כותרות חמות :

יום הרווקים הסיני, אירוע ההיכרויות המקוון הגדול בעולם
יום הרווקים הסיני, אירוע ההיכרויות המקוון הגדול בעולם

יום הרווקים הסיני, אירוע ההיכרויות המקוון הגדול בעולם

יום הרווקים הסיני הוא אירוע שנתי שנוצר על ידי עליבאבא, הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם. זה היום שבו מעודדים רווקים ברחבי העולם למצוא אהבה. האירוע החל בשנת 2009 ומאז הוא הולך וגדל. האירוע נחגג ב-11 בנובמבר מדי שנה, שזהו תאריך שקל לסינים לזכור כי הוא נשמע כמו "בקושי רווק" במנדרינית.

הקדמה: מהו יום הרווק ואיך הוא התחיל?

יום הרווקים הוא יום שהומצא על ידי הסינים כדי לחגוג את חיי הרווקות. זה יום שבו אנשים רווקים יכולים לצאת עם החברים שלהם וליהנות. יום הרווקים הוא אירוע חדש יחסית, אבל הוא הפך במהרה לאחד מימי הקניות המקוונים הגדולים בסין. ב-2017, עליבאבא דיווחה שהיא הניבה מכירות של 25 מיליארד דולר ביום הרווקים. יום הרווקים הסיני הוא לא רק תירוץ לקנות דברים לעצמכם אלא גם הזדמנות לחברות לשווק את עצמן וליצור מכירות באמצעות האירוע הזה.

איך לחגוג את יום הרווקים הסיני ולמה אסור לפספס את החג הסיני הזה

יום הרווקים, הידוע גם בשם Double Eleven, הוא פסטיבל קניות בסין. זהו יום הקניות המקוון הגדול בעולם ויום המכירות הגדול בעולם 24 שעות ביממה. החג הזה נחגג כבר למעלה מעשור והוא הפך להיות אחד החגים החשובים בסין. האירוע נוצר על ידי עליבאבא בשנת 2009 כדי לחגוג את יום השנה ה-11 שלו. האירוע הפך מאז לאחד החגים החשובים בסין, עם יותר מ-100 מיליון סינים שהשתתפו בו בשנה שעברה.

הרעיונות הטובים ביותר למתנות לחברים הסינים שלך ביום הרווקים!

יום הרווקים הוא אירוע קניות שנתי בסין, שמתקיים ב-11 בנובמבר. זה המקביל לבלאק פריידי וסייבר מאנדיי ביחד. ניתן לממש הרעיונות הטובים ביותר למתנות לחברים שלך ביום הרווקים! תוכל למצוא ביום קניות זה מבצעים מדהימים למגוון רחב מאוד של מוצרים – תוכנות מחשב, רכבים, דילים בתחום התיירות, מפיץ ריח חשמלי לבית ,  מזון ועוד.

המאמר נכתב בשיתוף ארומהריי חברת מפיצי הריח המובילה בישראל

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן