כותרות חמות :

פיזיותרפיה פרטית בבית לגיל השלישי
פיזיותרפיה פרטית בבית לגיל השלישי

פיזיותרפיה פרטית בבית לגיל השלישי

בעידן בו אנו חיים, הגיל השלישי הולך ומתארך בזכות ההתפתחות המהירה ברפואה ובתחומים קשורים נוספים. לכן, ולמרבה הצער, הרבה יותר מבוגרים/ות וקשישים/ות מעבירים כיום שנים ארוכות מחייהם במצבים בריאותיים אשר אינם אופטימאליים. טיפולי פיזיותרפיה מיוחדים עבור הגיל השלישי יכולים לסייע משמעותית בשיפור המצב, התחושה ואיכות החיים היומיומית.

עבור אילו מקרים ומצבים מתאימים טיפולי פיזיותרפיה לגיל השלישי?

טיפולי פיזיותרפיה לגיל השלישי מתאימים להרבה מאוד מבוגרים וקשישים, גם אם אינם בהכרח נדרשים בכל המקרים. טיפולים אלו מסייעים משמעותית בהתמודדות עם קשת רחבה של מצבים גופניים ובעיות בריאותיות שונות אשר הופכות נפוצות בגילאים מתקדמים.

עבור מי (ואילו מצבים) פיזיותרפיה למבוגרים יכולה לסייע? ובכן, עבור כל גבר או אישה מבוגרים יחסית אשר חווים ירידה מסוגים שונים בתפקודים הגופניים, בין אם מדובר בירידה תפקודית כללית ובין אם בבעיות מסוימות ומוגדרות היטב.

לדוגמה, במקרים רבים של נפילות ופציעות (אשר למרבה הצער מתרחשות לא מעט בקרב בני גילאים אלו…) תהליך ההחלמה וההתאוששות עלול להיות ארוך ומאתגר, ועשויה להיווצר ירידה תפקודית משמעותית גם לאחר מכן. כך גם במקרה של מחלות שונות המאפיינות גילאים מבוגרים, ובהתאוששות מניתוחים. בנוסף, גם במקרים של מצבים נפשיים רעועים המביאים לירידה תפקודית כללית, טיפולי פיזיותרפיה ייעודיים לגיל השלישי הנערכים בבית המטופל/ת עשויים לסייע בצורה משמעותית.

 

טיפול פיזיותרפיה מקצועי וייעודי לגילאים מבוגרים בנוחות של הבית

קשה להפריז בחשיבות של עריכת טיפולי פיזיותרפיה לגילאים מבוגרים בבית של המטופל/ת עצמם. זוהי הסביבה הביתית, המוכרת והנוחה ביותר עבור אותו אדם, ולכן המקום בו הטיפול יכול להיות הנוח והאפקטיבי ביותר.

טיפולי פיזיותרפיה לגיל השלישי המגיעים עד הבית חוסכים מהמטופלים/ות המבוגרים/ות את הצורך להתנייד עד למקום המרפאה (מה שעשוי להוות אתגר ממשי עבורם ועבור בני משפחתם גם יחד) ולעבור טיפול במקום זר ולא מוכר. אנשי המקצוע המתמחים בכך יגיעו עד לבית המטופל, יתשאלו אותו באריכות בנוגע למצבו, יערכו בדיקה מקיפה ויקבעו יחד איתו את תכנית הטיפולים בהתאם למצב, ליעדים ולמטרות.

 

Restart Therapy שיקום פרטי בבית הלקוח, מציעים מגוון טיפולי פיזיותרפיה שיקומית לגיל השלישי. אתם מוזמנים בחום ליצור עימנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966400 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.restart-therapy.co.il/ לקבלת מידע נוסף וייעוץ פרטני. אנשי המקצוע שלנו יתשאלו אתכם בניסיון להבין את המצב בצורה הטובה והמעמיקה ביותר, ולמצוא את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן