כותרות חמות :

קטנה ברשת – וארא
קטנה ברשת – וארא

קטנה ברשת – וארא

נראה שכמה מילים שלא נכביר על הסרטון הראשון, לא נצליח להפריז בחשיבות הרבה שלו. קבלו את 'גלגל הצלה', מיזם מדהים נחוץ והכרחי שכל איש חינוך והורה חייבים להכיר. בשני: על ההתנדבות הנפלאה של בני הנוער והקשישים. בשלישי: על הפנימייה בהרי ירושלים שפותחת את שעריה. ברביעי: על המיליארדר שמראה לכל העולם שאפשר לעשות כסף ובכל זאת לשמור על הנשמה, ובקטנה לסיום: אנימציה מתוקה שמראה שיש דבר כזה מקררים עם לב אדם

קטנה ברשת

 גלגל הצלה

איתן, נעם ושילה משקיעים את מיטב זמנם וכוחם בשדה הקרב על המדיה. הם עוסקים בהדרכה, בהסברה ואפילו בחקיקה בכנסת למען הגנה על הנוער מפני הסכנות הרבות שאורבות לו ברחבי האינטרנט. נראה שהרבה יותר ממומלץ לכל הורה ומורה לבקר באתר של החבר'ה האלו. אורך: 5:19. בעברית.

חפשו ביוטיוב: הקרב על התמימות | הנוער שנלחם בסכנות הרשת

נקודה לדיון: עד כמה אתם מרגישים שהחיים שלכם מוסחים בגלל האינטרנט ושהייתם רוצים שיהיה לכם איזה חבל הצלה להיאחז בו?

 

לספורט אין גיל

יצא לדרך מיזם מיוחד למען קשישים שמפגיש בין בני נוער למבוגרים לפעילות ספורט משותפת. הצעירים, שלומדים במגמת חינוך גופני, נעשים מדריכי כושר אישיים בהתנדבות ומפיגים את בדידותם של הקשישים (כאן). אורך: 4:30. בעברית.

חפשו ביוטיוב: לספורט אין גיל: בני הנוער שעושים ספורט עם קשישים

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: מה בדיוק מונע מכם להיות להקים בעצמכם יוזמות חשובות ומקסימות כמו היוזמה הזו, כמובן אם אתם מתנהלים לבד במרחב?

 

אחרי שמונים שנה

כבר שמונים שנה שפנימיית הרי ירושלים מצילה אלפי ילדים מאבדון ומחזירה אותם לתלם לאט לאט, ובהם ילדים שחוו הזנחה, נטישה או התעללות ומי שזקוקים למשענת או פשוט ליד מכוונת. כעת בפעם הראשונה היא פותחת את שעריה לפני המצלמות (כאן). אורך: 14:51. בעברית.

חפשו ביוטיוב: אחרי 80 שנה: פנימיית הרי ירושלים לילדים בסיכון נחשפת

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם אתם מרגישים שאתם מקבלים את כל העזרה שאתם צריכים בחיים או שהייתם רוצים שיהיה עוד גורם שיוכל לעזור לכם ולהיות שם בשבילכם?

 

רק התחלנו

עופר ינאי גדל ביבנה, הבן השני משמונה אחים, וכיום הוא אחד המיליארדרים הצעירים בישראל. חברת 'נופר' שהקים מוערכת בשווי של 3.5 מיליארד שקלים, והיא חוללה מהפכה של ממש בתחום האנרגייה המתחדשת. בריאיון למירי מיכאלי סיפר ינאי על ילדותו, על אשתו שחלתה ונפטרה ועל בתו, שהוא מגדל מאז לבד (חדשות 13). אורך: 15:53. בעברית.

נקודה לדיון לכיתה ולסניף: תכלס, אתם מסתכלים על הבן אדם המיוחד הזה, ומה אתם חושבים לעצמכם?

 

קטנה לסיום

מקרר עם לב אדם

אנימציה קצרה ומשובחת שקוראת תיגר על התפיסה שלנו כלפי מכשירים וטכנולוגיה. פשוט, קצר ומעורר מחשבה על הערך שאנחנו נותנים למרחב שלנו על המכשירים שלו. מתאים גם ליסודי. אורך: 3:39. ללא מילים.

 

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם יש לכם בבית חפץ שאתם קשורים אליו במיוחד?

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן