כותרות חמות :

הגרמנים עוד לא סיימו להתעסק איתנו
הגרמנים עוד לא סיימו להתעסק איתנו

הגרמנים עוד לא סיימו להתעסק איתנו

מתן פלג

מכון גתה בתל אביב, הממומן על ידי ממשלת גרמניה, דחה בחמישה ימים את הכנס המיוחד שתכנן לציון ליל הבדולח, שכותרתן "להבין את כאבו של האחר – השואה, הנכבה ותרבות הזיכרון הגרמנית".

שמעתם נכון. במקום שמכון הממשל הגרמני ינצל את התנהלותו המבישה לחשבון נפש וישלח את עובדיו בישראל לבדוק עם עצמם כיצד הגיעו למצב שחשוב להם כל כך להפיק אירוע שכל מהותו הקטנת האסון שהביאו הגרמנים על העם היהודי, בניסיון מודע להשוותו למיתוס הנכבה השקרי, הם החליטו להסתפק בדחייה קלה.

תיאור הכנס לא השתנה עם הדחייה: "כמעט 75 שנה לאחר הקמת מדינת ישראל, הזיכרון נותר שטח שנוי במחלוקת מבחינה פוליטית. היהודים מתמקדים בשואה, ואילו הפלסטינים מתמקדים בשנה הגורלית 1948, שבה מאות אלפים מהם היו קורבנות של בריחה וגירוש בידי לוחמים יהודים, שנה המכונה בערבית ה'נכבה' (אסון)".

מתוך מיליארד שקלים שהעבירו ממשלות זרות בעשור האחרון לארגוני תעמולה ישראליים, גרמניה עומדת במקום הראשון. כסף זה מוזרם לשינוי הוראות הפתיחה באש של צה"ל ולהאשמת חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, לשינוי מדיניות ההגירה, ההתיישבות והחינוך של ישראל, לארגונים המאשימים אותה בפשעים נגד האנושות וכן להשפעה על המערכת הפוליטית שלה. מטורף ככל שזה יישמע

אבל זה לא הסוף. מי שעומדת מאחורי האירוע ופורסת עליו את חסותה היא הקרן הפוליטית הגרמנית רוזה לוקסמבורג, הממומנת על ידי מפלגת השמאל הקיצוני ביותר בבונדסטג הגרמני, מפלגת די לינקה. האם קרן לוקסמבורג, ידה הארוכה של די לינקה, מבקשת לקדם את הכנס הזה כדי למרק את מצפונה הגרמני או כדי לשכנע את אזרחי מדינת היהודים שגם הם קצת נאצים? על זה קשה להשיב.

אבל אפשר לראות למי הקרן הזו תורמת בישראל ולנסות בכל זאת לנחש. קרן לוקסמבורג תורמת מיליוני שקלים לארגון בצלם, המאשים את ישראל בפשעים נגד האנושות, למוקד להגנת הפרט, שמגן על מחבלים בבתי משפט, לארגון עדאלה ולשוברים שתיקה, המאשימים את חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, לארגון זוכרות, שקורא "לפלס את הדרך קדימה למציאות של שיבה, דה ציוניזציה, צדק ושלום", ולארגון השמאל הקיצוני 'עומדים ביחד', שתמך בעאהד תמימי ואף עמד מאחורי קמפיין רב תקציב להעלאת שיעור ההצבעה במגזר הערבי.

הקרן הגרמנית מימנה גם את הדו"ח של ארגון מולד שהאשים את מדינת ישראל ב'הדתה'. מה אכפת לגרמנים שמורה יהודי במדינת היהודים ילמד תלמיד יהודי מה זה נרות שבת? קשה להבין, אבל אלו העובדות.

מתוך מיליארד שקלים שהעבירו ממשלות זרות בעשור האחרון לארגוני תעמולה ישראליים, הנמצאים כולם על המנעד שבין שמאל לשמאל אנטי-ציוני מובהק, גרמניה עומדת במקום הראשון עם יותר מ-154 מיליון שקלים. חלק מן הכסף הועבר דרך משרדי החוץ, השגרירות, הקונסוליה וכו', אך כאמור גם על ידי המפלגות הגרמניות עצמן. כסף זה מוזרם לשינוי הוראות הפתיחה באש של צה"ל ולהאשמת חיילי צה"ל בפשעי מלחמה, לשינוי מדיניות ההגירה, ההתיישבות והחינוך של ישראל, לארגונים המאשימים אותה בפשעים נגד האנושות וכן להשפעה על המערכת הפוליטית שלה. מטורף ככל שזה יישמע.

לסיכום, הניצחון הכביר של המחנה הלאומי בבחירות האחרונות מראה שהחברה בישראל קצה בהתערבות מדינית זרה. העם רוצה מדינה יהודית, עצמאית דמוקרטית ומתוקנת. מדינה ציונית. לפיכך ממשלת ישראל חייבת לעצור את החתרנות המדינית הזרה. אפשר וכדאי להתחיל בקרנות המפלגתיות מגרמניה.

 

מתן פלג יו"ר הוא תנועת אם תרצו ומחבר הספר 'מדינה למכירה', העוסק במעורבות ממשלות זרות בישראל

 

Lead:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן