כותרות חמות :

יתרונות של סדנאות פיתוח מנהלים מקצועיות
יתרונות של סדנאות פיתוח מנהלים מקצועיות

יתרונות של סדנאות פיתוח מנהלים מקצועיות

 

פיתוח מנהלים זה דבר חשוב מאוד. כאשר אנחנו מפתחים מנהלים מבחינה בין אישית ומקצועית אנחנו הופכים אותם למנהלים טובים יותר. בשביל לפתח את המנהלים בעסק שלנו כדאי לנו לרשום אותם לסדנאות כמו סדנאות פיתוח מנהלים. סדנאות אלו כוללות נושאים של תקשורת בין אישית, יחסי מנהל – עובד, טכניקות ניהול ועוד… . חשוב מאוד שמנהל ינהל את העובדים שלו מתוך מודעות לסגנון הניהול שהוא בוחר ולא מתוך שאננות. כאשר המנהל בוחר באופן מודע איך לנהל את העובדים שלו הניהול שלו טוב יותר.

למי סדנאות פיתוח מנהלים יכולות להתאים?

סדנאות ניהול שונות שהן סדנאות מקצועיות מתאימות מאוד לכל סוגי המנהלים. מנהלים שמנהלים יותר משני עובדים ומעלה יכולים להפיק ערך רב מהשתתפות בקורסים או סדנאות מקצועיות לניהול. העשרת המנהלים בעסק שלנו על ידי סדנאות פיתוח מנהלים, יכולה לאפשר להם לפתח סגנון ניהול אישי ומקצועי כאחד. מנהל טוב יודע להתאים את סגנון הניהול שלו לצוות שלו ולאנשים בו. סגנון ניהול שיתאים לקבוצה אחת לא יתאים בהכרח לקבוצת אנשים או עובדים אחרת.

על תהליך נכון של בניית הרצאות

כאשר אנחנו רושמים את המנהלים בעסק שלנו לסדנה מסוימת חשוב מאוד לבנות את ההרצאות באופן מותאם אישית לסוג העסק שלנו (עסק אופנה צריך סדנת ניהול שונה מאשר עסק בתחום ההייטק או המזון למשל). בניית הרצאות שנכללות במסגרת של סדנאות פיתוח מנהלים, חייבת להיות בנייה מותאמת אישית. כאשר אנחנו בונים הרצאות מותאמות אישית אנחנו חייבים להיות יצירתיים ולהבין כיצד העסק פועל ולאן רוצים להצעיד אותו.

למה חשוב שמנהלים ידעו להעביר הרצאות באופן מקצועי?

חשוב שכל מנהל ידע לעמוד מול קהל ולדבר מול קהל כולל להעביר הרצאות. במסגרת של סדנאות פיתוח מנהלים כל מנהל יכול לשפר את היכולת שלו לדבר מול קהל ואת היכולות שלו להעביר הרצאות והדרכות באופן מקצועי. מנהל שלא יודע להדריך או לדבר מול קהל – הוא פשוט מנהל פחות טוב שלא יזכה לכבוד של העובדים והלקוחות שלו. דיבור מול קהל זה לא משהו שנולדים לדעת איך לעשות אותו נכון – זה טכניקה ומיומנות שלומדים וחשוב ללמוד אותה.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו רוצים להפוך את המנהלים בעסק שלנו למנהלים טובים יותר אנחנו חייבים לרשום אותם לסדנאות והרצאות העשרה. סדנאות אלו יכולות לגרום למנהלים לדעת טוב יותר איך לגשת לעובדים שלהם ואיך להבין אותם טוב יותר. מנהל שמבין את העובדים שלו הוא רגיש ואדיב והוא לא פועל על פי אגו אלא על פי עבודת צוות. הרעיון המרכזי של סדנאות העשרה למנהלים היא לאפשר להם להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלו כמנהל בכל התחומים מהתחומים המקצועיים יותר של העבודה ועד התחום של הניהול הבין אישי עצמו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן