כותרות חמות :

הכירו את חברת החשמל והזרם
הכירו את חברת החשמל והזרם

הכירו את חברת החשמל והזרם

עבודות חשמל ביתיות ומשרדיות הן חלק בלתי נפרד משגרת חיינו. לעתים הן עשויות להידרש לאור תקלה במערכת החשמל או מכשיר חשמלי נקודתי תקול, ולעתים כתוצאה מן הצורך בביצוע ביקורת ובדיקה כי אכן מערכת החשמל שבבית או במשרד היא תקינה ובטוחה לשימוש.

אם נשאל כל חשמלאי בכל דרגת הכשרה, הרי שכולם ככולם יענו את אותה התשובה: עם חשמל לא משחקים. מי שאיננו מחזיק בהכשרה הנדרשת, חשוב שיימנע מכך, גם אם הוא בעל ידע פרקטי ארוך שנים. לאיש מקצוע הבקיא בעולמות החשמל, הידע וכן היכולת לטפל בכל תקלה וצורך תוך שמירה על בטיחותו ותוך שמירה על תקינותה של מערכת החשמל כולה.

בחברת החשמל והזרם שמחים להציע שורה ארוכה של טיפולים בעבודות חשמל על סוגיהן. החברה הוקמה על-ידי אהוד שירי, חשמלאי מוסמך בהכשרתו. הקו המנחה את החברה בכל רגע נתון, היא לספק שירות אישי ומסור, תוך הקפדה על שקיפות מלאה ומחירים הוגנים.

בחשמל – הבטיחות היא מעל הכל

בחברת החשמל והזרם מעסיקים חשמלאים מוסמכים בלבד אשר מחזיקים בכל ההכשרות, הסמכות והאישורים הנדרשים וזאת על-פי תחיקותיה של מדינת ישראל.

לחשמלאי מוסמך האישור לעבוד על מערכות חשמל עד 30X80 אמפר, היבט המקנה לאיש המקצוע את היכולת לספק מענה כמעט לכל נושא ותקלה המאפיינות את המרחב הביתי והמשרדי.

צוות החשמל והזרם עובר השתלמויות כנדרש ומתעדכן בכל עת ועת על הפיתוחים והחידושים של עולמות החשמל, לרבות ציוד מיוחד המאפשר טיפול במערכות חשמל, לעתים מבלי שיהא כל צורך להשבית את פעילות המשרד לחלוטין.

בטיחותכם מעל לכול, וברור וידוע כי במידה ומערכת החשמל תקולה, הרי שהדבר פוגם בכל אורח החיים השגרתי. על-כן, בחברת החשמל והזרם מספקים שירות תיקונים קטנים וגדולים כאחד 24 שעות ביממה.

שירות מקצועי ואדיב

על שירות מקצועי אין להתווכח וזהו תנאי חובה בחיפושנו אחר חשמלאי שיטפל בסוגיה הנדרשת עבורנו.

אולם בחברת החשמל והזרם לקחו את הנושא צעד אחד קדימה, כאשר החליטו לספק שירות ייעוץ מקצועי שלעתים אף מתגלה בו כי אין כל צורך בהגעתו של איש מקצוע עד לבית הלקוח. משמעות הדבר היא שהלקוחות חוסכים מאות שקלים עבור עצם הגעתו של בעל המקצוע.

בקבלת השירות מטעם חברת החשמל והזרם, ניתן אף לשלוח תמונת וואטסאפ של המערכת התקולה, וכך לאפשר ייעוץ מקצועי ככל הניתן.

סוגי שירות

בחברת החשמל והזרם תמצאו מגוון עשיר ורחב של שירותים וכן ניתן אף לראות כיצד החברה פועלת בכל עת כדי להתעדכן בכל השינויים והחידושים.

אחד מן השירותים החדשים שנכנסו זה עתה לחברה, הוא שירות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי עבור מגוון סוגי רכבים שונים, הן עבור בתים פרטיים והן עבור בניינים משותפים. לצד זאת ניתן למצוא גם שירותים מוכרים ויומיומיים לרבות בדיקת הארקה, תיקון דודי מים חשמליים תקולים, איתור מקורות הגורמים לקצרים חשמליים, בדיקת עומסי חשמל, החלפת לוחות חשמל ועוד.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן