כותרות חמות :

ביטוח משכנתא השוואה – איפה הכי כדאי לעשות ביטוח משכנתא?
ביטוח משכנתא השוואה – איפה הכי כדאי לעשות ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא השוואה – איפה הכי כדאי לעשות ביטוח משכנתא?

תוכן מקודם

השוואה של ביטוח משכנתא נועדה כדי לשפוך אור על כל סימני השאלה. האם אתם יודעים איפה הכי כדאי לכם לסגור את הביטוח? הרי לכל חברת ביטוח יכולה להיות הצעה שונה משל עצמה. ללא ביטוח משכנתא השוואה כל סימני השאלה יישארו בדיוק כפי שהם כרגע. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להרים את הכפפה כדי להבין איפה הכי כדאי לסגור. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו תסגרו את הביטוח של המשכנתא במקום שלא מתאים בשבילכם.

לא סוגרים בחברת הביטוח הראשונה

 

קיבלתם הצעת מחיר ראשונה מחברת ביטוח מסוימת? עליכם לקחת בחשבון כי ההצעה הראשונה לא תהיה בהכרח הכי טובה. לא מן הנמנע כי לחברות ביטוח אחרות יהיו הצעות טובות יותר שיתאימו לכם כמו כפפה ליד. גם אם ההצעה הראשונה נשמעת לכם כמו הצעה מעולה, אל תסכימו מיד לקבל אותה. תבחנו היטב מה ההבדל בינה לבין הצעות אחרות של חברות ביטוח אחרות. רק לאחר שכל חלקי הפאזל יתחברו להם יחדיו יהיה אפשר להבין את המציאות. מצב שבו תהיו בטוחים כי הביטוח יספק את הסחורה במידת הצורך.

 

מחיר נמוך זה לא בהכרח סימן טוב

 

לאחר ביטוח משכנתא השוואה גיליתם כי חברה אחת מציעה לכם מחיר נמוך? זה בהחלט יכול להיות דבר מעודד רק בתנאי שהביטוח עומד בסטנדרטים שלכם. אם המחיר נמוך ישנו סיכוי מסוים כי הביטוח יהיה חלקי או חסר. מה שאתם צריכים לעשות זה להבין את הסיבה שבגללה תג המחיר ירד באופן מהותי. אם תנאי הביטוח נשארו זהים מדובר על פלוס גדול שלא ישאיר לכם מקום לספק. אך תיקחו בחשבון כי ככל הנראה ישנם דברים מתחת לפני השטח אותם חובה לדעת.

 

הבנק הוא לא המקום היחיד לביטוח משכנתא

 

הבנק נתן לכם הצעה לסגור את ביטוח המשכנתא דרכו? עליכם להבין כי יחד עם הבנק ישנן חברות ביטוח נוספות שמסוגלות לבטח אתכם. אל תסכימו לקבל מיד את ההצעה של הבנק רק בגלל שהיא נוחה ופשוטה. דווקא הצעות של חברות ביטוח אחרות עשויות להיות כאלה שיהיו תפורות למידות שלכם. תאפשרו לעצמכם להגיע למצב שבו אתם אלה שבוחרים מה נכון לכם בהתאם לשיקולים שונים.

 

אל תהיו נעולים רק על המחיר

 

מרבית האנשים שעושים ביטוח משכנתא השוואה בודקים רק את המחיר שאותו הם משלמים. אך לצד המחיר ישנם שיקולים נוספים שחובה עליכם להכניס לשיקול הדעת. האם הביטוח הוא ביטוח שיספק את הסחורה בעת הפעלתו? לא בטוח שהביטוח שעשיתם יעמוד בציפיות שלכם ברגע האמת. בין אם תעשו ביטוח משכנתא 13 שנה או אפילו לתקופה ארוכה יותר אל תשאירו את הדברים פתוחים. תסגרו את כל הדברים שיאפשרו לכם להיות רגועים בעניין הספציפי הזה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן