כותרות חמות :

גריל גז – למקצוענים באכילה
גריל גז – למקצוענים באכילה

גריל גז – למקצוענים באכילה

 

הסוד האמיתי של טעמי האיכות

כל אכלן מקצועי יודע כי חלק משמעותי ביותר בהנאה מהארוחה טמון בתהליך ההכנה. אופן הכנת המזון חשוב לא פחות מהתיבול, מאיכות חומרי הגלם עצמם, מהאורחים הטועמים את המנות ואפילו מהתוספות המגיעות עם המנה. למעשה, אופן ההכנה קובע במידה רבה את הטעם הסופי. אלו בינינו האלופים בצלייה יודעים כי כשמדובר בגריל – כל דקה משנה חיים. או לפחות את הטעם הסופי של המנה.

מה עושים המקצוענים

המקצוענים בבישול וצלייה לא מתפשרים על גריל גז מומלץ. כשהאורחים מגיעים לסוף שבוע או לארוחת ערב, אין מקום לפשרות – המנות צריכות להיות עשויות בדיוק ברמת העשייה הרצויה לכל אורח ואורח כך שהתוצאה הסופית לא רק תענג את הלשון והחך אלא גם תגרום להם לבקש עוד.

מעשנת בשר איכותית היא מה שגונב את ההצגה בסופו של יום. לא משנה כמה השקעתם בהכנת המנות המגיעות לצד הבשר, לא משנה כמה טבלתם את הירקות בשמן או במרינדות איכותיות – אם מידת העשייה אינה מספקת, אם הגריל ישן או אם לא דאגתם לשמן אותו היטב – הרי שהתוצאה הסופית מתבטאת בטעם.

למה גריל גז?

עבור מקצוענים לא מדובר בשאלה כלל: גריל גז הוא הרבה יותר נוח, הרבה יותר קל לשליטה ולמעשה מהווה את האלמנט המושלם להכנת ארוחות מפוארות לאורחים – גם רחוקים וגם קרובי משפחה. בין אם מדובר בארוחות עסקיות או בארוחות חג, גריל הגז הוא ההזדמנות הטובה ביותר להפתיע אותם עם טעמים שאפילו הם עצמם לא האמינו שיכולות להתגלות להם במנת בשר.

גריל גז מאפשר שליטה הרבה יותר גדולה בהכנת המנות – תהיינה אלה מנות המיועדות לארוחת חג, לארוחת ערב או פשוט לכמה נשנושים. מגוון האופציות הקיימות להכנת ארוחות שלמות באמצעות גריל גז מומלץ הינו אינסופי, הודות לאפשרויות ההכנה המגיעות מובנות בגריל גז:

במקום להתפשר רק על האפשרות של צלייה הקיימת בגריל פחמים רגיל ומוכר, צלייה תוך שימוש בגריל גז מומלץ מבטיחה קצירת מחמאות מכל כיוון אפשרי כך שכל האורחים ילקקו את השפתיים ויתענגו על כל רגע.

למתלבטים

יש כאלה שעדיין מתלבטים בין גריל פחמים ובין גריל גז. הלכה למעשה, הטעם המעושן המוכר לאלו הרגילים בצלייה יכול להיות חסר אבל בסופו של דבר, הנוחות גוברת שכן באמצעות תבלין עישון ניתן להגיע לטעם לא פחות מענג במינימום השקעה של משאבים חומריים ובמינימום זמן.

מעשנת איכותית, כזו שכיף להפעיל בגינה או במרפסת הבית, הופכת את חוויית הצלייה למענגת ביותר הודות לתכנון נכון של הצלייה והנאה מקסימלית מתהליך הצלייה עצמו, הודות למגוון האופציות הקיימות בגריל גז עצמו – המתאימות את עצמן לאופי ההכנה וכן לתוצאה הסופית הרצויה לכם, בהתאם למידת העשייה וכן בהתאם לאופי העשייה.

אם יש לכם עוד שאלות או שאתם עוד מתלבטים, אתם תמיד יכולים לפנות בשאלות או בקשות למקצוענים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן