כותרות חמות :

היערכות של מעבר דירה
היערכות של מעבר דירה

היערכות של מעבר דירה

מעבר דירה

משפחות רבות מחליטות מעת לעת למכור את דירתן הנוכחית ולחפש דירה אחרת שמתאימה להם יותר. זה קורה כאשר המשפחה מתרחבת ויש צורך בכמות גדולה יותר של חדרים, בחללים גדולים יותר, כאשר הילדים עוזבים את הקן ומעוניינים בדירה קטנה יותר או ברצון לעבור לעיר אחרת. כך או כך מדובר בתקופה שכוללת הרבה מאד התרוצצויות וסידורים הקשורים במכירת הדירה ובקנייה של נכס חדש לאחר שבני המשפחה ראו אופציות רבות וקיבלו החלטה על הנכס שהוא המתאים להם ביותר מבחינת מיקום גיאוגרפי, גודל הדירה, עלות ופרמטרים נוספים.

משפחות רבות נעזרות במעצב פנים ומיד לאחר הרכישה הם מתכננים יחד את הנראות של הבית החדש. יש מקרים שבהם מבצעים שיפוץ לצורך ביצוע שינויים נדרשים כמו הריסה של קיר, בנייה של קיר אחר, התקנה של ארונות מטבח חדשים ועוד. במקביל לכך רוכשים גם ציוד חדש הביתה, כמו מוצרי חשמל, רהיטים, ווילונות, אקססוריז, מחשבים לבני הבית וגם מחשב גיימינג לכל אחד מהילדים שאוהבים לשחק שעות במשחקי המחשב.

סדר הדברים לקראת מעבר דירה

מעבר דירה כרוך הן בקניות רבות והן באין ספור תיאומים עם אנשי מקצוע. עבודתו של האחד כרוכה בעבודתו של השני ויש לבצע זאת על פי סדר הדברים הנכון כדי להצליח בכל השלבים. כאשר נעזרים במעצב פנים הוא מתנהל במקרים רבים מול כל אחד מאנשי המקצוע ומתאם לוחות זמנים כדי לקדם את הפרויקט. באופן טבעי כל מי שמקבל מפתח לדירתו החדשה או לדירת יד שנייה שהוא רכש, מעוניין להיכנס למגורים מהר ככל האפשר. מעבר לכך המשפחה אמורה לפנות במועד שנקבע בחוזה את ביתה הנוכחי ולכן כל עיכוב של מעבר דירה גורם בעייתיות גם לקונים האלו.

עבודה עם אנשי מקצוע

כדי שהפרויקט יתנהל כראוי, במהירות וביעילות חשוב להיעזר באנשי מקצוע איכותיים אשר מכירים את הנישה שלהם היטב כיוון שהם מיומנים ולכן הם יבצעו את כל המהלכים הנדרשים ללא דופי. מעבר לכך חשוב שיהיו אלו אנשי מקצוע אמינים שעומדים בלוחות הזמנים שנקבעו ולא ימשכו את העבודה לאורך זמן, מעבר לתאריך שעליו סוכם.

מעצב הפנים נמצא בקשר יום יומי ורציף עם כל אחד מאנשי המקצוע כדי לתאם את הזמנים וכדי לבדוק את עבודתם. אם יש כשלים מסוימים, אנשי המקצוע יבצעו את התיקונים הנדרשים כדי שהעבודה תהיה פיקס.

קניות לבית החדש

זו הרגשה נפלאה לקראת מעבר דירה לקנות רהיטים חדשים בגוונים אחרים וליצור התאמה מושלמת למידות של הבית החדש. זו הזדמנות לחדש ולהתחדש, לבחון אופציות של רהיטים שונים בסגנון כפרי, מודרני או קלאסי על פי הקו העיצובי של הבית החדש. מעבר לכך לרכוש אקססוריז כמו ווילונות מרהיבים, שטיחים מפנקים, חפצי נוי, קונסולה מרהיבה שתמוקם בכניסה לבית ועוד.

שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן