כותרות חמות :

איפה כדאי להתקין רשת נגד יתושים?
איפה כדאי להתקין רשת נגד יתושים?

איפה כדאי להתקין רשת נגד יתושים?

כשקר וגשום רוב הישראלים סופרים את הימים עד לבוא הקיץ. כשהקיץ מגיע, משתפר מיד מצב הרוח של רוב האוכלוסייה – אבל יחד איתו מגיעות גם תופעות פחות רצויות. בפרט אנחנו סובלים מיתושים. יתוש הוא תופעה מרתקת: זהו חרק זעיר שהמשקל שלו הוא בסך הכל 5-6 מ"ג, ובכל זאת הוא מצליח להרוס לנו את הלילות ולפעמים גם את הימים, ולפגוע במידה ניכרת באיכות החיים שלנו. כדי לא להיעקץ שוב ושוב, מומלץ להתקין רשת נגד יתושים – ובעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי בנושא.

רשתות לחלונות בחדרי השינה

מקום אחד שחשוב במיוחד להגן עליו הוא חדר השינה, וליתר דיוק כל חדרי השינה בבית – גם הראשי וגם אלה של הילדים או האורחים. העלות של הוספת רשת נגד יתושים לחלון היא כ-250 עד 450 ₪ והתועלת שלה עצומה. למעשה זהו ההבדל בין שינה ערבה לבין יתוש שנכנס בשעות הערב או הלילה למקום שבו אתם ישנים, מחכה שתירדמו ואז מזמזם לכם באוזן, מעיר אתכם מהשינה ולקינוח משאיר סימנים מגרדים במקומות שונים בגוף.

רשתות לדלתות חיצוניות

הוספת רשת נגד יתושים לדלת שמפרידה בין הפנים לחוץ – כלומר דלת יציאה למרפסת – היא פרויקט מעט יקר יותר, אבל עדיין משתלם משום שהוא מונע חדירת יתושים לסלון. העלות של דלת איכותית היא 400-600 ₪ למ"ר, ואם בוחרים אותה נכון היא משתלבת היטב בחלל ומחזיקה מעמד שנים רבות מאוד.

איך לבחור רשת נגד יתושים?

השיקול העיקרי בבחירת רשת נגד יתושים הוא העמידות שלה. הסכנה היא כמובן לא היתושים (וליתר דיוק היתושות מפני שהן אלה שעוקצות אותנו), אלא מפגעים אחרים – רוח עוצמתית, הפעלת כוח ע"י בני הבית (בטעות או בכוונה) וכו'.

בהתאם חומר הגלם המומלץ הוא אלומיניום. מעבר לחוסן הפיזי של מתכת זו, היא גם עמידה ללחות ורטיבות כך שאין סכנת החלדה, ועוד סיבה טובה לבחור ברשת אלומיניום היא המשקל הקל שלה כך שלא נוצר עומס יתר על המסגרת.

רשת נגד בעלי חיים

בבתים שיש בהם חיות מחמד, כלומר כלב או חתול, נדרשת רשת חזקה מהרגיל. הסיבה לכך היא שגם חתולים וגם כלבים עלולים לנסות לקרוע את הרשת – לפעמים תוך כדי משחק, במקרים אחרים בגלל שהם רוצים לצאת למרפסת ולא יכולים – ולכן חשוב להתקין רשת ייעודית וחזקה.

התקנה מקצועית ומדויקת

הדגש האחרון של שיפור איכות החיים באמצעות רשת שתמנע חדירת יתושות – ובהקשר זה כדאי לדעת שיש גם רשתות אסתטיות מאוד וכמעט בלתי מורגשות, כך שלא תצטרכו לוותר על נוף שובה לב אם יש כזה מאחד החלונות – הוא ההתקנה של הפריט.

לכאורה מדובר בפעולה פשוטה שכל אחד וכל אחת יכולים לבצע. אמנם ניתן להתקין לבד רשתות נגד יתושות, אבל ההמלצה היא כן להיעזר באיש מקצוע שזו המומחיות שלו. בדרך זו מובטחת לכם התקנה מדויקת, בלי לגרום נזק למסגרת החלון או הדלת, ובעיקר רשת שתחזיק מעמד לטווח ארוך.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן