כותרות חמות :

הכירו את שוגליז בוטיק המתנות של ישראל
הכירו את שוגליז בוטיק המתנות של ישראל

הכירו את שוגליז בוטיק המתנות של ישראל

תוכן מקודם

 

הגיע יום הולדתו של אדם אהוב? אולי חשקה נפשנו להפתיע את בת הזוג סתם כך בלי שום סיבה? ואולי נולד או נולדה בן/בת בית חדשים וברצוננו להפתיע מכרה ולהעלות לה חיוך על הפנים לאחר 9 חודשים מאתגרים?

שתמיד נמצא סיבה למסיבה, זהו כיף גדול, אך גם מועד שיכול להביא עמו אתגר קשה לפיצוח; כיצד נבטיח את המתנה המושלמת לאדם המיועד? והאם באמת ניתן למצוא מתנה שאותה נגדיר כ'מושלמת'? ומה עושים כאשר מדובר באדם ש'יש לו הכול?' האם באמת אפשר להפתיע אותו?

גם באתר shooglis בוטיק המתנות של ישראל ביקשו להידרש לשאלה קשה זו, ומצאו פתרונות נפלאים שיכולים להתאים לכל אירוע ואירוע. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. התמחותם של שוגליז ניכרת במארזי מתנה מיוחדים, מקוריים ושווים במיוחד; לא כאלו שתוכלו למצוא בקיוסק השכונתי, תשכחו מזה, בביקור באתר היכונו להיות מופתעים במיוחד.

מארזי מתנה שחושבים מחוץ לקופסה (או במקרה שלנו מחוץ למארז)

שוגליז אינם מציעים מארזים שמוכנים מראש בפס תעשייתי. זה הזמן לשכוח ממה שאנחנו מכירים, כי צוות האתר כאן להביא בשורה שונה ומיוחדת במינה.

בקטלוגים השונים שבאתר שוגליז, תמצאו מגוון עשיר ורחב של מארזים אשר מוכנים כולם ככולם בעבודת יד על-ידי צוות של עובדים ועובדות מיומנים. לצד המארזים הקיימים, כדאי לדעת כי בכל עת ועת הצוותים עמלים וחושבים על המארזים הבאים שיעלו אל האתר ויעניקו לגולשים הפתעה נפלאה (וכל שכן עבור מקבל או מקבלת המתנה).

לצד מארזי מתוקים מושחתים ומעוררי תיאבון, ניתן למצוא מארזים כפריים מעץ עם שפע של מאכלים שונים ואף מארזי מתכונים. לצד אלו ניתן למצוא מארזי ספא וכן מארזים המשלבים בין מגוון עשיר של משקאות חריפים ודברי מתיקה.

מתאים לכל מאורע

חוגגים יום הולדת ורוצים להפתיע אדם שקרוב לליבכם? או שאולי אתם מציינים אי אלו שנות זוגיות יחדיו? מחגיגות קטנות ואינטימיות ועד לרגעים המאושרים של החיים כגון חגיגות למסיבת רווקות, תוכלו למצוא בשוגליז מגוון עשיר ורחב של מארזים אשר יכולים להתאים לכולם ולכולן.

צוות האתר בנוסף, חילק את המארזים השונים על פני קטלוגים שונים המבוססים על מיהם מקבלי המתנה.

תוכלו למצוא מארזים המתאימים בתור מתנות ליום האהבה הן לבן והן לבת הזוג, מארזים המתאימים לחגי ומועדי ישראל, מארזים המאפשרים שי חגיגי עבור העובדים והעובדות, ועד למארזים לאבא ואמא, סבא וסבתא, ועד לאחים והאחיות הקטנות. כולם ככולם נהנים משפע של אפשרויות מקוריות וייחודיות.

טווח מחירים גמיש

בחיפושנו אחר מתנה, הרי שמרביתנו נקציב תקציב מסוים, ובשוגליז הקימו עבור מבקרי האתר מגוון מנועי סינון המקלים על החיפוש אחר המתנה המושלמת.

באפשרותכם להיעזר במנוע החיפוש החופשי שבאתר, או לחילופין להשתמש במנוע סינון מיוחד המאפשר למצוא את המתנות הן לפי נושא והן לפי טווחי תקציב ברורים.

מי אמר שמאתגר למצוא מתנה? בקרו בשוגליז, והיכונו להפתעה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן