כותרות חמות :

ניסור בטון – כל מה שרציתם לדעת
ניסור בטון – כל מה שרציתם לדעת

ניסור בטון – כל מה שרציתם לדעת

קרדיט- יח"צ

נדמה שכולנו נתקלנו פה ושם בפרסומים שונים על ניסור בטון. מה יש בו בבטון שהוא מחייב עבודה מיוחדת של איש מקצוע שהוא מנסר בטון?

אז כאן חשוב להבין. הבניינים בהם אנחנו גרים, עובדים, מבצעים קניות או אפילו נוסעים אליהם לצרכי נופש אמורים לתת לנו מענה בטוח גם במצבים של רעידות אדמה חס וחלילה, נפילות טילים ואפילו מפני פגעי מזג האוויר. כדי שאכן נחוש בטוחים כשאנחנו נמצאים בתוך הבית, אמור הבית להיות חזק מאוד. החומר בו בונים את רוב המבנים בישראל זהו הבטון. הבטון אכן מצליח להוכיח את עצמו היטב. יש גם את החדרים המוגנים בבית שהם עשויים מבטון חזק עוד יותר. בטון שמכיל מתכות כדי ליצור חדר בטוח וחזק במיוחד. אז אנחנו בהיחלט נהנים מביטחון גבוה ומתחושה טובה כשאנחנו נמצאים בתוך הבית אך הבעיה שלנו מתחילה כאשר אנחנו צריכים לחתוך את הבטון מסיבות מסוימות.

מתי צריך לחתוך בטון?

למעשה כל שיפוץ וכל תיקון בבית מחייבים עבודה של חיתוך וניסור בטון.

כל חיתוך של קיר אותו אנחנו מבקשים להסיר או פריצת חלון בקיר בטון, פריצה של דלת בקיר בטון וכל דבר אחר כזה, מחייב חיתוך מאוד זהיר מאוד ממוקד וגם מאוד מדויק. מאוד קשה להשיג תוצאות כאלה באמצעות כלים אחרים שהם לא מיוחדים ולא מיועדים לחיתוך של בטון. כי אחרי הכול מודבר בחומר חזק מאוד שכל ניסיון לחתוך אותו באמצעים אחרים מועד לכישלון. חיתוך של בטון בכלים לא מתאימים יוצרים סדקים ושברים בחלקי הקיר האחרים, התוצאות הן לא באמת מדויקות ולעיתים החיתוך הזה אף יחליש את כל המבנה כולו.

ברגע שעושים אץ זה עם מסור הבטון, התוצאות הן ממש כמו חיתוך של עוגה. בדיוק כמו שאתם רוצים שהוא יהיה.

איך עובד מסור בטון?

אז איך בעצם עובד המסור וכיצד הוא מצליח לחתוך בטון שאין כל כלי אחר שמסוגל לעשות את זה כמוהו? אז כך. מסור הבטון האו מסור חזק מאוד שמונע במנוע איכותי במיוחד. הוא מסובב את הלהב במהירות עצומה ממש כדי להתגבר על הבטון. גולת הכותרת של המסור הזה לו הם שבבי היהלום המצפים את הלהב. כך מסוגל מסור הבטון לחתוך את הבטון הכי חזק שיש גם את זה שמחוזק בפלדה, רשתות או מוטות. כי היהלום הוא החומר הכי חזק שיש לנו בטבע. רק הוא חזק יותר מהבטון ועל כן האו זה שמסוגל לסייע לנו בביצוע עבודות המחייבות ניסור בטון. כמו למשל ניסור כביש וכמו ניסור של קירות בטון בבית. כך גם ניסור של גשרים, של מגדלים גבוהים וכן הלאה.

חשוב לציין כי את העבודה יוכל לבצע רק איש מקצוע מומחה לתחום שמכיר את הכלי ויש לו ניסיון בעבודה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן