כותרות חמות :

היערכות לנסיעה לחו"ל
היערכות לנסיעה לחו"ל

היערכות לנסיעה לחו"ל

נסיעה לחו"ל

ישראלים אוהבים מאד לטוס לחו"ל, לטייל, לראות עולם וגם  לבקר קרובי משפחה. בהתאם לאפשרויות הכלכליות והחופשות של הילדים, המשפחות מתאמות את הטיסות ליעדים השונים. זה מתחיל מהעובדה שעל פי לוח השנה יש חופשה מרוכזת בתאריך מסוים לכמה כמו לדומה בימי חול המועד סוכות. ההורים חושבים מהו היעד האטרקטיבי לטיסה משפחתית. יש מקרים שבהם הקו המנחה הוא נסיעה למקום שיש בו הרבה פעילויות לילדים כמו גני שעשועים מיוחדים, לונה פארק או מתחם ענקי שמיועד לילדים כמו יורודיסני בפריז. לאחר שמחליטים היעד של נסיעה לחו"ל תחילים לטפל בכל הנושאים הטכניים.

השלב הראשון הוא הזמנת כרטיסי טיסה. בני המשפחה בוחנים בכמה וכמה אתרי אינטרנט את מועד הטיסות ואת העלויות שלהן. היום בעידן האינטרנט הדברים הרבה יותר פשוטים, מזמינים כרטיס טיסה, משלמים עליו ואפשר כבר לארוז מזוודה. כיוון שאחת המטרות המוצהרות של נסיעה לחו"ל היא שופינג, כאשר אם המשפחה אורזת מזוודה לעצמה, היא משתמשת במזוודה הגדולה ביותר בבית אך היא מניחה בה רק כמה פריטים בודדים כמו מעיל, כלי רחצה, כמות קטנה ביותר של בגדים, נעלי ספורט להליכה, נעלי עקב לבילויים וכמה זוגות גרביים. החשיבה היא למלא את המזוודה בעת השופינג וכך היא תהיה מלאה לחלוטין.

הכנה של הילדים עבור נסיעה לחו"ל

לאחר שההורים סיפרו לילדים שהם הזמינו נסיעה לחו"ל לשבוע ימים והתוכנית היא לטוס לפריז לשהות שבוע בבית מלון, לטייל בעיר היפהפייה ולבלות גם יומיים ביורו דיסני שנמצא ליד פריז. הילדים כבר בדקו באינטרנט אילו מתקנים יוצאי דופן קיימים במתחם ענקי זה והם כבר בחרו מהם המתקנים שעליהם הם מעוניינים לטפס.

בשלב הבא כל אחד מהילדים מכין מזוודה וגם הם לוקחים פריטים שימושיים בודדים בלבד, כדי שיהיה להם בדרך חזרה לישראל מקום במזוודות עבור כל הפריטים החדשים שהם מתכננים לקנות ביעד זה. ההתרגשות היא גדולה מאד וכולם מחכים שיעברו השעות כדי שיגיע הזמן שבו הם אמורים לנסוע לשדה התעופה.

טיסה ליעד מעבר לים

הדרך הנוחה ביותר להגעה לשדה התעופה היא באמצעות מונית גדולה שיש בה מקום הן לכל בני המשפחה והן למזוודות ותיקים. כך הרכב נשאר בחניה ליד הבית. לקראת נסיעה לחו"ל הילדים הכינו את מסלולי הטיול בפריז. הם הכינו רישום מדויק ואף הדפיסו אותו כדי שידעו מהו מסלול הטיול שלהם בכל יום.

יורו דיסני פריז

הילדים שמעו הרבה על יורו דיסני וגם ראו סרטונים באתר, אך רק כשהם הגיעו למקום זה הם הבינו את הגודל העצום של הפארק ואת העובדה שצריכים המון שעות של שהייה במקום זה כדי להיות ברוב המתקנים ולכן טוב שההחלטה מראש הייתה על שהייה בת יומיים באתר זה.

מדובר בחוויה עוצמתית ביותר הילדים לא הפסיקו לאורך כל היום לעלות ולרדת מהמתקנים השונים וההתלהבות הייתה מעל ומעבר לכל פרופורציה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן