כותרות חמות :

ישראל ידין – קבלנות אינסטלציה עם 40 שנות מצוינות
ישראל ידין – קבלנות אינסטלציה עם 40 שנות מצוינות

ישראל ידין – קבלנות אינסטלציה עם 40 שנות מצוינות

כשזה מגיע למים הזורמים אצלנו בכיור שבמטבח או באמבט, הרי שהדבר לעתים נתפס כמעט כמובן מאליו. אולם מתחת לפני השטח, שוכנת לה רשת סבוכה ומורכבת של צנרות ותשתיות אשר בזכותה המבנה שלנו מחובר אל התשתית העירונית, ומבטיח את קיומו של אורח חיים סדור ורגיל.

בשונה מצנרת תקולה בדירה או בבית, אשר חבויה לה מאחורי הקיר ומתחת למרצפות, הרי שכאשר מדובר בתשתית תקולה הממוקמת מטרים ספורים מתחת לפני האדמה, הרי שמדובר בענף מורכב יותר, ובעל אופי הנדסי, ענף העונה לשם קבלנות אינסטלציה.

בחברת ישראל ידין שמחים להעניק שירות מקצועי ואדיב למעלה מ-40 שנים. בזכות השירות, המקצועיות והסטנדרטים המוקפדים, חברה זו מספקת את שירותיה לאורך עשורים רבים, ופועלת למען מתן שירות מהיר אך יסודי.

שירותי החברה

קבלנות אינסטלציה היא שם כולל הטומן בחובו מגוון רחב של ועשיר של שירותים שונים, חלקם מורכבים יותר וחלקם מורכבים פחות, אולם כולם ככולם מצריכים ידע מקצועי והבנה מעמיקה בתחום התשתיות.

חברת ישראל ידין מעניקה מכלול מקיף ורחב של שירותי קבלנות החל מהכנת תשתיות עבור מבנים משותפים ובתים פרטיים חדשים, שיפוץ והחלפת תשתיות למבנה קיים, החלפת תשתיות עירוניות ואיתור תוואי תשתיות לצורך ביצוע פעולת תיקון נקודתית ולמזעור הנזקים המשניים.

לצד עבודת תשתיות מים וביוב, מספקת החברה מגוון שירותים נלווים לרבות בדיקת מז"ח, חיטוי מאגרי מים במבנים בכפוף לתקנות משרד הבריאות, צילום קווי ביוב וריתוך צנרות.

שקיפות לכל אורך התהליך

בחיפושכם אחר חברה המעניקה שירותי קבלנות אינסטלציה, הרי שחשוב לבחון שאכן מדובר בקבלן הרשום בפנקס הקבלנים.

לצד פנקס הקבלנים אשר מאושש לנו כי אכן מדובר באיש מקצוע העומד בכל הסטנדרטים המוקפדים הנדרשים לפי חוק, הרי שאין תחליף אמיתי לשירות מקצועי השומר על שקיפות לכל אורך הדרך.

במרוצת השנים, פיתחה חברת ישראל ידין תודעת שירות גבוהה במסגרתה היא פועלת מול כל לקוח ולקוחה, קטנים וגדולים כאחד, תוך הקפדה על שקיפות מלאה והקניית מידע בגובה העיניים באשר לתהליך הצפוי.

שקיפות והבנה על התהליך, מאפשרת ללקוחות לקבל החלטות שקולות ומבטיחה שקט נפשי כי אכן יש מי שעובד למענם.

פעילות בכל תוואי שטח

תנאי השטח של כל פרויקט ופרויקט יכולים להשתנות באופן ניכר; על-כן, חברת ישראל ידין מדגישה כי ביכולתה לעבוד הן בתנאים נוחים כגון אתרי בנייה ואזורים עירוניים שונים, והן בתנאי שטח קשים המצריכים שינוע לוגיסטי של ציוד הנדסי כבד.

לרשות החברה הידע והקדמה הטכנולוגית, תוך שהיא מקפידה להתעדכן בכל עת במכשור המתקדם ביותר, לרבות מצלמה אופטית לצילום קווי ביוב, מכשור אקוסטי לאיתור תוואי תשתיות ועוד.

זמינים גם בעתות חירום

לאור העובדה שתשתיות המים בהחלט יכולות 'לבחור' להתקלקל בשעות לא שעות, חברת ישראל ידין מדגישה בכל עת את זמינותה גם מחוץ לשעות הפעילות הפורמליות.

במקרי חירום, יש ליצור קשר טלפוני ישיר עם מוקד החברה, שכן פניה בטפסי יצירת קשר עשויה להיענות רק ביום שלמחרת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן