כותרות חמות :

שירותי הדברה עם המדביר המזמר
שירותי הדברה עם המדביר המזמר

שירותי הדברה עם המדביר המזמר

תוכן מקודם

 

 

 

חברת המדביר המזמר הוקמה ומנוהלת על-ידי ציון שירי, ומספקת שירותי הדברה עם אנשי מקצוע מיומנים וכן פתרונות להדברה עצמית במחירים אטרקטיביים ותוצאות מוכחות.

ייתכן ואתם מכירים אותו על-פי שמו, אך למשמע צמד המילים 'המדביר המזמר', הרי שאין כל צל של ספק כי מדובר בדמות המוכרת בבתים רבים בישראל.

מהקמתה ועד היום, מספקת החברה שירות אדיב ובגובה עיניים, שירות המבוסס על תוצאות מוכחות והתאמת הפתרונות באופן המדייק את המצב הנתון בשטח.

מגימיק קטן לסימן היכר

'את דרכי בענף ההדברה התחלתי לפני למעלה מ-40 שנים, ולאחר תקופה מסוימת רציתי לעשות גימיק', מספר ציון וממשיך: 'לקחתי בובת ראווה אחת ועשיתי פטנט מכני קטן שהיא מסתובבת על הרכב. אחר כך הוספתי בובה שמדבירה ובובה נוספת'.

חושבים שאתם מדמיינים את הרכב המוכר והמדובר? חכו עוד רגע אחד: 'הבובות התקבלו בצורה חשדנית ויש שסיפרו לי שבובות הראווה אפילו מעט מרתיעות את הילדים, ואז מצאתי לעצמי דמויות חדשות שהמצאתי, אחת צ'יק, אחת צ'אק והשנייה ג'וק, על שם החברה שלי. איתן אני הולך ונוסע בדרכים מזה 25 שנים'.

להקת הג'וקים שמתנוססת על גבי רכבו של ציון, מוכרת עבור רבים, וממחישה בדיוק את האופן שבו מרביתנו תופסים את מכת החרקים העונתית: 'להקה של ג'וקים שכביכול יצאו מהביוב והתחילו לעשות שמח'.

מאז ועד היום, דמויות חדשות התווספו להן וטיפחו את התפאורה, כמוהן גם ניסיונו המקצועי של ציון הלך וגדל, ואליו התווספו מדבירים מיומנים המספקים את שירותיהם מטעם החברה, ובצורה נאמנה.

בזכות הניסיון

לשאלה מה הופך חברת הדברה למקצועית ואיכותית עונה ציון באריכות: 'אני בודק כל דבר, אני מתאים את החומרים במיוחד לסוגיה המדוברת'.

חברת ההדברות המדביר המזמר הינה אחת מן החברות המובילות בתחומי ההדברה. כל מדביר ומדביר הפועלים מטעמו של ציון, הינם מדבירים מקצועיים בצורה בלתי רגילה, עם ניסיון עשיר ורחב ובעלי היתר הדברה כחוק, מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

ניסיונו של ציון שירי מתבטא לא רק במתן שירותי הדברה מקצועיים, כי אם באספקת חומרים להדברה עצמית ובמחירים אטרקטיביים מיוחד. 'ההדברה העצמית לא נולדה בין יום. ערכתי אינספור ניסיונות עד שהתאמתי את החומרים הנכונים לסוגיה הנכונה. עשיתי מאות ניסיונות וגיליתי למשל שחומר נגד זבובים יעיל באופן מדהים כנגד חרקים לרבות התיקן הגרמני'.

את כל סל המוצרים הללו, ניתן למצוא באתר ובאופן בלעדי.

שירותי הדברה עצמית

אחד מן האלמנטים הייחודיים של המדביר המזמר ניכרים בשירות האישי והחם הניתן לכל לקוח ולקוחה.

'השירות אצלנו הוא מבין הטובים בארץ לדעתי האישית. אני אמנם משוחד שכן החברה בבעלותי, אבל דבר ראשון – אני נותן תמיכה עד לשעה 22:00. אני מרבה לייעץ ללקוחות שרוכשים את התכשירים להדברה העצמית, נותן הנחיות בכתב וכן זמין טלפונית בכול'.

לצד זאת, חברת המדביר המזמר מודעת לחשיבות השירות המהיר והיסודי, כל שכן כאשר מדובר בסוגיית תברואה קשה.

חברת המדביר המזמר מספקת מענה מהיום להיום בכל רחבי הארץ. ולמגוון רחב של צרכים העולים מצד הלקוחות: הדברת תיקן גרמני, הדברת זבובים, הדברת עכברים וחולדות, הדברת פשפשים ומזיקים שונים ועוד.

צוות המדבירים המקצועי עורך בדיקה וסריקה יסודית של האזור המדובר, ורק לאחר שמתברר סוג המזיק או החרק, ורק לאחר שהמקום מופה כהלכה, פועלים צוותי המדבירים בצוותא לפתרון הבעיה באופן המיידי ביותר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן