של בלוניטה. אין מדובר בעוד חנות בלונים, והאמת שאם תשאלו את מייסדיה הרי שלא מדובר בחנות בלונים כלל וכלל. בלוניטה שיושבת בעכו, הוקמה על-ידי אמני בלונים מוכשרים מצפון הארץ וזאת למען הנגשת הבלונים לכל תושבי הצפון מרכס הכרמל ועד לצפון רמת הגולן.

כבר החל מן הרגע שבו תפנו אל הצוות של בלוניטה, תוכלו לדעת כי אתם מצויים בידיים מיומנויות וב ובטוחות. כיצד התהליך נראה ומה צפוי לכם בשיחת הטלפון הראשונה? בואו להכיר את בלוניטה.

אמנות בלונים – עיצוב בהתאמה אישית מלאה

בפנייתכם אל בלוניטה, הרי שלא תקבלו מענה ממוקד כללי. כאן כבר מן השיחה הראשונה, אתם תמצאו את עצמכם מקבלים שירות מאמן בלונים מקצועי, מקורי ומיומן.

מטרת השיחה היא להבין בדיוק מה אתם רוצים. ולא, אין מדובר בשאלות כלליות כגון צבעים או מטרת האירוע; יעדו של צוות בלוניטה הוא להבין במדויק מי הם החוגגים, מה הן ההעדפות של החוגגים, אילו דברים הם אוהבים, האם ישנם מסרים מסוימים אותם היינו רוצים לשלב בעיצובי הבלונים ועוד.

כאן אין מדובר בעוד סידורי ועיצובי בלונים רגילים כי אם ביכולת של אמן בלונים להתאים במדויק את העיצוב עבור החוגגים. עם שורה של שאלות אפיון מקדימות, בלונאי מטעם בלוניטה לוקח את כל המידע שליקט מן השיחה ומתרגם אותו לעבודת עיצוב המותאמת במיוחד לאירוע המרגש.

משלוחים לכל רחבי הצפון

בלוניטה שמחים להציע משלוחי בלונים המגיעים לכל נקודה ונקודה בצפון הארץ.

גם אם מדובר בהזמנת משלוח דחוף מעכשיו לעכשיו, הרי שמיד עם סיום קבלת ההזמנה, הבלונאי לוקח את הפרטים אותם קיבל מן המזמין, ומעביר אותם לשלב הביצוע. בחלק מן המקרים מדובר בהכנת זר בלונים או סטנד בלונים במקום, ובמקרים אחרים הרי שמשנעים את הציוד עד למקום המיועד כגון סידור בלונים לשולחנות באולם אירועים או הקמת קיר בלונים ענק, קשת בלונים וכיוצא בזאת.

את המשלוחים ניתן להוציא מעכשיו לעכשיו, ובכך לאפשר את השירות הטוב ביותר וחוויה צרכנית גבוהה. אין מדובר במקריות, ואלו הם ערכים אותם הצוות של בלוניטה חרט על דגלו עם הקמתה.

בלוני איכות במחירים אטרקטיביים

הדגש על איכות בבלונים הוא בהחלט לא מילה גסה. ישנו הבדל ניכר בין חומרי הגלם השונים, ולצד העובדה שבלון איכותי יותר מחזיק זמן רב יותר, הרי שהוא גם מביא עמו נראות הרבה יותר יפה ומזמינה.

בהזמינכם בלונים מבלוניטה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תמצאו מגוון עשיר ורחב של בלונים באיכות הטובה ביותר. הצוות המקצועי ישמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ולהיות חלק בלתי נפרד מן החגיגה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן