כותרות חמות :

איזו שמשייה איכותית ניתן לרכוש לים?
איזו שמשייה איכותית ניתן לרכוש לים?

איזו שמשייה איכותית ניתן לרכוש לים?

 

ציוד לים וציוד טיולים הוא רכש שאנו רוצים שיישאר לאורך זמן וישמש אותנו היטב. בין הציודים המוכרים, נמצאים גם פתרונות ההצללה השונים. במאמר הבא נדבר על סוגי פתרונות ההצללה שכדאי לרכוש עבור יום שלם של בילוי בים או בקמפינג.

שמשייה גדולה ואיכותית

כולנו יודעים מהי שמשייה, אך האם אנו יודעים מה זה אומר שמשייה איכותית לים? לא מדובר בשמשייה החוד שיש לחפור בור ולנסות לקבע אותה על מנת שתהיה יציבה. למעשה מדובר בשמשייה חזקה ויציבה שניתן לקבע בקלות בעזרת משקולת שמגיעה איתה. שמשייה מקצועית היא שמשייה שעשויה מחומרים חזקים, עמידים ואיכותיים. הבסיס שלה מורכב מאלומיניום איכותי שאינו מחליד ואינו מקבל קורוזיה ולכן היא נהדרת כאשר נוסעים לים. מעבר לכך, היא מגיעה עם חיבור לבד חזק ועמיד שאינו נקרע סתם כך.

שמשייה איכותית גם נפתחת בקלות מאוד וניתנת לשינוע בצורה פשוטה ברכב. את השמשייה כדאי לרכוש כאשר אנו רוצים פינת צל יחסית קטנה בכל מקום שאנו הולכים אליו. אם אתם דווקא מעוניינים באזור צל קצת יותר גדול, כדאי לכם לנסות ולבחון את הנושא של גזיבו מפואר.

גזיבו מתקפל נייד

עוד אפשרות הצללה מעולה היא גזיבו מתקפל. מדובר בהצללה גדולה ואיכותית בצורה מרובעת או מלבנית. הגזיבו הוא מעין סוכה איכותית היוצרת סככת צל גדולה ורחבה. מדובר בפתרון מעולה שניתן לקחת לכל מקום. הגזיבו נייד, מתקפל לרכב ולמחסן וניתן לפתוח אותו מתי שרק רוצים. בדומה לשמשיות, גם כאן הוא עשוי מחומרים מצוינים המותאמים לשטח.

כמה עולה לרכוש שמשיות וגזיבו? 

טווח העלויות של גזיבו ושמשיות איכותיות נע בין 250 שקלים ל-5000 שקלים. העלות משתנה בהתאם לאיכות וליכולות שיש באותו מוצר. אפשר לרכוש אחד מהם בעלות ממוצעת ולהנות מפתרון הצללה מעולה שניתן לקחת לים, לפיקניק, לקמפינג או פשוט לפתוח בחצר הבית או המרפסת ובקלות.

בגלל שפתרונות אלו מאוד פשוטים, הם הופכים את החיים של המטיילים לקלים ומנעימים את האווירה החמה מאוד בקיץ. אין כמו לשבת לפיקניק באזור מוצל ונעים מבלי לחוות את השמש שקופחת בצורה חזקה על הראש והעור. בצורה כזו ניתן להנות לאורך כל שעות היום מבילויים שונים ומגוונים. כמו כן, מכיוון שאלו פתרונות איכותיים, הם השקעה לטווח ארוך שתשרת אתכם היטב לזמן רב.

לסיכום, שמשיות וגזיבו הם מצרך חשוב בבית, בים או בטיולים. רכשו אחד מהם ותוכלו להנות מאזורים מוצלים בכל מקום.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן