כותרות חמות :

הדרך בה מחולל חמצן משפר את איכות החיים
הדרך בה מחולל חמצן משפר את איכות החיים

הדרך בה מחולל חמצן משפר את איכות החיים

עייפות, עצבנות ונטייה לחלות יותר במחלות קשות, זו מנת חלקם של אנשים שסובלים מדום נשימה בשינה, אחת התופעות הנפוצות שלא מדברים עליהן מספיק. כיום מחולל חמצן יכול לשפר דרמטית את החיים, כולם יכולים לעשות בו שימוש והוא קל לנשיאה גם למקומות מרוחקים, אז מה אתם צריכים לדעת על מחולל החמצן וכיצד הוא יכול לשפר את איכות החיים? הכתבה הזו עבורך.

 

מהו מחולל חמצן ומתי נעשה בו שימוש?

לא מעט אנשים סובלים מבעיות בריאות שונות שמשפיעות להם באופן ישיר על השינה. לתופעה הנפוצה קוראים דום נשימה בשינה, וזוהי למעשה הפסקת הנשימה שאינה מצליחה להיות סדירה בשל אותן בעיות בריאות. זה יכול להיות משקל כבד במיוחד, אלה יכולות להיות מחלות כרוניות שונות של הריאה וזה יכול להיות תסמין משני למחלה קשה אחרת. המכשיר מחולל חמצן הוא למעשה מכשיר אשר לוקח את החמצן בחדר, מנקה אותו והופך אותו לסטרילי וכמעט ב-100 אחוז טהור. לאחר מכן החמצן הנקי מוכנס לקני הנשימה עם מסכה או צינורית, שכיום נוחים במיוחד לשימוש.

כיצד המכשיר משפר את החיים?

השינוי מהותי, ללא כל ספק. מי שעושה שימוש במכשיר מחולל חמצן יודע זאת היטב – השינה הופכת לרצופה, כשמתעוררים בבוקר מרגישים ערניים יותר וגם סובלים פחות ופחות מנזקים משניים שמתלווים לתופעת דום הנשימה בשינה, לדוגמה סיכון גבוה ללקות בשבץ, באירוע לבבי, ובהתדרדרות במחלות שונות כמו סוכרת ולחץ דם. כל מי שסובל מבעיות שינה יעיד עד כמה הדבר יכול לשבש את אורחות החיים, במיוחד כאשר מדובר על אנשים שעוד נמצאים בשיא הקריירה. שינה שאינה איכותית יכולה לפגוע בעבודה, במיוחד בכל מה שנוגע ליכולת הריכוז. כך שמי שעושה שימוש במחולל החמצן בדרך זוכה לשיפור מידי בתחום התעסוקתי.

מה כדאי לדעת על מחוללי חמצן?

למכשירי מחולל חמצן יש שם רע מהעבר, כי בעבר הם באמת היו פחות נוחים ומרעישים למדי. עם השנים פותחו טכנולוגיות שונות שנועדו להפוך את המכשירים לנוחים בהרבה, כך שכיום הם לא מרעישים כמעט והמסכה שלהם נוחה במיוחד לשימוש. אמנם יש להתרגל לרעיון של שינה עם מחולל חמצן אך מי שינסה זאת יגלה עד מהרה שזה עניין של איכות חיים – על מי שעושה שימוש במסכה בלילות מגלה עולם חדש של נוחות, שינה עמוקה ושיפור בכל פרמטר בחיים.

האם כל אחד יכול לרכוש אותו?

את המכשיר כל אחד ואחת יכולים לרכוש בסבסוד משמעותי דרך קופת החולים, וזאת בהתאמה להמלצת הרופא. בדרך כלל אנשים שסובלים ממחלות כרוניות של דרכי הנשימה או מדום נשימה בשינה מכל סיבה אחרת יקבלו מרשם לרכוש מחולל חמצן באופן פרטי ויקבלו החזר מהקופה. מדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים באופן חד פעמי, כאשר ישנם מכשירים ניידים יותר ופחות. אם מדובר במטופל או מטופלת שנוטים לישון לא מעט מחוץ לבית בשל צרכי עבודה או טיולים, מומלץ לבחור מכשיר קומפקטי ונוח לנשיאה ולעשות בו שימוש בכל מקום.

לסיכום, מחולל החמצן הוא אחד המכשירים המהפכניים שמסייעים למאות אלפי אנשים שסובלים מדום נשימה בשינה לזכות בלילות שקטים, בריאים ובימים בריאים עוד יותר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן