כותרות חמות :

היתרונות של חברת ניהול מבנים
היתרונות של חברת ניהול מבנים

היתרונות של חברת ניהול מבנים

בבתים משותפים רבים מעוניינים לחסוך את התשלום החודשי ולכן לא שוכרים את שירותיה של חברת ניהול בתים מקצועית. לעיתים מחליטים למנות ועד בית, כנהוג משכבר הימים, ולאפשר לו לנהל את הבניין בהתנדבות. עם זאת הסיוע של אנשי מקצוע מיומנים יכול להועיל מאוד.

תוכן שיווקי

חברות ניהול מודרניות מציעות לא מעט יתרונות, הן מתמודדות ישירות עם בעלי הדירות וחוסכות המון זמן, כסף והתעסקות. כמו כן לאורך כל תקופת הניהול הן מוודאות שהרכוש והחללים המשותפים יהיו מטופלים בצורה הנכונה ביותר.

אם עדיין לא עברתם לחברת ניהול ואתם תוהים מה היתרונות שהתקשרות כזאת תביא לכם, ריכזנו כמה מהנושאים העיקריים:

תקשורת עם הדיירים

אם יש תלונות, בעיות, תקלות הדיירים יכולים לפנות לחברת הניהול והיא תסדר עבורם כל בעיה. חברות ניהול רבות מפעילות מוקד שירות לקוחות שפתוח סביב השעון כך שהדיירים יכולים לפתוח קריאות ולקבל מענה מהיר ומיידי. כאשר יש מערכת ניהול ממוחשבת, קריאות השירות גם יכולות לעבור ישירות לספקים והטיפול בבעיה יהיה מהיר ויעיל יותר.

תהליך גבייה יעיל יותר

וועד הבית מורכב מדיירים מתנדבים, וכולם שכנים של כולם. לכן זה לא נעים להתמודד עם בעיות של אי תשלום או דייר סרבן. הצוות של חברת הניהול אינו מתגורר בבניין ולכן חברת הניהול מנהלת את הגבייה בצורה יותר יעילה וכך מבטיחה תזרים מזומנים עקבי ואמין. כאשר החברה מתנהלת בצורה מקצועית, שולחת תזכורות והתראות תשלום, מאפשרת לשלם בדרכים שונות ומגוונות, ואינה חוששת לנקוט גם צעדים משפטיים, תהליך הגבייה יהיה יותר מיטבי.

עלויות תיקון ותחזוקה נמוכות יותר

חברת ניהול מקצועית תבצע תחזוקה מונעת ושוטפת לכל אורך תקופת ההתקשרות. היא תטפל בבעיות הדורשות טיפול, תתאם בדיקות עם ספקי שירותים ותדאג שכל המערכות יתפקדו היטב ויזכו לתחזוקה הראויה להן. היא תדאג לניקיון, ותוודא שכל המערכות יהיו בטוחות לשימוש, כך שימוזער הסיכון לקריסה של מערכות לא מטופלות ותיקוני ענק שלא לצורך. התנהלות שכזאת מובילה לעלויות תיקון ותחזוקה נמוכות הרבה יותר. כמו כן החברה תנהל לוח תחזוקה מפורט תתעד הכל ותעלה כתוצאה מכך את ערך הנכסים בבניין שלכם.

ולסיכום,

בבניין משותף המנוהל על ידי חברת ניהול הדיירים זוכים לשביעות רצון גבוהה יותר, וועד הבית נהנה מזמן פנוי, ואינו צריך לנהל תקשורת עם ספקים או לנהל את התחזוקה השוטפת של הנכס ללא תשלום. ועדיין כל הבדיקות, פעולות התחזוקה והתיקונים יתבצעו בזמן, הבניין יראה נהדר והערך של הנכסים ישמר לטווח הרחוק.

נכתב בשיתוף עם חברת איזיהאוס, ניהול מבנים בר"ג, ת"א והסביבה. בקרו באתר החברה לקבלת פרטים נוספים

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן